Fitness Seller

7e week Enanthaat / NIET ingekicked

LazyMB

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
6%
Ik heb test enanthaat 300mg/ml
Daarbij gebruik ik Boldone 250mg/ml

Nu heb ik gisteren de eerste injectie van de 7e week gezet maar voel nog steeds nauwelijks verschil!?
Wat ik wél heb is dat mijn ballen kleiner zijn, matige kracht toename en verder geen verandering in gedrag. Ook zie ik mezelf niet groeien.
Heb ook niet het idee dat ik meer honger heb.
Voeding is goed, acht maaltijden per dag. Hoog in zowel eiwitten als koolhydraten en goede vetten.
Ik doe het samen met een kameraad en we merken er allebei dus vrij weinig van.
Trainen doen we 3 tot 4 keer in de week.

We zetten 2x per week een injectie. Per injectie 1ml van zowel test e als boldone. (2ml dus per spuit)

Moeten we meer geduld hebben of is er misschien iets anders aan de hand?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou idd toch al ingekicked moeten zijn nu.
Je kan je bloed eens laten testen op testosteronwaarde, dan weet je toch al iets meer.

Ben je wel al zwaarder geworden?

• Topic Starter Topic Starter
Jawel iets, rond de 2 kilogram..

Bloed testen 1 dag nadat je gezet hebt, gewoon bij de huisarts dus..

Maar wat ik van andere hoor, is dat je het overduidelijk moet voelen!
De drive om te trainen, emotie versterkend zowel libido als agressiviteit
Dat stuk merk ik gewoon niet..

Meer eten, laat je voeding zien

Libido moet je toch wel merken, als ik mijn 2e injectie gezet heb knalt me libido al door het dak heen, ook al zet ik maar 375mg test/400mg mast.
Miscchien verschilt dit ook wel per persoon maar aangezien jullie alle 2 niks merken.
Zou volgende x lekker voor een bekend ug lab gaan, niet om dit merk af te kraken maar toch. En even het merk uit je post halen.
Beste is nu gewoon even naar je voeding kijken, en ff wat hoger in kcal te gaan zitten.

Ga er van uit dat het je eerste kuur is en 2kg in 7weken gain je nog zonder te eten bij wijzen van dus denk dat je gear gewoon niet goed is.
Daarvoor jou je toch moeten prikken om het zeker te weten.

Eens dat het vreemd is dat je maar 2kg bent aangekomen. Dosering is wel laag, bold op 250 zal echt weinig toevoegen ook als is het de eerste keer. Waarom knal je de bold er niet uit en ga je op test 500 zitten, kijken wat er dan gebeurd. Mocht het aanslaan ga je gewoon wat langer door. Verder is 1 inject per week voldoende voor enathate.

Voeding is goed, acht maaltijden per dag. Hoog in zowel eiwitten als koolhydraten en goede vetten.
I

8 maaltijden zegt niets. Cijfers moeten we hebben. Hoeveel calorieën eet je dagelijks? Dat moet je toch uitgerekend hebben.

Kan me niet voorstellen dat je met 8 degelijke maaltijden per dag maar 2kg bijkomt. Ook al is je gear fake.

Ik heb test enanthaat 300mg/ml
Daarbij gebruik ik Boldone 250mg/ml

Nu heb ik gisteren de eerste injectie van de 7e week gezet maar voel nog steeds nauwelijks verschil!?
Wat ik wél heb is dat mijn ballen kleiner zijn, matige kracht toename en verder geen verandering in gedrag. Ook zie ik mezelf niet groeien.
Heb ook niet het idee dat ik meer honger heb.
Ik doe het samen met een kameraad en we merken er allebei dus vrij weinig van.
Trainen doen we 3 tot 4 keer in de week.

We zetten 2x per week een injectie. Per injectie 1ml van zowel test e als boldone. (2ml dus per spuit)

Moeten we meer geduld hebben of is er misschien iets anders aan de hand?

2x per week 2 ml test en bold is 500mg test en 500mg bold per week.

Hiervan moet je gaan knallen voor de eerste keer, is nog zeer royaal ook.

Ga er van uit dat het je eerste kuur is en 2kg in 7weken gain je nog zonder te eten bij wijzen van dus denk dat je gear gewoon niet goed is.
Daarvoor jou je toch moeten prikken om het zeker te weten.

of zijn voeding is gewoon super slecht.

of voeding of gear of training?

2kg na 7weken voor eerste kuur zou heel bizar zijn of je receptoren zijn zo k*t dat AAS gewoon bijna niet aanslaat maaar lijkt me onrealistisch :D na 500mg test & bold per week eerste keer, en hoe zit het met je trainingsmaat ook maar 2kg of wel meer?

Gear is fake of je eet als een voetballer van de zondag morgend ...

Als je een propionaat er bij in doet misschien helpt dat bij het in kicken.

• Topic Starter Topic Starter
Zou dat helpen er propionaat bij doen??

Omdat mensen naar mijn voeding vragen post ik hieronder wat ik eet op een dag:

1 Maaltijd:
100gr Havermout
200ml Volle melk
300ml Water
28gr Weightgainer
20gr Brood
40gr Rozijnen

Eerder uitgerekend kwam ik op ong. Kcal 680,48 /maaltijd die ik 5 maal /dag neem = 3402,4Kcal

Om de 2 uur eet ik dat.
's ochtends neem ik daar Vitaminen pillen 'speciaal' voor sporters bij
Glucosomine pil
En sowieso elke maaltijd enzymen voor betere vertering

Avond eten = gemiddeld 500Kcal

Na het avond eten snack ik veel, chips koek en snoep.. Geen idee hoeveel Kcal

Voor het slapen eet ik Magere Kwark = 250Kcal

Dus bij elkaar ongeveer 4152,40Kcal per dag
En dan heb ik de snacks er nog niet bijgerekend

Ik snack ook veel cashewnoten 's avonds buiten de chips koek en snoep om

Ik begon ongeveer een jaar geleden op 62KG ben op dat eetschema naar 82KG geklommen
Body fat was 4,3% en nu 4,8% (Ik ben ectomorph)
Was geklommen naar 6% bodyfat maar door buikgriep heel veel vet kwijt geraakt..
Toen ging het ineens allemaal slomer, en toen ben ik aan de kuur begonnen.

Laatst bewerkt:
ja hallo serious ??? wat een voeding schema is dat? je eet gewoon super slecht logisch dat je daar zelf nog niet bij stil hebt gestaan...lees je misschien even in voor je begint te kuren :o

kip,vis,steaks,eieren,rijst,pasta,noodles,groenten,...

Een verslaafde gamer vreet meer op zijn geplakte stoel dan jij.
:D

Je moet je voeding goed varieren en wissel met eiwit bron eens. Niet altijd maar die shake en of zelfde kipfilet nemen.

Terug
Naar boven