Fitness Seller

Shocking News A fifth of European Union will be Muslim by 2050

Oh, en stop aub eens met die domme 90% van de gevangenen is allochtoon. Het lokt alleen maar mee knikkende reacties uit van kinderen van 12 en een hoop onnodige paniek.

Ik word zo depressief van deze onzin. :(
Maar ik weet uit ervaring dat 90% van de gevangene allochtonen zijn (is echt niet overdreven...), de meerderheid zijn marokanen en algerijnen, daarna oostblokkers en russen enzo. de russische zender was er naast de marokaanse ook op de TV, dus ik denk dat het meerendeel van de blanke allochtonen daar russen zijn.

Dat argument wat ik meestal als reactie krijg, dat het op het platteland anders is gaat hier niet op, aangezien de gevangenis van antwerpen een voorarresthuis is waar alle gevangene van het hele arrondissement naartoe gaan. (als iemand van merksplas dus word gearresteerd gaat hij naar de gevangenis van antwerpen en niet die van merksplas).

ik ben overigens links en geen racist, ik reageer alleen maar op wat ik zie

Maar ik weet uit ervaring dat 90% van de gevangene allochtonen zijn (is echt niet overdreven...), de meerderheid zijn marokanen en algerijnen, daarna oostblokkers en russen enzo. de russische zender was er naast de marokaanse ook op de TV, dus ik denk dat het meerendeel van de blanke allochtonen daar russen zijn.

Dat argument wat ik meestal als reactie krijg, dat het op het platteland anders is gaat hier niet op, aangezien de gevangenis van antwerpen een voorarresthuis is waar alle gevangene van het hele arrondissement naartoe gaan. (als iemand van merksplas dus word gearresteerd gaat hij naar de gevangenis van antwerpen en niet die van merksplas).

ik ben overigens links en geen racist, ik reageer alleen maar op wat ik zie
Ok, je hebt gelijk. Karma als ik weer kan. Het spijt me, ik zal nooit meer zo opstandig zijn.

• Topic Starter Topic Starter
70% in gevangenissen is dacht ik allochtoon. Laatst gelezen in rapport (sorry geen link, weet niet meer waar).

70% in gevangenissen is dacht ik allochtoon. Laatst gelezen in rapport (sorry geen link, weet niet meer waar).

in de omgeving van limburg enzo kan het aantal wel een stuk lager zijn, zoja dan kunnen die cijfers kloppen. in antwerpen waren er echt niet meer dan 10% belgen

In Nederland ligt het rond de 50% dan is het wel slecht gesteld met Belgie. Of tellen jullie de Walen ook gewoon als allochtoon? :D

• Topic Starter Topic Starter
In Nederland ligt het rond de 50% dan is het wel slecht gesteld met Belgie. Of tellen jullie de Walen ook gewoon als allochtoon? :D
Gaat het dan om alle allochtonen, inclusief generaties die hier geboren zijn? Dat maakt natuurlijk een groot verschil.

allemaal propaganda van de blanken. de media pakt alleen ons eruit. jullie proberen allemaal moslims zwart te maken maar het gaat jullie niet lukken
Eh.. ok ???

in de omgeving van limburg enzo kan het aantal wel een stuk lager zijn, zoja dan kunnen die cijfers kloppen. in antwerpen waren er echt niet meer dan 10% belgen

Klopt ben een paar keer op visite geweest daar in Antwerpen. Je hebt daar gewoon groeperingen in de gevangenis de marrokaanse groepering was het grootst. Ze waren ook de zwakste kregen een keer ruzie met de russen/tsjetjeense groepering terwijl die tjetjenen ook moslims zijn.
Was op de luchtplaats dit is een live ooggetuigenverslag;

80 moslims tegen 15 tot 20 russische/tsjetjeense gevangen. De moslims waren als de dood rende weg en kregen flinke klappen gingen alle kanten op. Kwamen zelfs ziekenwagens.

:roflol::roflol::roflol:
Maar die russen zijn ook voor niemand bang dat schijnen animals te zijn die daar zitten.

Wat een wereld van verschil trouwens de gevangenissen daar en in Nederland!

Wat een ongelooflijk groot verschil bt

Gaat het dan om alle allochtonen, inclusief generaties die hier geboren zijn? Dat maakt natuurlijk een groot verschil.

Eh.. ok ???

Allochtonen of je moet die 12 jarige ventjes meerekenen die misschien deel uitmaken van een niet bestaande derde generatie. Neem aan dat die discussie wel een keer gevoerd is, die derde generatie kan nu nog niet in detentie verkeren. Daarnaast is het een relatief kleine groep.

Klopt ben een paar keer op visite geweest daar in Antwerpen. Je hebt daar gewoon groeperingen in de gevangenis de marrokaanse groepering was het grootst. Ze waren ook de zwakste kregen een keer ruzie met de russen/tsjetjeense groepering terwijl die tjetjenen ook moslims zijn.
Was op de luchtplaats dit is een live ooggetuigenverslag;

80 moslims tegen 15 tot 20 russische/tsjetjeense gevangen. De moslims waren als de dood rende weg en kregen flinke klappen.

:roflol::roflol::roflol:
Maar die russen zijn ook voor niemand bang dat schijnen animals te zijn die daar zitten.

Wat een wereld van verschil trouwens de gevangenissen daar en in Nederland!

Wat een ongelooflijk groot verschil bt
op welke sectie zat jij dan? aangezien je de woorden "luchtplaats" gebruikt hebbek mn twijfels:p

op welke sectie zat jij dan? aangezien je de woorden "luchtplaats" gebruikt hebbek mn twijfels:p

Gast lees---> ik was op bezoek!

De eerste keren als je daar op bezoek komt moet je achter glas. Daarna in een klein zaaltje met een blikjeautomaat en koffieapparaat rechts in de hoek als je binnekomt met kleine tafeltjes en stoeltjes.

Maar als je het niet gelooft jouw probleem want het is helemaal niet stoer bedoeld.

discussie is hier toch nutteloos met 90% wilders fans laat maar

Terug
Naar boven