AndroidHealthClinic

Jordybuilds 58kg>90kg++

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kom maar door emt die foto dan

Ga vannavond misch. met chille chick wat drinken, ze moet tm 2100 werken als ze daarna nog energie heeft ben ik binnen anders:fa:

Best groot diamandje erin, alleen hij gaat ietsjes hangen. Je kon kiezen uit maar een paar oorbellen omdat die steriel gaan. Ik heb ook al gekeken naar zwarte diamandjes maar dat ik een soort rondje met een zilver randje en daarin een zwarte steen ( ronde steen plat beetje bol). Denk dat ik zo eentje over 6 weken erin laat zetten.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 17:36 ----------
.

haha deze heb ik momenteel hij is fkn vet idd

ik deed 2x p/d volgens mij

wat ook helpt ik deed gewoon glas water met zout erin roeren en dan je oor in het glas
voorkomt dat je oorbel vast gaat zitten

Ik doe af en toe ff een x eraan draaien. Zal voor t slapen ff ontsmetten, ziet er wel chill uit man, meteen ander gezicht. Iet's vriendelijker gezicht :P

haha daarom chicks vinden echt wel leuk
komt idd vriendelijker over
dus eerder aanspreek baar voor de dames

Morgenavond weer zoieso, wou eigelijk zo nog langs de h**ren gaan maar ze vragen nu op eens 60euro meer per uur. Beter gewoon slechte coïtus met een breezer sl*t.

Hallo...is hier iemand?

Lekker bezig jordy.

kast kast kast

srs

he?

Hebben ze dat arme kind echt opgesloten?

innnnnnnnnnnnnnnn

Wordt er nog getrained marcel?

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 17:10 ----------

Ik neem me woorden terug, nice curls

Spuit erin en represent het Nederlandse bodybuilden, be our pride Jordi, je hebt het in je, srs

Aan motivatie, inzet en discipline ontbreekt het die jongen in ieder geval niet.:)

.

Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Waar ben je Jordy? Op vakantie ofzo?

Er doen verschillende geruchten de ronde, onder andere zou hij weer terug de kast in zijn getrapt of hij zou zijn overleden.
:dunno:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven