Fitness Seller

8 uurtjes sporten schadelijk? lees

@dreamy1

Lees overigens eventjes op nieuw wat op onderhoud eten is.

Zodra je dat begrijpt zoek je op wat er bedoeld wordt met activiteitenniveau.

depleted twee uur krachttraining is zeer bevorderlijk voor de spiermassa

muscle confusion

5 uur wandelen per dag xD

De vraag is meer, in hoe verre kun je wandelen beschouwen als cardio of training ?

Cardio is trainen van je cardiovasculaire systeem. Doet wandelen dat? M.i. niet genoeg om het echt in die zin cardio te noemen (op je boerenfluitjes lopen iig)

Cardio is trainen van je cardiovasculaire systeem. Doet wandelen dat? M.i. niet genoeg om het echt in die zin cardio te noemen (op je boerenfluitjes lopen iig)

Ja, dat leek me dus ook maar blijkbaar zien anderen wandelen wél als cardio

Ligt er deels aan wat je onder wandelen verstaat. 80km lopen is een aardige workout.

Ja, dat leek me dus ook maar blijkbaar zien anderen wandelen wél als cardio
Ik denk dat men cardio hier meer ziet als calorieverbranden met iets waar je een zekere tijd mee bezig bent. Zo zal schijten daar op zich ook onder vallen maar je snapt vast wat ik bedoel

Vriend van mij eet wss nog geen 1500 calorien op een dag en doe dagelijks aan krachttraining hij staat echt kurkdroog maar voelt hem anders perfect en hij is echt enorm gespierd

True 5%'er.

Terug
Naar boven