Fitness Seller

8 obstakels in de cut en hoe ze te overwinnen

Als je naar de bestede tijd kijkt is HIIT voor afvallen beter dan langdurige gelijkmatige inspanning. Per minuut raak je gewoon meer energie kwijt. Maar als je kijkt naar wat je redelijkerwijs kan presteren (intensiteit maal duur) dan zijn de verschillen in energiebesteding minder groot.

- HIIT ben je na 15-20 leeg. De verbranding tijdens de training is relatief laag. Daarna krijg je je naverbranding en metabole versnelling, en aan het eind van de dag staan er door de training in de orde van 800-900 kcal verbruik door training op je energiebalans.
- Matig intensieve duurtraining op een tempo dat je net kan volhouden, je doet het 45-50 minuten, daarna een kleinere naverbranding en kleinere metabole versnelling, kom je ook ongeveer op 800-900 kcals verbruik uit.
- Langzame duurtraining, 90 minuten, verbrandt tijdens de training ook pakweg 800-900 kcals, geen naverbranding, nauwelijks metabole versnelling, totaal verbruik ook 800-900 kcals.

Op de iets langere termijn is HIIT voordeliger omdat je metabolisme langer blijft stijgen.

Maar je moet ook altijd kijken naar wat je binnenkrijgt. Verschillen in verbruik zijn leuk, maar zeggen niks als ondertussen ook je energieinname varieert.

thnx 4 tip!
;)

tip om aftevallen tijdens cut

jullie zullen wel denken die gozer is gek.
maar een grondige darm reiniging met klysma.
je haalt alle over bodige voedsel resten uit je darmen.waar door je aan gewicht afvalt.
het beste vermijd je gist produkten en suikers maar blijft natuurlijk wel hoog in je eiwitjes.en veel drinken van water.
als je darmen schoon zijn nemen deze daarna veel beter de voedingstoffen op.ik ben zelf hierdoor 7 kilo vet,vocht kwijtgeraakt.mijn voeding word nu veel beter opgenomen en merk een enorme kracht en groei vooruit gang...

Valt er eigenlijk nog 1000 karma punten te winnnen.

jullie zullen wel denken die gozer is gek.
maar een grondige darm reiniging met klysma.
je haalt alle over bodige voedsel resten uit je darmen.waar door je aan gewicht afvalt.
het beste vermijd je gist produkten en suikers maar blijft natuurlijk wel hoog in je eiwitjes.en veel drinken van water.
als je darmen schoon zijn nemen deze daarna veel beter de voedingstoffen op.ik ben zelf hierdoor 7 kilo vet,vocht kwijtgeraakt.mijn voeding word nu veel beter opgenomen en merk een enorme kracht en groei vooruit gang...

Hoeveel kunnen die voedselresten in de darmen zijn? Is dat een kilo? 2, 3 kilo? 7 kilo troep in je darmen lijkt me wel erg veel?

bij mij waren het inderdaad 7 kilo,maar dat kwam ook omdat ik sterk op dieet ging geen suikers en gist produkten.en dat geeft een effect op je hele lichaam.
bekijk colonclean.nl

Welke supps zou ik nu nog kunnen gebruiken om voor de zomer goed stral en opgepompt te staan?

Tegen ziek worden kan je wel een paar dingen ondernemen.

1. neem een goed vitaminensupplement(qautral is toegespits op vitaminen en mineralen die je nodig hebt om een deftige weerstand op te bouwen)
2. neem een griepspuit
3. echinacea van de firma heel (is wel een prikje elke maand 1-tje)
4. buccalina berna is een zwitsers produkt is een hemodialisaat van antistoffen.

=> dit is allemaal zeer betaalbaar en niet schadelijk voor het lichaam.

Je hebt meer eetlust dan goed voor je is.

1. Drink water
2. eet vetarme dikke groetensoep
3. een glas warme melk met een koffielepel honing ( zoet + eiwit)
4 last but not least be a strong moffu.

=> ook niet extreem duur en vrij simpel advies van een sportdietiste.

Een dieet waarin je extreem veel honger lijdt, is niet goed. Echte honger is een demotivator dus wees niet te streng. Je moet meer eten om dit gevoel tegen te gaan maar als je honger krijgt is het te laat. eet dus veel keer weinig en ga vooral niet bulken. Gier honger is in dit geval je ergste vijand. Alles wat je eet gaat naar de vetreserves.
Dus eet genoeg niet te veel of te weinig.

Volgens professioneel advies moet je 2 uur voor de training de helft van de calorieen die je verbruikt tot je nemen en de helft binnen het half uur na de training dit om voldoende hard te kunnen trainen en geen eiwit afbraak te ondervinden wegens gebrek aan energie.

De rest lijken mij meer plannings en karakter problemen.

1. je valt niet af dan eet je te veel in verhouding met wat je verbrand
2. tijdens de feestdagen een paar pointers:
*. zuip geen bier(niet te veel alcohol in het algemeen)
*.eet gewoon maar niet te veel, blijf trainen en je zal van 2 dagen te eten geen kilo's bijkomen dat is een fabel. Plan beter.

Nu komt mijn probleem: "geen pump tijdens het cutten". Mijn spieren behouden kracht maar blazen niet op tijdens het trainen. Is dit normaal? ik eet 185 gr eiwit per dag en zo goed als vetloos. Training: dag 1 biceps borst, dag 2 rug triceps, dag 3 benen schouders 2 maal per week aan 5 oefeningen per groep met 3 sets reps 8-8-6 tussenin 1 dag rust/ 6 dagen cardio 25 min interval/ 3 * week buik. Ben op dit moment bezig met krealkaline van performance (3 weken al)

Laatst bewerkt:
Obstakel die ik heb met cutten is de hoeveel kcal om te verbranden met cardio per training sessie. Meestal kom ik alleen met KT op 500 kcal en wil dan nog 900 kcal halen uit cardio. Vind -800 ( voeding 2600 kcal - mbr+ KT/ cardio ) een mooi tekort op de dagen dat ik KT en cardio doe.

Ben dan wel 1 uur en 45 min op de sportschool aanwezig ( 1 uur Kt/ 45 min cardio ). Kan de cardio niet splitten op 1 dag omdat ik altijd in de ochtend kan trainen en in de middag tot avond laat moet werken. Ben pas om 00.15 thuis en dan ga ik geen cardio meer doen buiten. ( heb binnen geen cardio apparatuur ).

Laatst bewerkt:
Train in supersets, zo verbrand je meer, en ben je eerder klaar met je krachttrainings gedeelte, en heb je eventueel meer tijd voor de cardio, of eventueel nog een extra krachtoefening.

Train in supersets, zo verbrand je meer, en ben je eerder klaar met je krachttrainings gedeelte, en heb je eventueel meer tijd voor de cardio, of eventueel nog een extra krachtoefening.

supersets is bv als je bicepts curl hebt gedaan gelijk zonder rust tricepts extention gaat doen en vervolgens weer gelijk bicepts curl?

Ja zo ongeveer.

Je kan het ook doen, bijv. bankdrukken en daarna gelijk dumbbelldrukken,.. dus een soort zelfde oefening.. dikke verzuring en pomp en ademhaling..

Geef der een draai aan..:)

Terug
Naar boven