XXL Nutrition

7e week Enanthaat / NIET ingekicked

Zou dat helpen er propionaat bij doen??

Omdat mensen naar mijn voeding vragen post ik hieronder wat ik eet op een dag:

1 Maaltijd:
100gr Havermout
200ml Volle melk
300ml Water
28gr Weightgainer
20gr Brood
40gr Rozijnen

Eerder uitgerekend kwam ik op ong. Kcal 680,48 /maaltijd die ik 5 maal /dag neem = 3402,4Kcal

Om de 2 uur eet ik dat.
's ochtends neem ik daar Vitaminen pillen 'speciaal' voor sporters bij
Glucosomine pil
En sowieso elke maaltijd enzymen voor betere vertering

Avond eten = gemiddeld 500Kcal

Na het avond eten snack ik veel, chips koek en snoep.. Geen idee hoeveel Kcal

Voor het slapen eet ik Magere Kwark = 250Kcal

Dus bij elkaar ongeveer 4152,40Kcal per dag
En dan heb ik de snacks er nog niet bijgerekend

Ik snack ook veel cashewnoten 's avonds buiten de chips koek en snoep om

Ik begon ongeveer een jaar geleden op 62KG ben op dat eetschema naar 82KG geklommen
Body fat was 4,3% en nu 4,8% (Ik ben ectomorph)
Was geklommen naar 6% bodyfat maar door buikgriep heel veel vet kwijt geraakt..
Toen ging het ineens allemaal slomer, en toen ben ik aan de kuur begonnen.

pfffffff:sad:

Zou dat helpen er propionaat bij doen??

Omdat mensen naar mijn voeding vragen post ik hieronder wat ik eet op een dag:

1 Maaltijd:
100gr Havermout
200ml Volle melk
300ml Water
28gr Weightgainer
20gr Brood
40gr Rozijnen

Eerder uitgerekend kwam ik op ong. Kcal 680,48 /maaltijd die ik 5 maal /dag neem = 3402,4Kcal

Om de 2 uur eet ik dat.
's ochtends neem ik daar Vitaminen pillen 'speciaal' voor sporters bij
Glucosomine pil
En sowieso elke maaltijd enzymen voor betere vertering

Avond eten = gemiddeld 500Kcal

Na het avond eten snack ik veel, chips koek en snoep.. Geen idee hoeveel Kcal

Voor het slapen eet ik Magere Kwark = 250Kcal

Dus bij elkaar ongeveer 4152,40Kcal per dag
En dan heb ik de snacks er nog niet bijgerekend

Ik snack ook veel cashewnoten 's avonds buiten de chips koek en snoep om

Ik begon ongeveer een jaar geleden op 62KG ben op dat eetschema naar 82KG geklommen
Body fat was 4,3% en nu 4,8% (Ik ben ectomorph)
Was geklommen naar 6% bodyfat maar door buikgriep heel veel vet kwijt geraakt..
Toen ging het ineens allemaal slomer, en toen ben ik aan de kuur begonnen.

Ja natuurlijk doet het wat. Alleen met je portemonee ja. Eten moet je kopen, eet smakelijk

Je kan zeggen wat je wil maar hij is met dat voeding schema wel 20 kg aan gekomen. Dus zo slecht lijkt het mij ook niet.

Je kan zeggen wat je wil maar hij is met dat voeding schema wel 20 kg aan gekomen. Dus zo slecht lijkt het mij ook niet.

Als je maar 60 weegt bij 1m85 kom je natuurlijk bij met dit voedingsschema. 60kg is bijna ondervoed. Ik snap dit toch niet. Kom dit hier zoveel tegen deze verhouding. Wat doen jullie dan voor je begint te trainen? Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit 57kg zou gewogen hebben, Zonder een zware ziekte te hebben gehad.

Maar zoals hierboven al gezegd, veel meer afwisselen. Dat voedingsschema is toch niet vol te houden.

8 maaltijden zegt niets. Cijfers moeten we hebben. Hoeveel calorieën eet je dagelijks? Dat moet je toch uitgerekend hebben.

Kan me niet voorstellen dat je met 8 degelijke maaltijden per dag maar 2kg bijkomt. Ook al is je gear fake.

En op 6% staat haha

Als je maar 60 weegt bij 1m85 kom je natuurlijk bij met dit voedingsschema. 60kg is bijna ondervoed. Ik snap dit toch niet. Kom dit hier zoveel tegen deze verhouding. Wat doen jullie dan voor je begint te trainen? Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit 57kg zou gewogen hebben, Zonder een zware ziekte te hebben gehad.

Maar zoals hierboven al gezegd, veel meer afwisselen. Dat voedingsschema is toch niet vol te houden.

Toen ik begon was ik ook 67 kilo bij 1.84;)

Afgezien van je gewicht zie je nog verandering in de spiegel ?
Bold zou bijvoorbeeld flink aders moeten laten zien , helemaal als je al laag in je vetpercentage zit.
Geen libido verhoging is wel raar, hoewel sommigen dat gewoon niet hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Curtis ik ben een ectomorph, ik kan dat.

In de spiegel oog ik wel iets voller, en ik hoor het wel van andere mensen..

Aders heb ik altijd al flink gezien bij mezelf.
Iedereen zegt dat de voeding slecht is maar niemand beargumenteerd, en vervolgens mijn kennis afkraken. Wek je ook een goede indruk mee.

Deze thread gaat over AAS en jullie praten over voeding?
Sowieso altijd de mensen die er niks vanaf weten geven het negatieve commentaar zonder ook maar tips te geven of iets te beargumenteren..
Zulke mensen kunnen beter gewoon gewichten op en neer tillen en zich van de forums houden!
Ik ben 20Kg gegroeid binnen een jaar, met een steiging van maar 2% in vetpercentage.
Iets wat de meeste van jullie niet of nooit zullen doen.

