@martinnoppert
Die hele hopen pasta e.d. zie ik sowieso niet zitten hoor, veels te veel gedoe imo.
Een verhoogde stofwiseling zou wel mooi zijn natuurlijk!
Maar dat probeer ik dan liever voor elkaar te krijgen door wat meer te bewegen.
Ik zal wat meer gaan fietsen en lopen, vindt mijn hond ook niet erg.
Die Bambix ga ik gewoon eens doen denk ik.
Vroeger kreeg ik het ook van mijn moeder, en toen was ik niet dik!

Ik vind dat zo handig als ontbijt, met wat melk en whey, f als ik tijd heb wat eieren.
Maar wanneer ik werk heb ik na een telefoontje van mijn werk maar een 1/2 uurtje de tijd om echt aan het werk te zijn, dus je snapt dat er dan niet veel tijd overschiet om even uitgebreid te ontbijten...
En met die opmerking over vezels heb je me nu gelijk allergisch gemaakt voor vezels!
Voor mij geen vezels meer, ik wil meer testosteron!
'S avonds snoepen kan ik wel laten, maar ik heb wel vaak zin in iets.
Maar wat gekookte ei(witten) vind ik dan ook prima.
Kaas eet ik wel, maar niet veel eigenlijk.
Inderdaad meer kalkoenfilet enzo van de Aldi (die gerookte is best goed, ook om 'zo" te eten)
Groente eet ik wel voldoende, ik maak altijd het pannetje leeg zeg maar.

Rijst vind ik wel lekker als ik er nassie van gemaat heb, en dan eet ik waarschijnlijk weer snel te veel...
Bananen eet ik ook graag maar die vermijd ik nu eigenlijk voornamelijk.
Tot ik zie dat niemand ze opeet, en dan eet ik ze even op...

En een appel is gewoon makkelijk als je da toch iets van fruit wilt eten.
De intensiteit van mijn trainingen omhoog doen is toch al in de planning.
Ik heb gisteren weer voor het eerst sinds weken eens kunnen trainen ivm een blessure, maar ben van plan om de eerste tijd blessures maar weer eens te negeren.

Dat dieet van mijn vrouw werkt wel hoor, maar dan zal je toch wat spiermassa verlis voor lief moeten nemen denk ik.
Het spreekt me tot op een bepaald punt wel aan, maar ik ben er niet 100% weg mee.
Bedankt voor de moeite die je hebt genomen Martin.
Wat zag ik net in mijn log Hum ... ben je wezen fietsen? Toch maar cardio dan?
Ze noemen me "hier" ook wel "Johnny fiets"!
Ik probeer een foto te uploaden van mij voor ik weer begon, zo was ik een jaar geleden nog en afgelopen januari was het niet veel beter dan dit, je vindt jezelf een dikz*k? zie mij, Boeddha, hahahaha.
Er is nu 15 tot 20% bf vanaf. Het boeddha mannetje is iets lichter dan dat ik nu ben. Toen 108kg nu al aardig gecut, 112kg.
Oh trouwens, ik ben nog wel wat dikker als jij toen hoor...