Fitness Seller

8 weken cut

• Topic Starter Topic Starter
zoveel massa bij zon bf natty? zelf heb ik enorm voor respect ookal kuur je maar dat je steeds erbij gaat liegen. traint 3 jaar, ookal vanaf dag 1 strict en rust 100% kan je dit niet halen man komop

heeft ook dikke gyno bij een laag bf

gyno heb ik zeker niet, heb wel zeer veel last van puffy nipples, maar dat verdwijnt lichtjes als ik nog lager in vp ga.

naar mijn weten heb ik hier nog niet gelogen of ik naturel ben of niet.

Heb je het nu over mij?

Zo ja,

Dan moet je weten dat ik dat domme gezeik van mensen hier die zogenaamd expers zijn en in real life als een kippenpootje bij lopen zat ben.

t*ring. Gast ik als net dat jij 17 bent en je zegt of claimt dat ik lieg over mijn training plus dat ik kuur? Lol.

Vraag sensei20 maar hij heeft me IRL gezien en we hebben getraind samen. Binnenkort ook en dan nemen we een pic.

Bovendien dat jij schema suckt en dat je geen spiermassa aankomt heeft niks te maken dat een ander dat niet kan.
Misschien train je verkeerd of heb je niet juiste voeding. Dat hangt van zoveel factoren af.
haha heb het niet over jouw, jouw fysiek kan natural behaald worden alleen niet binnen 1 jaar, verder gaan we geen discussie meer aan. Had het over lenny als jij zegt dat hij natty is dan ben je helemaal de weg kwijt zijn fysiek is droger dan heeft meer vvm dan die van jouw.
Zelf ben ik voor kuren en heb er helemaal geen problemen mee maar hij heeft niks te verliezen, heeft geen sponsers of is geen personal coach dat die veel te verliezen heeft als die toegeeft dat hij aas gebruikt.

gyno heb ik zeker niet, heb wel zeer veel last van puffy nipples, maar dat verdwijnt lichtjes als ik nog lager in vp ga.

Naturel of gekuurd. Ik vind nog steeds knap resultaat. Ik bedoel hoeveel jongeren zie je tegenwoordig wel niet vanaf hun 14de aan de bier en zuipen en geen ene moer doen aan een betere gezondere levenstijl.

Heb je trouwens biceps en chest opgemeten?

Je gaat er niet op in dus dat betekent een standaar ja.

Maar lenny prachtig fysiek heb je en volg je log met plezier bro, nog bruiner worden en je bent perfect. (no homo)

ziet er goed uit

@ misterappolo: gewicht zegt niks vriend. Leuk je weegt 97kg, maar als jij naast Lenny gaat staan wordt je compleet weggeblzen omdat jij bij lange na niet zo vol en rond kan staan.

@ misterappolo: gewicht zegt niks vriend. Leuk je weegt 97kg, maar als jij naast Lenny gaat staan wordt je compleet weggeblzen omdat jij bij lange na niet zo vol en rond kan staan.

Lol is dit puur omdat je me niet mag vanwege mijn oude topic? Ik heb volgens mij bigger chest dan meneer Lenny en mijn armen zijn 45cm.
Mijn chest is 129-130.

Dus wtf kom je lullen met weggeblazen? Bovendien train ik nog korter dan een jaar en gebruik ik geen AAS.

Laatst bewerkt:
hahahhahahahahaha, deze man zit vol van zichzelf, foto nemen van zo dichtbij en dan tgn zeggen dat je borst groter is. ga weg man

hahahhahahahahaha, deze man zit vol van zichzelf, foto nemen van zo dichtbij en dan tgn zeggen dat je borst groter is. ga weg man

Lol jullie stakkers komen altijd terug op 1 foto. Ik heb volgens mij in mijn topic genoeg afstand pics gepost.

En waarom is dit ZO VOL VAN ZICHZELF. Als iemand mij gaat bashen dan bash ik met FEITEN terug vriend.

