XXL Nutrition

9/11 5 jaar geleden

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
11 september 2001
Op dinsdag 11 september 2001 vonden terroristische aanvallen plaats op de Twin Towers van het World Trade Center op de zuidelijke punt van Manhattan in New York en op het Pentagon in de buurt van Washington. Tevens stortte er dicht bij Shanksville, Pennsylvania een vliegtuig neer. Bij deze aanslagen en de neerstorting werd gebruik gemaakt van gekaapte passagiersvliegtuigen en zijn er, volgens de officiële cijfers uit februari 2005, 2749 mensen gedood uit 62 landen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

YouTube - 9 | 11 Tribute

RIP

de beelden van 9/11 blijven heftig om te zien

RIP

blijft moeilijk om te geloven, dan bedoel ik in de zin van heftig en niet in de trant van consparicy theory's.

vooral ook dat telefoongesprek met kevin cosgrove blijft verschrikkelijk om te horen.
Lou Minatti: Kevin Cosgrove's final seconds

zieke wereld ..

Kheb het ook al elk uur op het nieuws gehoord:rolleyes:
Nee serieus, het blijft natuurlijk tragisch...zoveel doden.
Kheb laatst nog een foto gezien, van die man die springt, nou dan moet je denk ik al behoorlijk aan het doorslaan zijn als je zo'n sprong maakt:(...

Niet leuk...zie sig;), maar ik ben er toch van overtuigd dat het niet (helemaal) is zoals ze het zeggen...

idd respect aan de reddingswerkers, die hun leven gewaagd hebben om anderen nog te redden...

Ongelofelijk hoe zoiets heeft kunnen gebeuren:janken:
D'r lopen een stel zieke geesten rond hier op aarde...

Mijn vader heeft die dag ruim 20 collega's verloren. Ze waren aan het vergaderen in de North Tower toen het gebeurde. Ik meen dat het er 24 waren, allemaal overleden...

Vind de beelden nog steeds erg om te zien, hoe zoiets ooit heeft kunnen gebeuren..

Hoe denkt iedereen hier over die theorieen die er zoal bestaan?
Ik neem aan dat het in scène is gezet net als de moord op Kennedy.
Ik zou het anders niet kunnen verklaren dat er zo'n zieke mensen rondlopen die zomaar ff hun vliegtuigjes parkeren in het WTC ???

Waar ben je de afgelopen 5 jaar geweest Muuske? Alle topics daarover gemist?

Ik neem aan dat het in scène is gezet net als de moord op Kennedy.

Volgens mij is over de moord op Kennedy het laatste woord nog niet gezegd..

Die eerste cartoon van EricR vat de hele Amerikaanse samenleving in 1 afbeelding, lekker met je vlaggetje zwaaien.. lekker patriotistisch zijn.. en je vooral blind staren op waar Bush zich in vast bijt..

Waar ben je de afgelopen 5 jaar geweest Muuske? Alle topics daarover gemist?

Ik zit hier net een jaartje :o
Voorheen gaf ik niet zoveel om deze shit maar op school hebben we het er nu uitgebreid over en mijn leraar brengt het wel boeiend. Dus was ik van plan om mijn kennis eens te verbreden :D

Mooie filmpjes alhoewel "mooi" hier niet echt juist is om te zeggen. Vind het nog steeds triest dat het is gebeurt en zal ook nooit begrijpen waarom mensen dit elkaar aan doen...

RIP :(

Terug
Naar boven