AndroidHealthClinic

Shocking News A fifth of European Union will be Muslim by 2050

Niks moslims zwartmaken, allochtonen die zich niet kunnen gedragen verdienen het gewoon om hun lever lekker voor te zetten waar ze thuishoren. Als je Nederland echt zo k*t vindt, waarom zit je hier dan nog? Ga lekker terug naar marokko dan? bouw daar lekker verder met je leventje? als alle meisjes hier zich toch gedragen als sletjes? wat houdt je tegen, waarom ga je niet gewoon terug?

:roflol:

Ben het eigenlijk wel eens met Jesseh. Bevalt Nederland niet? Dan ga je toch gewoon weg, meesten hebben toch een dubbele nationaliteit.

Ben het eigenlijk wel eens met Jesseh. Bevalt Nederland niet? Dan ga je toch gewoon weg, meesten hebben toch een dubbele nationaliteit.

Ik lachte vooral om het feit dat het zo makkelijk is om 'terug' te gaan.
En als Nederland je niet bevalt betekent natuurlijk nog niet dat een ander land je beter bevalt.

En daarnaast was de 'agressieve' toon in jessehs post natuurlijk ook hilarisch.

• Topic Starter Topic Starter
Geld > cultuur. Dat is de reden waarom men hier blijft, zelfs als al de rest suckt. Nergens heb je zo'n huge vangnet als in centraal Europa. Met wat geluk kan je heel je leven in dat net blijven liggen ook.

Moslims ftw...we worden gewoon keihard met onze neus op de feiten gedrukt. We zullen overruled worden, ons gedachtegoed gaat naar de knoppen en daar komen andere normen en waarden voor terug.
Ik vind het een vooruitgang

Dat is het juist het is hier nog veels te lekker voor ze.
Pas als de Nederlandse Melkkoe leeg getrokken is zullen ze verdwijnen.

Ik heb in Turkije gesprekken hierover gehad met een paar Turkse zeer slimme mensen. Ze lachen zich helemaal rot daar. Al het afval van de samenleving schijnt hier naar toe te komen en zij zijn ze lekker kwijt . De wat "betere" slimmere mensen blijven daar gewoon.

Ik lachte vooral om het feit dat het zo makkelijk is om 'terug' te gaan.
En als Nederland je niet bevalt betekent natuurlijk nog niet dat een ander land je beter bevalt.

En daarnaast was de 'agressieve' toon in jessehs post natuurlijk ook hilarisch.

Dan moeten we het makkelijker maken om terug te gaan. Uitkering stopzetten en een mooie oprotpremie voor wie wil gaan. Dat noemen we dan netjes remigratiepremie. Die bestaat overigens al. Alleen een beetje jammer dat er ook nog een remigratie-uitkering bestaat maar misschien help je zo wel meer mensen over de drempel.

Dat is het juist het is hier nog veels te lekker voor ze.
Pas als de Nederlandse Melkkoe leeg getrokken is zullen ze verdwijnen.

Ik heb in Turkije gesprekken hierover gehad met een paar Turkse zeer slimme mensen. Ze lachen zich helemaal rot daar. Al het afval van de samenleving schijnt hier naar toe te komen en zij zijn ze lekker kwijt . De wat "betere" slimmere mensen blijven daar gewoon.
Klopt, dat verhaal heb ik al meerdere malen gehoord van mensen die op vakantie gingen naar Turkije. Onze immigratie is een kraan met ongezuiverd water die maar blijft lopen, en niemand die ooit aan een zuiveringsstation heeft gedacht.

Niks moslims zwartmaken, allochtonen die zich niet kunnen gedragen verdienen het gewoon om hun lever lekker voor te zetten waar ze thuishoren. Als je Nederland echt zo k*t vindt, waarom zit je hier dan nog? Ga lekker terug naar marokko dan? bouw daar lekker verder met je leventje? als alle meisjes hier zich toch gedragen als sletjes? wat houdt je tegen, waarom ga je niet gewoon terug?

Heb niks tegen immigranten maar lijkt me wel zo normaal om je een beetje aan te passen aan de levensstijl waar je zo graag wilt wonen, als westerse vrouwen naar islamitische landen gaan moeten ze toch ook een hoofddoek op ondanks dat ze westers zijn en dus helemaal niet in die islam geloven?

1ste ik ben geen marokkaan voor de duidelijk, ik neem het op voor mijn broeders - zelf maak ik geen onderscheid, irakees of bosnier we zijn allemaal broedersen ik ga ook terug , er is in nederland teveel haat er wordt alleen gezeikt. maar zoals Eric al opmerktte. ik kan nu nog niet weg, ik moet nog 4 jaar wachten tot mijn 45ste dan kom ik in aanmerking voor de remigratieuitkering. ben ik nu weer een profiteur? hamaar genoeg over geloof over trainen moeten we het hebben!!!

Dan moeten we het makkelijker maken om terug te gaan. Uitkering stopzetten en een mooie oprotpremie voor wie wil gaan. Dat noemen we dan netjes remigratiepremie. Die bestaat overigens al. Alleen een beetje jammer dat er ook nog een remigratie-uitkering bestaat maar misschien help je zo wel meer mensen over de drempel.

Uitkering stopzetten van Nederlanders? Lijkt me juridisch niet mogelijk, laat staan of je het ethisch kan verantwoorden. Ik begrijp dat dit laatste punt voor de meesten geen probleem is, maar had jou toch anders ingeschaald.

Een oprorpremie bestaat inderdaad al. Maar blijkbaar is dat bij lange na niet genoeg om tegen de voordelen van de westerse staat op te wegen.