Dus ga maar lekker verder janken.

En dan zo'n 17 jarige flapdrol als jij die gaat zeggen dat ik AAS gebruik.

je moet wel echt blind zijn als je denkt dat je groter dan hem bent ga aub weg

je moet wel echt blind zijn als je denkt dat je groter dan hem bent ga aub weg

Lol ga geen gesprekken manipuleren gast.
Ik zeg dat mijn chest 129-130 is. En mijn armen 45cm.

Waar heb je mij horen zeggen over groter?
Zijn benen zijn misschien wat meer getraind.

Maargoed geef mij maar AAS en nog een half jaar dan praten we verder.

Puur uit afgunst ga je meteen dit soort dingen roepen. Zielig mannetje ben je.

Lol ga geen gesprekken manipuleren gast.
Ik zeg dat mijn chest 129-130 is. En mijn armen 45cm.

Waar heb je mij horen zeggen over groter?
Zijn benen zijn misschien wat meer getraind.

Maargoed geef mij maar AAS en nog een half jaar dan praten we verder.

Puur uit afgunst ga je meteen dit soort dingen roepen. Zielig mannetje ben je.

Gast houd aub op, hoe kan jij jezelf vergelijken met hem.... Beter vergelijk je je met Luppie of Herkuul

• Topic Starter Topic Starter
daarjuist rugfoto getrokken.

DSCN4169.jpg

Gast houd aub op, hoe kan jij jezelf vergelijken met hem.... Beter vergelijk je je met Luppie of Herkuul

Ja ga doner kebab maken.

Meisje ik heb het helemaal niet over vergelijking.
En bovendien als je mij toch zo'n skinny bastard vind wtf ging je dan janken en claimen dat ik AAS gebruik en zulke resultaten niet haalbaar zijn in naturel.

Stakkertjes :)

beest

Ja ga doner kebab maken.

Meisje ik heb het helemaal niet over vergelijking.
En bovendien als je mij toch zo'n skinny bastard vind wtf ging je dan janken en claimen dat ik AAS gebruik en zulke resultaten niet haalbaar zijn in naturel.

Stakkertjes :)

Niet om je aan te vallen ofzo, maar Lenny dwarfed je wel kijk zijn pics.. Verder is wat jij hebt idd naturel te behalen, en ik geloof ook dat je naturl bent, zo zie je er iig uit. Lenny is meer voller en ronder etc. Maarja lekker boeie, ik heb niks tegen mensen die kuren, moeten ze zelf weten :) Erg netjes Lenny!

appolo gtfo man. Maak maar eens zon fullbody en kom dan terug opscheppen.

@ foto hierboven: mind=blown

Niet om je aan te vallen ofzo, maar Lenny dwarfed je wel kijk zijn pics.. Verder is wat jij hebt idd naturel te behalen, en ik geloof ook dat je naturl bent, zo zie je er iig uit. Lenny is meer voller en ronder etc. Maarja lekker boeie, ik heb niks tegen mensen die kuren, moeten ze zelf weten :) Erg netjes Lenny!

Dwarfed is heel groot uitgedrukt.
Hij is 6-8kg zwaarder en voornamelijk in zijn benen.
Je moet ook niet naturel met AAS gaan vergelijken.
Maargoed ik claim hier niet dat de ene beter is of wat dan maar ook het zijn van die types zoals schijtsteen123 die meteen steek vragen tussendoor gooien.
Bovendien wacht ik af wat zijn stats zijn qua meting.

appolo gtfo man. Maak maar eens zon fullbody en kom dan terug opscheppen.

@ foto hierboven: mind=blown

Lol GTFO zelf ****ing noob :) Opgekropte frustraties zeker?
Genoeg afstand pics genomen. Stakkertje

Maar ik ga hier niet verder over in discussie het is een andermans topic en heeft geen nut om jou gejank aan te horen.
Mocht je nog barsten wat frustraties kun je via PM wel reageren of heel graag IRL :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven