bvh75
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat_woord zegt genoeg , maar in begin mee getraint om op te bouwen, nu niet meer hij is ver voor mij ;P
Pfffff haters gonna hate, zieke fysiek man... Respect
Oja die knul met die zyzz comment... lol @ u, serieus, is ook mijn voorbeeld, ik juice ook niet, hij's gewoon goede inspiratie hoor.
haha die stats..
echt een veelste zwakke deadlift als je het mij vraagt!
130 bp in 8 maanden tijd, seems legit!
wel goed fysiek![]()
Zelf deed ik 125 kg benchpress na 8 maand 6 reps. Weet niet hoe jij traint, sommig gaan sneller vooruit. Weet niet wat je bench nu is maar als je na 6 maand geen 80 kg haalt dan train je gewoon niet zwaar genoeg, klaar.
Zelf deed ik 125 kg benchpress na 8 maand 6 reps. Weet niet hoe jij traint, sommig gaan sneller vooruit. Weet niet wat je bench nu is maar als je na 6 maand geen 80 kg haalt dan train je gewoon niet zwaar genoeg, klaar.
na half jaar nog steeds geen 80 kg op schuin of plat 3 sets -> dan train je gewoon scheef klaarthanks c*nt, zyzz is gewoon een sick inspiratie, door naar hem te kijken motiveer jezelf echt erg, the new legacy is coming up bro :-)
Niet alleen gymwise, alleen al z'n videos kijken.. volg zn broer en de crew ook op de voet op fb, erg grote fan kan je me wel noemen 
heb zelfs zyzz tanktop uit australie laten komen (srs)
Klopt Niks van ik druk Max 6x70 en ik train. Hardcore .mijn borst. Loopt achter maar met squaten. Does ik 5x120 easy

Zyzz inspireert mij nogsteeds heel ergNiet alleen gymwise, alleen al z'n videos kijken.. volg zn broer en de crew ook op de voet op fb, erg grote fan kan je me wel noemen
heb zelfs zyzz tanktop uit australie laten komen (srs)
August 5 legacy 2 he![]()

Push jezelf meer omhoog, neem een spotter erbij, ik drukte na 5 maanden al 90 flat, incline 80, decline 60, probeerde iedere week gwn 5 kg zwaarder te gaan met spotter erbij, zo ga je echt hard
---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 20:32 ----------
Ja zyzz is mischien een Juicer, maar hij blijft een inspiratie!
Yeah 5 augustus cant wait![]()
Push jezelf meer omhoog, neem een spotter erbij, ik drukte na 5 maanden al 90 flat, incline 80, decline 60, probeerde iedere week gwn 5 kg zwaarder te gaan met spotter erbij, zo ga je echt hard
Ik doe nooit bank drukken zonder spotter ik push me zelf hard geloof me...
Ik ben nu begonnen met 5x5
Hallo mensen, ben nieuw hier op het forum, wil misschien een logje bijhouden hier met foto's etc. Ik was even aan het rondneuzen en mij viel iets op en kon het niet laten om hier ff wat over kwijt te moeten. Aan Kevinve & Tank93: Jullie suggereren dat deze heren lopen te sjoemelen met hun stats. Jullie zijn hiervan overtuigd toch? Ik zeg het je, zo lang dwellen & zeuren in topics om iemand z'n stats is echt 10 keer lelijker dan een beetje sjoemelen met je stats. Als er in de betreffende topics mensen een figuur slaan dan zijn het jullie wel.
Ik weet het, ik ben nieuw en het is niet zo tactisch om zo te komen binnenvallen, maar ik kon het niet laten.
Hahahaha noobje, decline 60? Decline is altijd zwaarder dan flat, troll.
Ik doe nooit bank drukken zonder spotter ik push me zelf hard geloof me...
Ik ben nu begonnen met 5x5
Ben je al lang bezig met 5x5? Probeer zoals ik het deed, ging in 6 weken van 60 naar 80kg flat : )
4 sets van 70kg , 5 herhalingen en 5de set probeer je 75kg of 80kg zovaak je kan
Next time:
75kg 4 sets ( HOE DAN OOK 4 of 5 reps ) en dan 5de set 80/85 kg zovaak je kan
3de week probeer je 3 sets met spotters zodat je echt aan het gewicht gaat wennen van 80kg of meer. En dan die week erop : ) voelt het bijna als een veertje aan en ga je er zo doorheen
---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 00:52 ----------
Decline is in normale situaties ALTIJD sterker. Ook door iets kleine ROM en andere beweging. Het verschil bij TS is ook te groot imo.
Maar hangt het er ook niet vanaf in welke volgorde je de oefeningen doet?
Stel je voor wat ik 2 weken geleden deed:
Schuin: 80kg 4 sets + 1 set 85kg alle 5 sets met 5 herhalingen.
Plat: Helemaal hetzelfde als schuin.
Decline: 70/75 kg 5 sets 5 herhalingen.
Dat het kan zijn dat zijn 3de oefening Decline was en zijn eerste oefening Plat en hierdoor hij nooit echt heeft kunnen meten wat zijn uiterste erop had kunnen zijn ? denk ik en gok ik ;p want je verliest door de vorige 2 oefeningen heel veel kracht waardoor de 3de oefening vergeleken met je 1ste oefening (bij hem denk ik dan plat) heel groot zou zijn.