MuscleMeat

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

  • Topic starter bart82
  • Startdatum
  • Reacties 317
  • Weergaven 11K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Gerapporteerd bij de admin wegens homo haat en het openlijk goedkeuren van marteling.

Ik haat geen homo's en heb ook persoonlijk niks tegen ze want ook hun worden beproefd
Maar de Islam en de sharia'h stelt gewoon straffen op het uitvoeren van homocoïtusuele activiteiten, en dat weten ze dondersgoed.
Ondanks het risico doen ze het toch, en als ik zeg verdiende loon is dat opeens homohaat?
Als het 2 heterocoïtusuele stelletjes waren geweest, dus man en vrouw had ik gewoon hetzelfde gezegd hoor
 
je haat geen homo's maar keurt het goed als ze gemarteld worden
the contradiction :roflol:


wat je zegt valt idd onder homohaat ja
 
erkend door imams :roflol:

leuk spiertje: zolang je elke bron weigerd te lezen die christelijk / westers- amerikaans is zul je in je eigen wereldje blijven leven.

dit zul je dus ook niet geloven

EO - De Ochtenden - Islamoloog Hans Jansen over de gevaren van de radicale islam

ach wel nee niet doen hoor. er bestaat geen probleem :rolleyes:

Oh jawel hoor
Wat hij zegt is deels waar alhoewel hij soms er ook wel een beetje mee overdrijft is hij wel degelijk betrouwbaar. Maar ook niet in alle gevallen want er zijn zat arabisten en theologen die zijn bevindingen betwisten want je moet gewoon meerdere wetenschappers hebben voordat je zoiets kunt zeggen
Maar dit is heel wat anders dan een fanatieke hedendaagse kruisvaarder zoals in je vorige post
 
je haat geen homo's maar keurt het goed als ze gemarteld worden
the contradiction :roflol:


wat je zegt valt idd onder homohaat ja

Ja lees voor het gemak maar niet alles he
Als het 2 heterocoïtusuele stelletjes waren geweest, dus man en vrouw die coïtus met elkaar gehad zouden hebben had ik gewoon hetzelfde gezegd hoor
Het is goedgekeurd van de koran, dus dan keur ik het automatisch ook goed, ik zeg toch ook dat ik mijn visie vanuit de koran op mijn mening projecteer
Zou er in de koran staan dat het afgekeurd was, dan zou ik het ook afkeuren
 
Ja lees voor het gemak maar niet alles he

Het is goedgekeurd van de koran, dus dan keur ik het automatisch ook goed, ik zeg toch ook dat ik mijn visie vanuit de koran op mijn mening projecteer
Zou er in de koran staan dat het afgekeurd was, dan zou ik het ook afkeuren

Hoe simpel kun je zijn zeg.
 
EDIT: Ik neem ALLES terug wat ik zei hahahah
DIE MAN IS EEN GRAP, en ik zal geen enkel stukje van die vent serieus.
Dit bewijst me mijn gelijk trouwens wel dat je niks van de islam weet, en dingen zonder echt door te lezen copy past en plakt
Want wil je weten waarom?
Die gozer is niks dan een hedendaagse kruisvaarder:Christelijk geloof moet verdedigd en uitgelegd worden.

Hij is dus ook zo een streng religieus christen
Gozer dont even bother, ik ga er gewoon niet op in

Ik geef je groot gelijk. Religieus fundamentalisme als evangelische christelijkheid is niet serieus te nemen,afgezien van het gevaar dat er in schuilt. Jammer dat je wat dat betreft dus ook per definitie met twee maten meet. Die man een grap noemen heeft nogal wat logische implicaties. Maar die beproeving kan ik denk ik net zo goed niet opschrijven... Je negeert de beproevingen van Allah zoals het je uitkomt.
Vertel me eens spier: Is de logica ook een beproeving van Allah? Ik heb nl. de indruk dat veel Moslims wat dat betreft aardig beproefd worden. Grappige is ook dat ik de indruk heb dat die beproeving groter wordt met het stijgen van het opleidingsniveau. QM kun je immers maar beter laten varen...
 
Ik geef je groot gelijk. Religieus fundamentalisme als evangelische christelijkheid is niet serieus te nemen,afgezien van het gevaar dat er in schuilt. Jammer dat je wat dat betreft dus ook per definitie met twee maten meet. Die man een grap noemen heeft nogal wat logische implicaties. Maar die beproeving kan ik denk ik net zo goed niet opschrijven... Je negeert de beproevingen van Allah zoals het je uitkomt.
Vertel me eens spier: Is de logica ook een beproeving van Allah? Ik heb nl. de indruk dat veel Moslims wat dat betreft aardig beproefd worden. Grappige is ook dat ik de indruk heb dat die beproeving groter wordt met het stijgen van het opleidingsniveau. QM kun je immers maar beter laten varen...

