- Waardering
- 8
Stel dat iedere Moslim natuurkunde, scheikunde etc. zou afwijzen. Jullie zouden dan geen wetenschappelijke vooruitgang meer boeken. Jullie zouden volledig afhankelijk worden van het "westen" (+azie + voormalig sovjetunie) voor: PC's, GSMs, auto's etc.Eigen logica is troep, sjeik fawaz heeft daarover gepraat in de vrijdag seminar. Vooral bedoeld voor jongeren, en als jongeren hebben we gewoonweg nog niet veel kennis.
Er hoeft maar 1 zo een heidense theorie goed in je oren te klinken en ga je er opeens open voor staan. En op een gegeven moment krijg je afschuw voor de juiste dingen net zoals atheisten.
Sjeik fawaz is geleerd in de islam, en internationaal bekend en was de beste van zijn studie in Egypte, de beste islam school ter wereld als ik me niet vergis.Ik vertrouw op zijn kundigheid en dat hij me goed zal leiden en introduceren in de islam. En als hij zegt dat ik ermee moet stoppen dan vertrouw ik hem
Hmm, come to think of it, na de wiskunde en jullie prachtige bouwkunst (gebaseerd op kennis van de natuurkunde nl. krachtenleer) heeft geen Moslimland de wereld meer iets bruikbaars gegeven...
OK. laat maar: jullie zijn al afhankelijk van het westen (etc.) voor technologie. Dan heb je idd geen wetenschap meer nodig...

wie gaat/kan dit bijhouden