MuscleMeat

8 weken cut

Volgens mij begrijp jij niet wat ik wil zeggen?

Ja hij gaat er nu niet op in, maar ik heb het over zijn reactie op pagina 1 waar hij beweert naturel te zijn, snap je het nog?

En dan komen we op pagina 2, waar je duidelijk ziet dat hij GEEN naturel is terwijl hij dat toen wel beweerde.

Moet ik het nog voor je tekenen? Filmpje maken ofzo?

Doe maar een filmpje.

Toch superknap om op die leeftijd al een aantal jaren met een gigantische discipline en doorzettingsvermogen te hebben getraind! Het lijkt mij ook niet dat hij naturel is of was (op zijn 1e foto's) maar dat doet weinig af aan zijn prestatie.

Doe ook mee aan de contest.

goeie rug man

erg netjes

Geschoond...gewoon doen heren!

Ziet er netjes uit man, net fysiek!

17? incredible!

Superfysiek en al helemaal op die leeftijd.

Zeker wel streeffysiek!

Geloof er geen klap van dat je dit op zo'n jonge leeftijd helemaal naturel hebt kunnen trainen.. Als iedereen met een goed voedingsschemaen trainschema er in 3 jaar zo uit zou zien zag de wereld er nu heel anders uit..

ja ik weet dat hier op het forum de leeftijd voor kuren op 21 staat, maar ik vind dat dat van persoon tot persoon afhangt.

Eigenlijk niet want je hormonaal stelsel is niet volledig ontwikkeld en je groei stopt ook... Al is het 1 cm still counts... Het is meer verantwoord als je al meerdere jaren traint als tiener maar de nadelen blijven hetzelfde en je zal moeilijkheden hebben om weer als naturel verder te trainen na het stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Hey lenny,

Hoe gaat het trainen? Heb je misschien al bepaalde dingen opgemeten?

Groetjes,

Apollo

EDIT: Doe jij trouwens veel cardio tijdens de cut? Of een keer per week?

trainen gaat goed. echt cardio doe ik niet veel, ik ga wel soms met fiets naar gym of te voet da is 3km heen en weer met een sportzak van +- 20kg dus dat kan wel tellen:D, en soms in de cut doe ik een dagje cardio trappenlopen in gym, maar hou dat maar 20 min vol ofzo, vind dat enorm saai en m'n conditie is ook niet top.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Hey lenny,

Hoe gaat het trainen? Heb je misschien al bepaalde dingen opgemeten?

Groetjes,

Apollo

EDIT: Doe jij trouwens veel cardio tijdens de cut? Of een keer per week?

ja juist moet nog meten (vergeet rap:D), armen opgespannen of in rust?

opgespannen
je zal wel op 44cm ofzo zitten koud

Gespannen a.u.b. en chest ook even.
Je weegt nu ongeveer hoeveel?

hoi lenny, heb je al een lintmeter gevonden?

Terug
Naar boven