Ben het wel met T eens, dat bepaalde moslims vooral blijven voor het geld. Maarja, kun je ze dat kwalijk nemen?
Je kan ze natuurlijk wel kwalijk nemen als ze zich niet aan de wet houden, maar ik geloof niet dat iemand het daar mee oneens is, dus die discussie hoeft al niet meer gevoerd te worden.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

1ste ik ben geen marokkaan voor de duidelijk, ik neem het op voor mijn broeders - zelf maak ik geen onderscheid, irakees of bosnier we zijn allemaal broedersen ik ga ook terug , er is in nederland teveel haat er wordt alleen gezeikt. maar zoals Eric al opmerktte. ik kan nu nog niet weg, ik moet nog 4 jaar wachten tot mijn 45ste dan kom ik in aanmerking voor de remigratieuitkering. ben ik nu weer een profiteur? hamaar genoeg over geloof over trainen moeten we het hebben!!!
ja, ik denk wel dat we jou kunnen klassificeren als 'profiteur'. Waarom werk je niet netjes door tot je 65e, zoals de meeste Nederlanders?

:treuren:om te huilen deze post---> ik neem het op voor mijn broeders:roflol:.

Over trainen hebben doen wij in andere secties moet je maar eens goed lezen je kan zelfs een dagboek aanmaken. Deze sectie gaat over Politiek en religie en dit topic shocking news a fifth of EU will be muslim by 2050.

Uitkering stopzetten van Nederlanders? Lijkt me juridisch niet mogelijk, laat staan of je het ethisch kan verantwoorden. Ik begrijp dat dit laatste punt voor de meesten geen probleem is, maar had jou toch anders ingeschaald.

Een oprorpremie bestaat inderdaad al. Maar blijkbaar is dat bij lange na niet genoeg om tegen de voordelen van de westerse staat op te wegen.

Ben het wel met T eens, dat bepaalde moslims vooral blijven voor het geld. Maarja, kun je ze dat kwalijk nemen?
Je kan ze natuurlijk wel kwalijk nemen als ze zich niet aan de wet houden, maar ik geloof niet dat iemand het daar mee oneens is, dus die discussie hoeft al niet meer gevoerd te worden.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

ja, ik denk wel dat we jou kunnen klassificeren als 'profiteur'. Waarom werk je niet netjes door tot je 65e, zoals de meeste Nederlanders?

ik heb mijn diploma nooit kunnen omzetten in het nederlandse + ik ben gewond geraakt in de oorlogmijn taal is ook niet perfect

Ik ben nou eenmaal anti uitkering in veel gevallen. Die uitkeringen zijn bedoeld voor degenen die of geen werk kunnen vinden gedurende bepaalde periode of voor de zwakkeren van de maatschappij. Er is een te grote groep die niet vallen onder 1 van die twee groepen. Als Nederland dan niet eens bevalt kan je maar beter opdonderen.

Als die oprotpremie niet voldoende is kan je die maar beter ophogen, altijd goedkoper dan een uitkering verstrekken plus allerlei toeslagen.

Laat hem maar weggaan heeft hij ook gedeeltelijk geen recht (40%) op de aow uitkering:D

Volgens mij bouw je die op als je ingezetene bent van 15-65--> 2% per jaar

Ik ben nou eenmaal anti uitkering in veel gevallen. Die uitkeringen zijn bedoeld voor degenen die of geen werk kunnen vinden gedurende bepaalde periode of voor de zwakkeren van de maatschappij. Er is een te grote groep die niet vallen onder 1 van die twee groepen. Als Nederland dan niet eens bevalt kan je maar beter opdonderen.

Als die oprotpremie niet voldoende is kan je die maar beter ophogen, altijd goedkoper dan een uitkering verstrekken plus allerlei toeslagen.
Straks hebben wij niets meer om over te discussiëren Eric, ben het steeds vaker met je eens :D

Dit kan inderdaad wel zijn. Maar dan moet er strenger naar de regels gekeken worden.
Je kan niet simpelweg de uitkering van allochtonen stop zetten, omdat ze niet in deze maatschappij passen, en in de 'moslimmaatschappij' 'thuishoren'.

Dit kan inderdaad wel zijn. Maar dan moet er strenger naar de regels gekeken worden.
Je kan niet simpelweg de uitkering van allochtonen stop zetten, omdat ze niet in deze maatschappij passen, en in de 'moslimmaatschappij' 'thuishoren'.

Met strengere controles kan je aardig wat uitkeringen stopzetten, dat hoeft niet gelimiteerd te zijn tot allochtonen. Maar goed het zal altijd wel een utopie blijven, sommige groepen zijn nou eenmaal reddeloos verloren en zullen nooit meer een bijdrage leveren aan de maatschappij. Maar misschien dat ooit de Deltawerken opgehoogd moeten worden, kunnen die matrasliggers mooi wat stenen in de zee gaan gooien.

Waarom kan dat niet? Omdat we vroeger de fout hebben gemaakt om niet te selecteren mogen we dat achteraf niet meer herstellen?

Waarom kan dat niet? Omdat we vroeger de fout hebben gemaakt om niet te selecteren mogen we dat achteraf niet meer herstellen?

Spreekwoord van de dag: Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten!

Herstellen zal niet gaan, je kan wel nu een strenger beleid invoeren en daarmee de toekomst veiligstellen.
Ons hele sociale beleid, onze verzorgingsstaat zal omver gegooid moeten worden wil je veranderingen invoeren.

Misschien is het mogelijk als je de grondwet aanpast? Of als je je ethische waarden aanpast.
Ik zou er niet trots op zijn als er op een dusdanige manier gediscrimineerd wordt tussen verschillende groepen Nederlanders. IMO is er weinig verschil tussen een autochtone en allochtone uitkeringstrekker.
Beiden dienen onder de loep genomen te worden.

Terug
Naar boven