MuscleMeat

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

de zwarte schaap :roflol:

Volgens mij wil je nog liever dood dan dat je 7000 zweepslagen krijgt. In het filmpje waar Gallius het over had zie je heel goed dat elke slag zoveel schade aanricht. Moet gewoon abnormaal veel pijn doen. Als je dan steeds terug moet om weer een pak slaag te krijgen....

nu je het zegt.

dat doet me denken aan passion of the chryst van mel Gibson. Ik denk dat zelfs jezus de 7000 niet had overleefd :P.

Hahaha, 13 pagina's spiertje vs DBB minus spiertje.

Hoe lopen de vorderingen jongens?

Allah zendt meerdere beproevingen, mischien dat mijn beproevingen ergens anders zijn of dat de echte beproevingen nog moeten komen.
Geen idee, mocht ik dat weten dan hadden die beproevingen geen zin meer he

Dus is alles in feite een beproeving? Of alles kan een beproeving zijn? Op basis van welke argumenten is iets een beproeving in het laatste geval?
Waarom heeft een beproeving geen zin als je er wat van weet? (vragenvuurtje :D)

Ja ze zijn intressant en leuk om te bestuderen, maar zoals ik al zei datgene wat het verleidelijkst is, is meestal datgene waarvoor je jezelf moet behoeden. En het is nou gewoon eenmaal een feit dat in die richtingen veel atheiste gedachtengoed naar voren komt, en dat is niet goed voor je imaan.
Daarom moet je als mens zijnde met zijn zwaktes jezelf in bescherming nemen voor die verleiding.

Mwa, de wetenschap heeft in feite weinig met atheïsme van doen imo zoals dat in de volksmond gebezigd wordt. De wetenschap sluit het bestaan van een god niet uit, maar gaat er in de basis niet van uit dat er iets bestaat als een god, het is een bijna totaal oninteressant vraagstuk.
God blijft qua inhoud over als 'hetgeen we niet weten/kunnen verklaren'. (niemand gelooft dat er goden in het spel zijn als je met metalen platen wappert en zo het geluid van onweer nabootst, we weten hoe het zit met trillingen en geluid en shit. Niemand gelooft dat god door het elektriciteitsnet heen vliegt als de brenger van het licht. Het is elektriciteit. Bewegende elektronen. Waar zit god?)
Wetenschap wil die ruimte van 'god' (onwetendheid) juist verkleinen, door te zoeken naar oorzaken en gevolgen. Aardse beschrijvingen van een god daarentegen zijn natuurlijk wel 'slachtoffer' van de wetenschappelijke kapmessen. Het getal PI is niet 3 zoals in de bijbel staat. De mens is komt niet voort uit een 'klodder bloed' of een 'gemengde druppel'. Maagden zetten geen kinderen op de wereld,

Wat betreft het atheïstisch gedachtengoed zul je dat dus aantreffen bij je collegastudenten of docenten, niet de wetenschap. Atheïsme heeft met theologie te maken en als atheïst ben je daar gauw klaar mee.
Als de Koran de waarheid pretendeert, moet deze echter in overeenstemming zijn met wat de wetenschap als waar aanvaard heeft. Je moet anders wel bepaalde detecteerbare feiten negeren. Niet dat dat dan verder feitelijk de waarheid van je overtuiging ten goede komt...

Fawaz is wijs in zijn intellect en kennis, zijn daadkracht en sterkte in geloof. Hij is afgestudeerd aan een van de beste islamitische universiteiten ter wereld en wij mogen als moslims blij zijn dat een geleerde van zijn formaat zich zetelt in de lage landen, en dat ik notabene kennis van hem kan opdoen

Daadkracht en sterkte in geloof hebben imo weinig met intelligentie of kennis te maken. Ik heb geen kennis nodig om een vurig creationist te worden. Ik zou er zelfs kennis voor aan de kant moeten zetten.
En wijs zijn in intellect?

Met intellect bedoelt men het verstandelijk vermogen, het begrijpend en redenerend vermogen, de vaardigheid waar te nemen en te begrijpen
nl.wikipedia.org/wiki/Intellect

in·tel·lect
(het ~, ~en)

1 geheel van verstandelijke vermogens van een of de mens 2 intelligentsia
Ik vind de waarneming dat 'bepaalde schoolvakken maar niet meer genomen moeten worden omdat ze strijdig zijn met Islam' niet echt getuigen van van intellect. Al is het waarnemend vermogen ansich wel goed.
Maar de vraag om een ontkoppeling van de wereld om ons heen en de werkwijze ervan is op z'n zachts gezegd 'opmerkelijk'... (pers. vind ik het ook verwerpelijk...)
Verder zegt een Islamitische universiteit mij weinig. Waar heeft de man zich in bekwaamd?
In z'n algemeenheid stel ik vraagtekens bij religieuze universiteiten, god heeft niets (meer) met de wetenschap te maken. Het zou enkel een beperking zijn, aangezien de bijbel/koran wetenschappelijk gezien nutteloos zijn en op vele vlakken ridicuul. Ook in de ethiek heeft religie imo geen **** te bieden, alleen verstarring van de discussie.
Hij heeft verder hooguit kennis van de Koran en als hij kennis heeft van qe natuurwetenschappen weet hij dat er problemen zijn. als zijn beredenering vervolgens is dat QM of wat dan ook dan maar moet nokken, vind ik dat van weinig wijsheid getuigen.
Wel van daadkracht en 'sterkte in geloof'. Wat dus neerkomt op het negeren van de wereld om je heen. Moet de medische wetenschap en het onderzoek naar HIV dan ook maar op de schop? In die wereld worden immers zeer sterke bewijzen voor de evolutietheorie gevonden... Pretty degrading to Islam...

