Fitness Seller

8 weken cut

What the hell? Jou schat ik 25 maar je bent echt een beest.

Naturel of gekuurd. Ik vind nog steeds knap resultaat. Ik bedoel hoeveel jongeren zie je tegenwoordig wel niet vanaf hun 14de aan de bier en zuipen en geen ene moer doen aan een betere gezondere levenstijl.

Heb je trouwens biceps en chest opgemeten?

AAS zijn ook niet gezond kerel, onthoud dat.

Wat denk je zelf? Iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van bb kan zien dat dit niet naturel is. Veel te vol en rond met dit vetpercentage...en dan ook nog op een leeftijd van 18 105kg met ongeveer 10% zijn :roflol:

Mij boeit dat verder niet. Iedereen moet zelf weten hoe vroeg hij begint met kuren, zolang je er maar niet over gaat liegen want dan verlies je bij veel mensen respect. Maar voor je leeftijd sta je er echt enorm goed bij. Als je zo door blijft gaan kan je zeker veel bereiken in deze sport!

+ 1 dit ziet een blinde. Topfysiek verder, hoop dat je geen blijvende schade ondervinden gaat door het kuren op deze leeftijd. Succes verder.

Lepel foto?

Beeeesssttt, helemaal voor je leeftijd

@misterapollo pfffffffffff.....

zeker beest, wel jammer dat hij beweert naturel te zijn

Dan liegt hij toch niet? Hij zegt volgend jaar te willen kuren. Nu dat volgend jaar er is gaat hij niet op vragen in. Logisch niet iedereen wil op internet hebben staan dat ze kuren. Dus wat is er nou?

Dan liegt hij toch niet? Hij zegt volgend jaar te willen kuren. Nu dat volgend jaar er is gaat hij niet op vragen in. Logisch niet iedereen wil op internet hebben staan dat ze kuren. Dus wat is er nou?

Kijk zijn fotos op pagina 2 waar hij naturel beweer te zijn, nuff said:o

overigens respect voor zn behaalde resultaten daar niet van.

Laatst bewerkt:
Kijk zijn fotos op pagina 2 waar hij naturel beweer te zijn, nuff said:o

overigens respect voor zn behaalde resultaten daar niet van.

Gast ben je nou zo ****ing dom of doe je alsof?

Pagina 2 is 2010, daar beweerde hij dat die niet kuurde.
Het is nu 2011, hier gaat hij er niet op in.

NUFF SAID?

Gast ben je nou zo ****ing dom of doe je alsof?

Pagina 2 is 2010, daar beweerde hij dat die niet kuurde.
Het is nu 2011, hier gaat hij er niet op in.

NUFF SAID?

Ben jij dom? Zie op foto in OP en fotos op PAGINA 2, toen beweerde hij naturel te zijn, wat een bullshit.

btw Lowkick; negged ya ass, read before commenting fag

Laatst bewerkt:
Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat ik en fhoc willen zeggen, epic IQ is epic laag.

Volgens mij begrijp jij niet wat ik wil zeggen?

Ja hij gaat er nu niet op in, maar ik heb het over zijn reactie op pagina 1 waar hij beweert naturel te zijn, snap je het nog?

En dan komen we op pagina 2, waar je duidelijk ziet dat hij GEEN naturel is terwijl hij dat toen wel beweerde.

Moet ik het nog voor je tekenen? Filmpje maken ofzo?

Terug
Naar boven