Fitness Seller

6 mei, brussel, foto's

reactie verwarmingspijp

Naar verluidt doet hij benchpresses met 2 maagdenburghse bollen op een verwarmingspijp terwijl hij op een blok hooi ligt.

Beste heren,

Als jullie er zo uit kunnen zien op het podium, kunnen jullie alle comentaar leveren die jullie willen. Tot die tijd graag een beetje respect!!!!!

Groet, Khalid en Esther

erno1.jpg

erno2.jpg

erno3.jpg

erno4.jpg

erno5.jpg

erno6.jpg

erno.jpg

Eventueel nog meer comentaar!!!!

Het is zo makkelijk om iemand naar beneden te halen via internet (forum). Het is zo fijn anoniem. Maar uiteindelijk zegt het meer over degene die die rare opmerkingen schrijft dan de ontvanger.

Bij deze geef ik een stuk anonimiteit op,
in vervolg kunnen jullie dus rechtstreeks naar mij een reactie sturen via de pm.

esthertje met erno.jpg

esthertje.jpg

Erno heeft terecht gewonnen!!!!!!!!!! Topgozer met goede fysiek!!!!

En net wat Ess zegt..... mensen leveren gauw commentaar terwijl ze zelf nog nooit een stap op het podium gezet hebben, of nog beter, ze zullen NOOIT een stap op het podium zetten, omdat ze gewoonweg niet goed genoeg zijn.

Anderen afzeiken via internet is makkelijk... geloof me... ik ken het!!! Maar het zegt meer over jezelf want het is gewoon triest!!

Nounou relax jongens. Zijn fysiek is natuurlijk zeer goed, maar die beschrijving deed me wat denken aan die "animal shit". Hoe "hardcore" iemand is kan me weinig boeien en is ook naast de kwestie. Daar sloeg die reply dus op. Het is niet omdat je op een podium gaat staan dat alles wat je er uitslaat ook meteen serieus hoeft genomen te worden hé. Bij de minste bedenking komen er alweer van die aantijgingen van zelf niet goed genoeg, jaloezie, etc... oh brother, beetje leren relativeren mag wel anders.

Op zijn fysiek heb ik btw ook helemaal geen commentaar, want dat is gewoon goed. Dat heb ik ook al effe aan ess ook wel laten weten, want het kwam idd mss wel wat lullig over om alleen maar daarop in te gaan.

Ps; Zo anoniem zit ik hier ook weer niet en binnen afzienbare tijd sta ik zeker op een podium, don't worry.

• Topic Starter Topic Starter
vriendenlijk blijven voor elkaar!!
Proficiat Ess, je hebt verdient gewonnen!

Terug
Naar boven