MuscleMeat

7e week Enanthaat / NIET ingekicked

• Topic Starter Topic Starter
Ehr...wacht even...je had het t toch over dat je in week 7 zat met enanthate? Tjongejongejonge. Weet jij wel wat het verschil is tussen enanthate en propionate? Enanthate merk je pas echt na een week of 6 man, niet al binnen een week!

YOU DON'T SAY :eek:

Ik zit toch al in de zevende week, een week later is dan toch de achtste week?
Ben je nooit naar school gegaan buiten de 'sport'school met je reken probleem

Dit heb ik:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/wap-testosteron-300321/

Hun weten het ook niet

Wordt je er dan niet WAPpie van:D

Nee serieus,ik begrijp niet waarom sommige mensen onbekende dingen

nemen?omdat het goedkoop was?jah resultaten zijn dan ook goedkoop:rolleyes:

YOU DON'T SAY :eek:

Ik zit toch al in de zevende week, een week later is dan toch de achtste week?
Ben je nooit naar school gegaan buiten de 'sport'school met je reken probleem

Dit heb ik:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/wap-testosteron-300321/

Hun weten het ook niet

En nu ben ik echt ****ing klaar met jou, loser. Eerst zeg je dat je al 7 weken bezig bent, dan heb je t ineens over dat je de eerste spuit er net ingezet hebt. Ik leg je uit dat de werking van enanthate aanzienlijk langzamer is dan propionaat en dat je dus duidelijk moet zijn met hoe ver je nu in je kuur zit, en nu krijg ik potverdomme weer een grote smoel van je. Krijg lekker de naaldkanker, mafkees :P

1ste van de 7e week.

• Topic Starter Topic Starter
En nu ben ik echt ****ing klaar met jou, loser. Eerst zeg je dat je al 7 weken bezig bent, dan heb je t ineens over dat je de eerste spuit er net ingezet hebt. Ik leg je uit dat de werking van enanthate aanzienlijk langzamer is dan propionaat en dat je dus duidelijk moet zijn met hoe ver je nu in je kuur zit, en nu krijg ik potverdomme weer een grote smoel van je. Krijg lekker de naaldkanker, mafkees :P

31 jaar, wat is er met jou gebeurd? Slechte jeugd gehad ofso
Grow up man dikke sukkel die je bent :rolleyes:

-----
Ik nam mijn kameraad in vertrouwen, kende het merk zelf ook niet.
Dus eigenlijk hoef ik ook niet na te kuren en zou ik gelijk aan een andere kuur kunnen beginnen?

En nog een vraag, wat denk je dat ze er anders in doen dan? Als mn zak wel kleiner word en ik wel matige kracht toename heb?

En ja ik word helemaal WAPpie van dit afwachten :p

Waarom niet even bloed laten prikken?
Je ballen zijn wel gekrompen en je hebt een krachtoename. Dus iets zal er wel in zitten!

Mijn ballen krimpen ook bij koud weer

Curtis ik ben een ectomorph, ik kan dat.

In de spiegel oog ik wel iets voller, en ik hoor het wel van andere mensen..

Aders heb ik altijd al flink gezien bij mezelf.
Iedereen zegt dat de voeding slecht is maar niemand beargumenteerd, en vervolgens mijn kennis afkraken. Wek je ook een goede indruk mee.

Deze thread gaat over AAS en jullie praten over voeding?
Sowieso altijd de mensen die er niks vanaf weten geven het negatieve commentaar zonder ook maar tips te geven of iets te beargumenteren..
Zulke mensen kunnen beter gewoon gewichten op en neer tillen en zich van de forums houden!
Ik ben 20Kg gegroeid binnen een jaar, met een steiging van maar 2% in vetpercentage.
Iets wat de meeste van jullie niet of nooit zullen doen.

Als je niks zinnigs te zeggen hebt ga dan je moeder pesten en fl**ker dan op van deze thread. ;)

Bijvoorbaat dank.

20kg in een jaar? heb je motorolie gespoten in je hol. Dat doet Ronnie coleman niet eens na.

Laatst bewerkt:
Heb wel vaker by test fakes gezien dat ze ipv cyp of enan er 25/50mg prop indoen misschien om gebruiker te laten denken dat ie "licht" zou vallen in de hoop deze er nog 1 paar vials inmikt...

Terug
Naar boven