Face it builder; Spiertje vindt je een dolende, ietwat vreemde en idealistisch ingestelde dramaqueen. Get over it.

En ze zijn behooorlijk in hun Tirannie.

27 September, 2006 by holebiinfo

Saoedi Arabië: De overheid heeft zopas een van de allergrootste internetfilters ter wereld ontworpen, daarmee zullen ruim 400.000 webpagina's verboden worden voor de bevolking.

Onder die site's vallen alle denkbare holebi en transgender site's. De regering zegt dat ze dit doen om de bevolking te beschermen tegen opdringerige inhoud van de betrokken webpagina's, die ingaan tegen de principes van de islam en de sociale normen van het land.

De verboden site's hebben bijna allemaal te maken met politiek, religie en coïtusualiteit. Maar ook alles wat verwijst naar vrouwen- en holebi rechten is volledig geblokkeerd.

Ook tal van muzieksite's zijn verboden, waaronder het beroemde blad Rolling Stone.

In mei van dit jaar bleek uit onderzoek dat het populairste zoekwoord op Google in Saoedi Arabië Gay coïtus is.

bron:
holebi.info : Saoedi Arabi ontwerpt grootste internetfilter ter wereld.

Face it builder; Spiertje vindt je een dolende, ietwat vreemde en idealistisch ingestelde dramaqueen. Get over it.

Geen dolende, ik ben er vrij zeker van hij zeker is van zijn atheist zijn dus dat is geen dolende, maar voor de rest kan het wel kloppen ja :o
2 verschillende werelden he

vreemd hoor ik wel vaker, dolen doe ik graag en idealistisch... tja, iedere gek z'n gebrek he :D Zonder drama wordt DBB ook maar een saaie opsomming van spiervezels en motorpatronen...

Geen dolende, ik ben er vrij zeker van hij zeker is van zijn atheist zijn dus dat is geen dolende, maar voor de rest kan het wel kloppen ja :o
2 verschillende werelden he

Als morgen Allah op de stoep staat is het gauw gedaan met m'n atheïsme... Das een beetje het verschil tussen de werelden he :D

No pun intended overigens.

Trouwens Spiertje, als alles een test is van Allah, en zijn volgelingen zich aan zijn regels houden uit angst anders naar de hel te gaan, is het dan niet eerder een test wie de hel het meest vreest in plaats van wie de sterkste wil heeft of het vroomst is?

En zijn mensen die een moreel leven leiden uit zichzelf omdat ze daar zelf voor kiezen, niet uit angst voor een god (omdat ze daar niet zo expliciet in geloven), niet veel bewonderenswaardiger?

Laatst bewerkt:
Trouwens Spiertje, als alles een test is van Allah, en zijn volgelingen zich aan zijn regels houden uit angst anders naar de hel te gaan, is het dan niet eerder een test wie de hel het meest vreest in plaats van wie de sterkste wil heeft of het vroomst is?

En zijn mensen die een moreel leven leiden uit zichzelf omdat ze daar zelf voor kiezen, niet uit angst voor een god (omdat ze daar niet zo expliciet in geloven), niet veel bewonderenswaardiger?

Nee dat is het niet
Duidelijke vrees voor Allah swt is noodzakelijk om op spiritueel vlak vooruit te gaan.Bij al je daden, woorden, gedachten moet namelijk je bewust zijn van het feit dat Allah (Subhana wa ta'ala) je ziet, je hoort, zelfs je aanvoelt.

Een aantal qoutes van de profeet(vzmh) die dat aantonen

De Profeet (sallal-Laahu 'alayhi wa sallam) heeft gezegd: "Het gezicht, dat nat wordt van zelfs maar de kleinste traan uit vrees voor Allah (Subhana wa ta'ala) is veilig voor het vuur van de hel."

''Als een moslim rilt uit vrees voor Allah (Subhana wa ta'ala) vallen zijn zonden van hem af, zoals in de herfst de bladeren van de bomen."

Abu-Sulayman Darani zei om dat te versterken ook :
"Voor een hart dat geen vrees kent voor Allah (Subhana wa ta'ala), is er alleen maar de ondergang

Het is gewoon zo dat als wanneer het vrezen voor Allah binnen je hart is verankerd zullen de lusten in je hart verbrand worden, ook is het vrezen van Allah een leiding van Allah om je weg naar Allah te vinden en om jezelf tegen de hel te beschermen.
En die mensen die een moreel leven lijden maar niet praktiseren kunnen niet rekenen op de genade van Allah swt

Angst is een slechte raadgever. Ik verkies een leven zonder irrationele angsten.

Overigens nogmaals, die religieuze retoriek graag wat minderen. Het draagt echt zeer weinig bij aan de discussie.

die mensen gaan dat gewoon niet overleven.
Ze gaan uitdrogen,doodbloeden, misschien wel lympfvocht verliezen, 3de graad brandwonden,onstekingen krijgen en weet ik nog wat meer.
Raken onderkoelt, koudvuur?

Ziekelijke shit. Ome Adolf zou je dit nog eens niet aandoen

Insha'Allah bi Idni Allah Azzawazal!

weer een eindeloze discussie die OF doodbloed OF op slot gaat :rolleyes:

Terug
Naar boven