Iedereen in mijn familie is hoog opgeleid, minimaal hbo of wo
Niet om te pochen maar ik doe ook niet de meest lage opleiding, dus ik vind dat je veronderstelling niet opgaat

Sidenote: Ho nou doe ik het weer, en ga ik alsnog op je in
Nare gewoonte
 
Ja lees voor het gemak maar niet alles he

Het is goedgekeurd van de koran, dus dan keur ik het automatisch ook goed, ik zeg toch ook dat ik mijn visie vanuit de koran op mijn mening projecteer
Zou er in de koran staan dat het afgekeurd was, dan zou ik het ook afkeuren

:rolleyes:

ik heb heel je reactie gelezen en ik kom tot de conclusie dat als iemand er mee akkoord gaat dat homo's 7000 zweepslagen mogen ontvangen je ze op het minst wel haat.

moet best moeilijk voor jouw zijn om in een vrij land als nederland te wonen waar je gewoon in het straatbeeld homoparen vrij kunt zien wandelen.
 
:rolleyes:

ik heb heel je reactie gelezen en ik kom tot de conclusie dat als iemand er mee akkoord gaat dat homo's 7000 zweepslagen mogen ontvangen je ze op het minst wel haat.

moet best moeilijk voor jouw zijn om in een vrij land als nederland te wonen waar je gewoon in het straatbeeld homoparen vrij kunt zien wandelen.

Nogmaals, nee
Als het 2 heterostellen waren geweest die ook coïtus met elkaar zouden hebben gehad had ik ook gezegd verdiende loon. Waar valt dat onder dan? Heterohaat ofzo???

Ik inspireer mijn mening vanuit de visie van de koran, keurt de koran het goed, dan hoor je mij niet klagen.Overigens is de profeet heel duidelijk geweest mtb tot het wonen in een land van kuffars, je hebt je aan de regels te houden die er gelden en je moet ze ook opvolgen.En dat toont maar weer eens aan, dat ik mijn mening en visie op dingen op basis van de koran uit, zoals gezegd ik heb persoonlijk niks tegen homos.
Het doet mij dan ook niks dat ze hier in paren over straat lopen, waren we in een islamitisch land en zegt de koran dat daar bestraffing op staat dan stem ik daarmee automatisch ook in
 
en dat noemen ze dus met 2 maten meten. gesplitste denkbeelden.

niet bevorderlijk voor de integratie dat blijkt wel
 
Iedereen in mijn familie is hoog opgeleid, minimaal hbo of wo
Niet om te pochen maar ik doe ook niet de meest lage opleiding, dus ik vind dat je veronderstelling niet opgaat

Sidenote: Ho nou doe ik het weer, en ga ik alsnog op je in
Nare gewoonte

Daar gaat mijn opmerking PER DEFINITIE niet over. Iedereen die natuurwetenschappen bestudeert op welke manier dan ook, komt in aanraking met feiten die strijdig zijn met veel religies.
De beproeving wordt dus groter. (er moeten meer argumenten als: 'onwaar' worden bestempeld, op welke grond dan ook) Als ik had gezegd dat religieusiteit afneemt met het stijgen van de opleiding had je een punt gehad.
Een cognitief psycholoog zou bijv moeite hebben met de omschrijving van 'ziel' of 'geest' zoals die in religies naar voren komt. Vrije wil is een probleem, de biodiversiteit is een probleem voor religieuzen, de leeftijd van het heelal, perfectie en eeuwigheid zijn zeer moeilijk vatbare begrippen. De beproeving neemt toe.

ergo:
Hoe meer mensen hebben geleerd en hoe meer tegelijkertijd hun uitspraken op die van jou lijken, hoe meer zorgen ik me maak. Je moet nl. wel een heel dikke plaat voor je kop hebben wil je in het licht van bijv de biologie een creationisme gaan verkondigen.

