XXL Nutrition

Shocking News A fifth of European Union will be Muslim by 2050

discussie is hier toch nutteloos met 90% wilders fans laat maar

ik ben bevriend met enkele moslims en die weten ook dat de meerderheid in de gevangenis marokanen zijn, heeft toch helemaal nix met marokanenhaad ofzo te maken, maar zal het hier ook maar bij laten want je word direct uitgemaakt voor zo een mong**l die in wilders gelooft

de islaam zelf is helemaal geen probleem, heb nog nooit problemen gezien die zouden veroorzaakt zijn door een mentaliteit die anders zou zijn dan de westerse...

Mooie post Navy;

Veel in Nederlande wonende marrokaanse moslims verafschuwen Nederlanders. Als je hoort hoe ze over ons praten zo respectloos. Ze zien ons als varkens en Nederlandse vrouwen als h**ren. Ze zien Nederland inmiddels als een melkkoe helemaal leegtrekken die handel. Respect overigens voor de eerste generatie die vaak anders in elkaar zitten!

de islaam zelf is helemaal geen probleem, heb nog nooit problemen gezien die zouden veroorzaakt zijn door een mentaliteit die anders zou zijn dan de westerse...

het enigste probleem is de media, mensen zijn het zat maar wat?? om te lezen hoe marokkaantjes stenen gooien of iemand bedreigen. alleen als een blanke het doet wordt het niet in het groot vermeldkijk maar in de reginiola bladen, elke week staan er zulke dingen in het kort zonder nationaliteit

het enigste probleem is de media, mensen zijn het zat maar wat?? om te lezen hoe marokkaantjes stenen gooien of iemand bedreigen. alleen als een blanke het doet wordt het niet in het groot vermeldkijk maar in de reginiola bladen, elke week staan er zulke dingen in het kort zonder nationaliteit
ik heb ook in alle kranten gestaan hoor heeft er niet veel mee te maken of je marokaan bent of niet.

• Topic Starter Topic Starter
tegenwoordig zien jullie allochtonen alleen maar als moslims de forumnaam gaat ook over moslimsmoslims zijn het probleem niet, de media is het probleem die alleen maar over marokkanen schrijft
Waarom spreek jij mij aan met jullie? Ben je nou aan het generaliseren?

Gooi die grenzen gewoon dicht, niemand er meer in. Als mensen zich misdragen er gewoon uit gooien, ben je snel zat van dat probleem af. Niks geen gevangenis meer, enkeltje thuisland, bezittingen innemen en huppekee terug naar het eigen land. Heb je maar is te gedragen.

Staan westerlingen+ kinderen daarvan op de straat te juichen als een vliegtuig in het WTC ramt?

Moslim zijn is nou eenmaal een zeer extreem en haatdragend geloof.
Ik heb de Koran gedeeltelijk gelezen uit interesse en sommige passages die ik ben tegengekomen zijn gewoon extraam haatdragend naar andere geloven. Zoiets ben ik niet tegengekomen bij het lezen van de Bijbel of de Tora. Dat kan je niet ontkennen........

Staan westerlingen+ kinderen daarvan op de straat te juichen als een vliegtuig in het WTC ramt?

Moslim zijn is nou eenmaal een zeer extreem en haatdragend geloof.
Ik heb de Koran gedeeltelijk gelezen uit interesse en sommige passages die ik ben tegengekomen zijn gewoon extraam haatdragend naar andere geloven. Zoiets ben ik niet tegengekomen bij het lezen van de Bijbel of de Tora. Dat kan je niet ontkennen........

Dan heb je niet goed gelezen. Al die boeken zijn haatdragend, pleepapier, meer niet.

Klinkt erg logisch wat je zegt.
Echter is jou hele verhaal natuurlijk totaal NIET van toepassing op moslims.
Moslims willen namelijk helemaal niets weten van het westerse leven.
Hoe denk jij dat moslims over westerse vrouwen in korte topjes praten ?
Wat denk jij wat ze van de Nederlandse TV vinden ?
Wat denk jij wat zij van ons taalgebruik, drugsgebruik, alcoholgebruik, h**ren op de wallen vinden ?

Daar wil een echte moslim helemaal niet mee geassocieerd worden.
Los geslagen westerlingen. (varkens)

Hun geloof bepaald hun levenswijze, laat dat nou net lijnrecht tegenover het westerse leven staan.
Ze willen HUN leven in het westen voortzetten.

Welvaart voor moslims in het westen, zou dus eerder een nog grotere doodsteek worden voor het westen.

Welvaart > geld = macht, alle mogelijkheden die daarbij komen kijken gaan zij echt niet gebruiken om zoveel mogelijk op een westerling te gaan lijken.

Stop nou eens met denken als een Nederlander en ga eens in die achterstandswijken praten met een aantal moslims. (en dan bedoel ik niet een stel rellende Marokkanen op de hoek van de straat)
De meeste hebben echt geen haat tegen ons, maar willen toch echt niets hebben van onze leefwijze.
Uiteraard willen wij niets hebben van hun levenswijze, logisch toch, iedereen verdedigd en predikt zijn gewoontes, normen en waarden.
Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.

