Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al is flinke incline of een geforceerd tempo van 6-7km/h zeker iets dat je hartslag omhoog gaat jagen.
Een van de weinige LISS vormen van cardio die echt voldoening geeft!Vanmorgen 43minuten 15% helling 5,1km/u gelopen damn ik was nog natter dan een zeeotter.
Wahed klapper op de kin

als werk is toch wat anders dan voor de cardio/lulz 5 uur je tijd verdoenOp werk wandel(de) ik 8u per dag, met bouwmateriaal of kruiwagen ook vaak![]()
De vraag is meer, in hoe verre kun je wandelen beschouwen als cardio of training ?
Cardio is trainen van je cardiovasculaire systeem. Doet wandelen dat? M.i. niet genoeg om het echt in die zin cardio te noemen (op je boerenfluitjes lopen iig)
Ligt er deels aan wat je onder wandelen verstaat. 80km lopen is een aardige workout.Cardio is trainen van je cardiovasculaire systeem. Doet wandelen dat? M.i. niet genoeg om het echt in die zin cardio te noemen (op je boerenfluitjes lopen iig)
lopen is niet wandelen.Ligt er deels aan wat je onder wandelen verstaat. 80km lopen is een aardige workout.
Ik denk dat men cardio hier meer ziet als calorieverbranden met iets waar je een zekere tijd mee bezig bent. Zo zal schijten daar op zich ook onder vallen maar je snapt vast wat ik bedoelJa, dat leek me dus ook maar blijkbaar zien anderen wandelen wél als cardio
Ik denk dat men cardio hier meer ziet als calorieverbranden met iets waar je een zekere tijd mee bezig bent. Zo zal schijten daar op zich ook onder vallen maar je snapt vast wat ik bedoel

Nee, dat is karatetraining vraag mr. Miagi maar.