Overigens is een observatie vanuit het perspectief van één of enkele personen absoluut niet betrouwbaar. Dat moeten hoog opgeleide mensen toch snappen. (t begint wat interessant te worden bij 500 personen of meer. Ik kan me niet voorstellen dat je familie bestaat uit 500 hoogopgeleide mensen)
Verder kan ik zeker een aantal HBO en WO opleidingen bedenken die geen stof behandelen die sterke vraagtekens doen ontstaan bij een religie en is ook de plaats waar je een diploma hebt gehaald nogal van belang...
 
Ik heb inderdaad een slechte jeugd gehad, gevuld met kuffr gedachtes, drank,zina en onwetendheid.

Ik heb bijna alle regels bijna gebroken die er te breken zijn astagfirullah moge Allah me vergeven voor al mijn zonden. Maar ik heb gelukkig het licht gezien en de waarheid in mn hart omsloten.
Wel zo makkelijk he? Je wist vanwege groepsdruk ed vast niet hoe je anders uit dat leventje kon stappen dan streng moslim te worden, das de enige reden die bij jouw groepsgenoten geaccepteerd wordt en kon je je leven gaan richten volgens een boek en hoef je zelf niet meer na te denken, snap best dat je ervoor kiest om in zulke onwetendheid te gaan leven
 
Daar gaat mijn opmerking PER DEFINITIE niet over. Iedereen die natuurwetenschappen bestudeert op welke manier dan ook, komt in aanraking met feiten die strijdig zijn met veel religies.
De beproeving wordt dus groter. (er moeten meer argumenten als: 'onwaar' worden bestempeld, op welke grond dan ook) Als ik had gezegd dat religieusiteit afneemt met het stijgen van de opleiding had je een punt gehad.
Een cognitief psycholoog zou bijv moeite hebben met de omschrijving van 'ziel' of 'geest' zoals die in religies naar voren komt. Vrije wil is een probleem, de biodiversiteit is een probleem voor religieuzen, de leeftijd van het heelal, perfectie en eeuwigheid zijn zeer moeilijk vatbare begrippen. De beproeving neemt toe.

ergo:
Hoe meer mensen hebben geleerd en hoe meer tegelijkertijd hun uitspraken op die van jou lijken, hoe meer zorgen ik me maak. Je moet nl. wel een heel dikke plaat voor je kop hebben wil je in het licht van bijv de biologie een creationisme gaan verkondigen.

Overigens is een observatie vanuit het perspectief van één of enkele personen absoluut niet betrouwbaar. Dat moeten hoog opgeleide mensen toch snappen. (t begint wat interessant te worden bij 500 personen of meer. Ik kan me niet voorstellen dat je familie bestaat uit 500 hoogopgeleide mensen)
Verder kan ik zeker een aantal HBO en WO opleidingen bedenken die geen stof behandelen die sterke vraagtekens doen ontstaan bij een religie en is ook de plaats waar je een diploma hebt gehaald nogal van belang...

Ik heb ook een vakkenpaket met puur en alleen scheikunde, natuurkunde e.d
Je hebt daar gelijk in, de beproeving wordt inderdaad groter.
Daarom heb ik er ook met wijze sjeik Fawaz over gesproken, hij heeft mij geadviseerd om te stoppen met die vakken omdat ze afbreuk doen aan mijn imaan.

Toen ik zei of ik ze niet op de een of andere manier kon voortzetten omdat het zo intressant en leuk is om te doen gaf hij mij als antwoord daarop: En daarin mijn broeder zit de beproeving hem nou in, hoe verleidelijker de zaken, hoe meer je je ervan onthoudt des te groter je geloof in Allah swt is, en zo ook de beloning daarvoor. En daarom ga ik al mijn fysica vakken laten vallen, najah mischien zijn talen zo erg nog niet :D
Dat klopt, veel familieleden van doen wo maar veel doen iets met busines, economie of rechten
Haha golddigers :o
 
Wel zo makkelijk he? Je wist vanwege groepsdruk ed vast niet hoe je anders uit dat leventje kon stappen dan streng moslim te worden, das de enige reden die bij jouw groepsgenoten geaccepteerd wordt en kon je je leven gaan richten volgens een boek en hoef je zelf niet meer na te denken, snap best dat je ervoor kiest om in zulke onwetendheid te gaan leven

Bullcrap, ik had toendertijd schijt aan alles en iedereen
Ook groepsdruk want zo koppig ben ik wel, en niet gaan lopen roepen indoctrinatie door ouders want ik ben op eigen houtje gaan orienteren op de islam. Me ouders hebben me bar weinig aan islamitische waarden meegegeven(verklaart ook mijn zondige gedrag toendertijd toen ik ook onder kuffar begaf) wat ik ze nog steeds verwijt en dat ze mij niet op de goede manier opgevoed hebben. Het was hun taak namelijk om mij op een goeie islamitische manier op te voeden
Nu is het meer omgekeerd en dat ik ze opvoed op de islamitische manier:D
 