Helaas proberen een bepaalde groep mensen dit te forceren, en iedereen moet maar leren leven met elkaar.
Klinkt erg goed en zoet, maar is niet de realiteit en zal dat ook nooit worden.

Leest altijd lekker weg, die posts van Navy.

Dan heb je niet goed gelezen. Al die boeken zijn haatdragend, pleepapier, meer niet.

:D Dat wilde ik nou ook weer niet zeggen maar ben het daar mee eens.

Ooit door iemand geschreven om een stukje houvast te bieden voor de mensen die zich onzeker voelen.

Had toch echt goed gelezen--> waar kan ik in de Bijbel vinden dat andere mensen van andere geloven ezels zijn en waarmee je niet mee mag omgaan?

waarom zulke opmerkingen geloof kan erg goed zijn om normen en waarden in stand te houden, zodat een gezin niet ontwricht . kijk maar wat er de laatste jaren in nederland gebeurt, nederland heeft volgens mij meest aantal atheisten in europa . jongeren hebben geen respect meer, jonge meisjes kleden en gedragen zich als sletjes

Ooit door iemand geschreven om een stukje houvast te bieden voor de mensen die zich onzeker voelen.

Had toch echt goed gelezen--> waar kan ik in de Bijbel vinden dat andere mensen van andere geloven ezels zijn en waarmee je niet mee mag omgaan?

Het antisemitisme voert de boventoon.

En waar in de koran kan je dat lezen dan?

En waar kan ik dat in de koran vinden of balk je nu gewoon iemand na? Dat apen en ezels verhaal klopt in ieder geval niet.

Zeg: "Zal ik jullie iets meedelen wat nog slechter is, als vergelding bij God? Wie door God is vervloekt en op wie Hij vertoornd is en van wie Hij er tot apen en varkens gemaakt heeft en die de Taghoet dienen; zij zijn het die de slechtste plaats hebben en die het verst afgedwaald zijn van de correcte weg."

Het stuk waar het om gaat in de Koran. Iemand in een aap of varken veranderen betekent nog niet dat iedere niet gelovige een varken of aap is. Maar ja Hans Jansen, Wilders, Fallaci, Bat Ye'or en andere roeptoeters hebben het gezegd dus zal het wel waar zijn. Explore, geloof niet iedereen klakkeloos. Papegaaien zijn er al teveel.

• Topic Starter Topic Starter
waarom zulke opmerkingen geloof kan erg goed zijn om normen en waarden in stand te houden, zodat een gezin niet ontwricht . kijk maar wat er de laatste jaren in nederland gebeurt, nederland heeft volgens mij meest aantal atheisten in europa . jongeren hebben geen respect meer, jonge meisjes kleden en gedragen zich als sletjes
Normen en waarden kan je meegeven in de opvoeding, maar het is net daar waar het schoentje wringt, ook en vooral bij de allochtonen. En als de moskee radicaal is dan heeft het alleen een slechte invloed op allochtone jongeren.

Je ziet zo heb je altijd twee zijden aan een verhaal.

Jij bent het proto type mocro uit Amsterdam met dit soort speeches. Bah wat een domme teksten meisjes gedrag zich als sletjes........
Kijk wat er in Nederland is gebeurd blablablabla.

Daarmee wil je zeggen dat het geloof weer superieur is en dat de manier is HOE iedereen zou moeten leven om erger te voorkomen.

Heb je enig idee hoeveel doden er zijn gevallen door de eeuwen onder "het mom van geloof?"

Was iedereen maar atheist......

En dat zijn onze sletjes en daar zijn we trots op. Wie dat niet bevalt dondert maar op.

En dat zijn onze sletjes en daar zijn we trots op. Wie dat niet bevalt dondert maar op.

+100.000

en trouwens ik heb 4 zogenaamde nette moslima`s op mijn lijstje staan.

En dat waren toch heerlijke sletjes eentje slikte zelfs door!
Zogenaamd heel netjes.....

allemaal propaganda van de blanken. de media pakt alleen ons eruit. jullie proberen allemaal moslims zwart te maken maar het gaat jullie niet lukken
Niks moslims zwartmaken, allochtonen die zich niet kunnen gedragen verdienen het gewoon om hun lever lekker voor te zetten waar ze thuishoren. Als je Nederland echt zo k*t vindt, waarom zit je hier dan nog? Ga lekker terug naar marokko dan? bouw daar lekker verder met je leventje? als alle meisjes hier zich toch gedragen als sletjes? wat houdt je tegen, waarom ga je niet gewoon terug?

Heb niks tegen immigranten maar lijkt me wel zo normaal om je een beetje aan te passen aan de levensstijl waar je zo graag wilt wonen, als westerse vrouwen naar islamitische landen gaan moeten ze toch ook een hoofddoek op ondanks dat ze westers zijn en dus helemaal niet in die islam geloven?

Terug
Naar boven