Als je niks zinnigs te zeggen hebt ga dan je moeder pesten en fl**ker dan op van deze thread. ;)

Bijvoorbaat dank.

Ik weet niet wat voor magisch antwoord jij verwacht, maar iedereen die dr een beetje verstand van heeft gaf al aan dat het A) aan je voeding ligt want wat je nu eet slaat echt compleet nergens op en B) dat je gear misschien nep geweest is en dat je daarom niet groeit.

Het zal best wel waar zijn dat je 20 kg gegroeid bent met dit voedingsschema, maar de kans is gewoon groot dat je nu NOG MEER nodig hebt. Ga dus eerst eens eens daadwerkelijk uitrekenen wat je onderhoud is, hoeveel je dan minstens meer moet eten om te groeien (TDEE + 20 - 30%) en dan een ECHT voedingsschema maken. En met "echt" bedoel ik dat er niks meer tussen staat waarvan je niet de voedingswaarde en/of calorische waarde weet.

Dat je trouwens opmerkingen over voeding krijgt en niet AAS is omdat je duidelijk aangeeft wat je genomen hebt. We nemen aan dat dat klopt en dan kan het dus alleen zijn dat je gear nep is geweest. Dan ben je toch uitgepraat over het AAS deel of niet dan?

Iedereen zegt dat de voeding slecht is maar niemand beargumenteerd, en vervolgens mijn kennis afkraken. Wek je ook een goede indruk mee.

Sowieso altijd de mensen die er niks vanaf weten geven het negatieve commentaar zonder ook maar tips te geven of iets te beargumenteren..
Zulke mensen kunnen beter gewoon gewichten op en neer tillen en zich van de forums houden!
Ik ben 20Kg gegroeid binnen een jaar, met een steiging van maar 2% in vetpercentage.

Als je niks zinnigs te zeggen hebt ga dan je moeder pesten en fl**ker dan op van deze thread. ;)

Bijvoorbaat dank.

Iedereen die genoeg kcals eet kan stijgen in BF% dus om steeds te zeggen dat je ectomorf bent is de grootste bullshit kom op zeg lees je eens in

Zijn genoeg adviezen gegeven, ga daar nou maar mee aan de slag ipv te roepen dat mensen hier moeten opfl*kkeren.

Bijvoorbaat dank.

Ok dan, zoek het zelf maar uit cyberheld....

Bijvoorbaat dank.

Je wordt in ieder geval wel arrogant van die gear, dus misschien werkt het toch wel.
Vind je het gek dat ze over je voeding beginnen, je eet nog geen eens vlees.
En ga nou niet zeggen dat je bij je avondeten vlees eet, want dat is natuurlijk niet genoeg.
En waar groei je nou van aas of voeding?
Maar ik zou zeggen je zoekt het maar uit met je neppe gear, en je slechte voeding. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ben arrogant van mezelf, niks met de AAS te maken denk ik
Bedank voor het commentaar, denk dat als het niet inkicked binnen 1 week dat de gear inderdaad nep is
Niemand kent het merk ook, maar de leverancier is goede vrienden met mijn kameraad dus ga er niet vanuit dat we opgelicht zijn.
Nu ik een beetje ga klagen op jullie antwoorden krijg ik ineens wel goed beargumenteerde antwoorden, mijn dank daarvoor

Het kan inderdaad kloppen dat ik gewoon meer moet eten, mijn stofwisseling is niet mijn vriend.
Ik waardeer jullie hulp, sorry als het misschien anders over kwam

Oke je voeding is niet naar alle bb-wensen, maar aankomen gaat niet om kwaliteit maar om kwantiteit. CLEAN aankomen gaat natuurlijk wel om kwaliteit. Maar als je niet aankomt moet je gewoon meer eten. Desnoods elke dag een pizza erbij.

Bedank voor het commentaar, denk dat als het niet inkicked binnen 1 week dat de gear inderdaad nep is
Niemand kent het merk ook, maar de leverancier is goede vrienden met mijn kameraad dus ga er niet vanuit dat we opgelicht zijn.
Nu ik een beetje ga klagen op jullie antwoorden krijg ik ineens wel goed beargumenteerde antwoorden, mijn dank daarvoor

Het kan inderdaad kloppen dat ik gewoon meer moet eten, mijn stofwisseling is niet mijn vriend.

Ehr...wacht even...je had het t toch over dat je in week 7 zat met enanthate? Tjongejongejonge. Weet jij wel wat het verschil is tussen enanthate en propionate? Enanthate merk je pas echt na een week of 6 man, niet al binnen een week!

Wat een gelul als je op 1200 mg gear p/w en meeer als 4000 kcals niet bijkomt dan heb je bunkgear.Zelf met een enanthaatester moet je in de 2e of 3e week al verschil zien zelf al zou je voeding voledig k*t zijn dan moet je nog progressie maken.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 21:26 ----------

Aan ts als je 20 kg in een jaar hebt gegaind natural dan heb je zeker k*tgear.

wat een gelul als je op 1200 mg gear p/w en meeer als 4000 kcals niet bijkomt dan heb je bunkgear.zelf met een enanthaatester moet je in de 2e of 3e week al verschil zien zelf al zou je voeding voledig k*t zijn dan moet je nog progressie maken.

---------- post toegevoegd wed 14 mar 2012 om 21:26 ----------

aan ts als je 20 kg in een jaar hebt gegaind natural dan heb je zeker k*tgear.

+1

mss ben je een slechte gear responder??? ik persoonlijk word niet geil of niks van test maar als ik test/eq combineer met hgh is het een andere verhaal

post anders in de echt of nep sectie fotos van je gear?

Terug
Naar boven