Vreemd, dat je de bron er niet bij hebt gezet
Of wist je wat ik van mevrouwtje vond, ik weet wie de schrijver is van dit stukje.Een Indonesische mevrouw die erop uit is om de Islam kapot te maken, ze is hier al eens eerder op het board geweest onder de naam antoinnete nog wat.
Sorry maar dit verhaaltje, kennende de vooringenomenheid van mevrou jegens Islam neem ik niet serieus
Kom maar eens met stukken onderbouwd door wetenschappelijke theologen die internationaal erkend zijn en of Imams en arabisten, dan kunnen we verder praten

Ik heb al eerder te kennen gegeven wat ik van haar vind, dus even een qoute

Je vind de auteur van een stuk tekst vooringenomen dus je gaat niet in op de inhoud ervan hoe goed deze ook mag onderbouwd zijn met feiten? -> Brainwash goed niet voor kritisch denken mij...
 
wat een boel parels voor het zwijn:scratch:
 
Bullcrap, ik had toendertijd schijt aan alles en iedereen
Serieus joh schijt aan alles en iedereen? Ja knul dat heet nou de puberteit :roflol: Dat jij je de dingen die je destijds gedaan hebt nu probeert uit je verleden te wissen door zogenaamd een goed moslim te worden slaat nergens op en laat zien dat je niet in staat ben om het verleden te accepteren zoals het is en dingen los te laten, zelfde geldt voor je ouders kwalijk nemen hoe je jou opgevoed hebben, ik hoop voor jou dat je ooit volwassen wordt en realistisch naar jezelf en de wereld leert kijken
 
Ik heb ook een vakkenpaket met puur en alleen scheikunde, natuurkunde e.d
Je hebt daar gelijk in, de beproeving wordt inderdaad groter.
Daarom heb ik er ook met wijze sjeik Fawaz over gesproken, hij heeft mij geadviseerd om te stoppen met die vakken omdat ze afbreuk doen aan mijn imaan.

Toen ik zei of ik ze niet op de een of andere manier kon voortzetten omdat het zo intressant en leuk is om te doen gaf hij mij als antwoord daarop: En daarin mijn broeder zit de beproeving hem nou in, hoe verleidelijker de zaken, hoe meer je je ervan onthoudt des te groter je geloof in Allah swt is, en zo ook de beloning daarvoor. En daarom ga ik al mijn fysica vakken laten vallen, najah mischien zijn talen zo erg nog niet :D
Dat klopt, veel familieleden van doen wo maar veel doen iets met busines, economie of rechten
Haha golddigers :o

Is de beproeving anders niet het vergaren van kennis en toch trouw te blijven aan je geloof?
 
Ik heb ook een vakkenpaket met puur en alleen scheikunde, natuurkunde e.d
Je hebt daar gelijk in, de beproeving wordt inderdaad groter.
Daarom heb ik er ook met wijze sjeik Fawaz over gesproken, hij heeft mij geadviseerd om te stoppen met die vakken omdat ze afbreuk doen aan mijn imaan.

Jammer, want de enige echte waarheid is te vinden in de natuurkunde, de wiskunde en alle afgeleiden daarvan. Het mooie ervan is dat er zo veel lagen van waarheid in de natuurkunde zijn: zodra het ene verschijnsel verklaard is, duikt er een nieuw fenomeen op wat we nog niet begrijpen. Het gaat oneindig diep en is prachtig in haar complexiteit. De echte waarheid is namelijk verre van eenvoudig.

Bijvoorbeeld:
Wordt niet als de Middeleeuwse Christen fundamentalist, die zegt: de aarde is plat... Uiteindelijk heeft Gagarin en degenen die na hem kwamen met eigen ogen kunnen zien dat de aarde een bol was, terwijl ze eromheen cirkelden. Wie dit negeert "omdat het niet strookt met zijn religie" is niet meer serieus te nemen.

Overigens zijn er voldoende voorbeelden van trouwe Christenen die de natuurkunde zien als schitterende manifestatie van God.

Overigens spiertje heb ik respect voor je vasthoudendheid in je geloof, daar kunnen een boel Christenen nog een voorbeeld aan nemen. Alleen jammer dat je op een dwaalspoor zit.
 
Back
Naar boven