Als hij zegt dat het t beste is vanuit een islamitische oogpunt het beste te stoppen is met dat soort vakken, dan geloof ik hem en dan handel ik daarnaar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij zegt dat het t beste is vanuit een islamitische oogpunt het beste te stoppen is met dat soort vakken, dan geloof ik hem en dan handel ik daarnaar

Volgens mij wil je nog liever dood dan dat je 7000 zweepslagen krijgt. In het filmpje waar Gallius het over had zie je heel goed dat elke slag zoveel schade aanricht. Moet gewoon abnormaal veel pijn doen. Als je dan steeds terug moet om weer een pak slaag te krijgen....
.Allah zendt meerdere beproevingen, mischien dat mijn beproevingen ergens anders zijn of dat de echte beproevingen nog moeten komen.
Geen idee, mocht ik dat weten dan hadden die beproevingen geen zin meer he
)Ja ze zijn intressant en leuk om te bestuderen, maar zoals ik al zei datgene wat het verleidelijkst is, is meestal datgene waarvoor je jezelf moet behoeden. En het is nou gewoon eenmaal een feit dat in die richtingen veel atheiste gedachtengoed naar voren komt, en dat is niet goed voor je imaan.
Daarom moet je als mens zijnde met zijn zwaktes jezelf in bescherming nemen voor die verleiding.
Fawaz is wijs in zijn intellect en kennis, zijn daadkracht en sterkte in geloof. Hij is afgestudeerd aan een van de beste islamitische universiteiten ter wereld en wij mogen als moslims blij zijn dat een geleerde van zijn formaat zich zetelt in de lage landen, en dat ik notabene kennis van hem kan opdoen
Met intellect bedoelt men het verstandelijk vermogen, het begrijpend en redenerend vermogen, de vaardigheid waar te nemen en te begrijpen
nl.wikipedia.org/wiki/Intellect
Ik vind de waarneming dat 'bepaalde schoolvakken maar niet meer genomen moeten worden omdat ze strijdig zijn met Islam' niet echt getuigen van van intellect. Al is het waarnemend vermogen ansich wel goed.
in·tel·lect (het ~, ~en)
1 geheel van verstandelijke vermogens van een of de mens 2 intelligentsia
Face it builder; Spiertje vindt je een dolende, ietwat vreemde en idealistisch ingestelde dramaqueen. Get over it.

Face it builder; Spiertje vindt je een dolende, ietwat vreemde en idealistisch ingestelde dramaqueen. Get over it.
Zonder drama wordt DBB ook maar een saaie opsomming van spiervezels en motorpatronen...Geen dolende, ik ben er vrij zeker van hij zeker is van zijn atheist zijn dus dat is geen dolende, maar voor de rest kan het wel kloppen ja
2 verschillende werelden he

Trouwens Spiertje, als alles een test is van Allah, en zijn volgelingen zich aan zijn regels houden uit angst anders naar de hel te gaan, is het dan niet eerder een test wie de hel het meest vreest in plaats van wie de sterkste wil heeft of het vroomst is?
En zijn mensen die een moreel leven leiden uit zichzelf omdat ze daar zelf voor kiezen, niet uit angst voor een god (omdat ze daar niet zo expliciet in geloven), niet veel bewonderenswaardiger?
De Profeet (sallal-Laahu 'alayhi wa sallam) heeft gezegd: "Het gezicht, dat nat wordt van zelfs maar de kleinste traan uit vrees voor Allah (Subhana wa ta'ala) is veilig voor het vuur van de hel."
''Als een moslim rilt uit vrees voor Allah (Subhana wa ta'ala) vallen zijn zonden van hem af, zoals in de herfst de bladeren van de bomen."
"Voor een hart dat geen vrees kent voor Allah (Subhana wa ta'ala), is er alleen maar de ondergang
weer een eindeloze discussie die OF doodbloed OF op slot gaat![]()

steunen in je strijd tegen vrijheid, gerechtigheid en gelijkheid?