AndroidHealthClinic

8 maanden training

LOL ziek BP

Citaat:
Origineel gepost door Crazybosnia
benchpress 8 x 130
deadlift 8 x 120
squat 8 x 120

Volgens mij is die bench al weer verlaagd naar max 6x130 samen met de spotter :D

Laten we eerlijk zijn, we hebben er al genoeg voorbij zien komen en allemaal zakten ze na een tijdje door het ijs door fake stats of liegen over hoe lang iemand al bezig was. (just saying)

ziet er goed uit maar die stats.... bp 8x130kg deadlift 120kg? dan verwacht ik wel een dead lift van 165-185kg

• Topic Starter Topic Starter
Yo, nee bench is sws 130 met spotter die helpt me, 1-2 lukt nog wel net alleen. Maar de reden dat ik niet vaak squat en deadlift doe is puur omdat mijn liezen naar de klote zijn, en mijn enkel ooit gebroken was zoals je terug kon lezen en er best vaak nog last van heb want dat is voor de zomer van 2011 gebeurd :-)

Zou je eens een filmpje van je bench willen plaatsen?

Kan best dat je 15+kilo aankomt maar ook nog eens een daling in BF%? Als dit waar is is dat best ziek! Vooral ook met je bench stats.

Mijn eerste paar maanden wist ik geen reet van wat ik deed in de fitness zaal maar na een jaar getrained te hebben was ik ongeveer 12-13kilo aangekomen met een wat hogere bf%, bench was 100kg. Zonder enige supplementen apart van whey shakes, dus geen creatine etc. Nou vraag ik mij af of je supplementen heb gebruikt? Zo ja, welke?

Mocht dit kloppen, zeer goed gedaan;)!

Ik heb in het begin lean gain gebruikt, beviel me heel goed, dat deed ik zo'n 4-5 maanden en begon na 2 maanden eigenlijk direct met creatine, ethyl esther, en preworkout noxipro, daardoor ben ik eigenlijk in een keer omhoog gegaan. Verder veel research gedaan naar producten etc. De laatste maanden gebruik ik gewoon gold whey standard, en noxi pro, en mijn bf heb ik pas in de laatste 2 maanden verlaagd mensen, door middel van een strikt dieet, veel cardio, sport 2x per dag, en ik verbrand zowiezo heel snel van mezelf. :)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 16:08 ----------

Zou je eens een filmpje van je bench willen plaatsen?

Ja daar zat ik al een tijdje mee in me hoofd om een filmpje te droppen ervan :p, zal soon ook zeker komen :)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 16:09 ----------

psychisch xD

krachtstats dan ?

Klaar, jij traint met denis weet ik gelijk ^

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://imageshack.us/photo/my-images/96/kukuuu.jpg/

foto van gister, kan iemand me ook uitleggen hoe ik fotos er gelijk op plaats? zonder link.

ik zie helaas een kruisje, kan ook aan mijn computer liggen

link kopieëren doet het 'm, zeer netjes hoor! Ik train zelf nu net bijna een jaar en heb veel gegained maar dit slaat toch wel echt alles...

Doet het, maar neem goddomme eens n normale foto.

Ik ben bijna elk uur van de dag bezig met sporten, Volg zelf een sportopleiding en ben daar elke dag actief en dan s'avonds train ik ook nog is voor mezelf, en begeleid twee andere jongens die pas begonnen zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 16:31 ----------

Doet het, maar neem goddomme eens n normale foto.

U got mad bro :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Valt opzicht wel mee, die andere gast is veel groter.

Ja, apolskibosna mijn neef, maar die traint ook echt wel een stuk langer, had ook het gevoel alsof heel deze topic om hem ging :p. btw? hoe krijg je die fotos zo direct geplaatst? :/

Thanks!

haha die stats..
echt een veelste zwakke deadlift als je het mij vraagt!
130 bp in 8 maanden tijd, seems legit!
wel goed fysiek ;)

I want to be you, you you!

Nice man, keep up the good work!
En Lean Gain, die is lekkeuhr of niet?:D

bench stat geloof ik pas bij filmpje
nice progressie iedergeval hoor daar niet van :)

I want to be you, you you!

Nice man, keep up the good work!
En Lean Gain, die is lekkeuhr of niet?:D

Thanks Jacco!

Lean Gain is zeker lekker, vooral als je hem goed gebruikt! levert zeker resultaat op!

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 19:35 ----------

bench stat geloof ik pas bij filmpje
nice progressie iedergeval hoor daar niet van :)

Dude, im trolling around -.-, als ze hier beginnen over roids dan ga ik ook ouwehoeren :-), wat ik daarmee wil zeggen, mijn bench max is 110 kg :-),

anyway, thanks :-)

Terug
Naar boven