Klinkt erg logisch wat je zegt.
Echter is jou hele verhaal natuurlijk totaal NIET van toepassing op moslims.
Moslims willen namelijk helemaal niets weten van het westerse leven.
Hoe denk jij dat moslims over westerse vrouwen in korte topjes praten ?
Wat denk jij wat ze van de Nederlandse TV vinden ?
Wat denk jij wat zij van ons taalgebruik, drugsgebruik, alcoholgebruik, h**ren op de wallen vinden ?
Daar wil een echte moslim helemaal niet mee geassocieerd worden.
Los geslagen westerlingen. (varkens)
Hun geloof bepaald hun levenswijze, laat dat nou net lijnrecht tegenover het westerse leven staan.
Ze willen HUN leven in het westen voortzetten.
Welvaart voor moslims in het westen, zou dus eerder een nog grotere doodsteek worden voor het westen.
Welvaart > geld = macht, alle mogelijkheden die daarbij komen kijken gaan zij echt niet gebruiken om zoveel mogelijk op een westerling te gaan lijken.
Stop nou eens met denken als een Nederlander en ga eens in die achterstandswijken praten met een aantal moslims. (en dan bedoel ik niet een stel rellende Marokkanen op de hoek van de straat)
De meeste hebben echt geen haat tegen ons, maar willen toch echt niets hebben van onze leefwijze.
Uiteraard willen wij niets hebben van hun levenswijze, logisch toch, iedereen verdedigd en predikt zijn gewoontes, normen en waarden.
Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.
Helaas proberen een bepaalde groep mensen dit te forceren, en iedereen moet maar leren leven met elkaar.
Klinkt erg goed en zoet, maar is niet de realiteit en zal dat ook nooit worden.
Ik denk wel dat een zekere positieve blik altijd nodig is om tot oplossingen te komen. Zonder welwillendheid kom je nergens. Als je problemen wilt oplossen moet je dingen positief inzien en zo logisch mogelijk proberen te redeneren en veel dingen uitproberen. Als je in het verdomhoekje gaat zitten en gaat zitten mopperen kom je al helemaal nergens.
Hoe denk jij dat moslims over westerse vrouwen in korte topjes praten ? Slecht waarschijnlijk, snap niet wat het probleem hiermee is. Als ik een vrouw zie lopen in een overdreven kort topje vind ik haar ook een sl*t.
Wat denk jij wat ze van de Nederlandse TV vinden ? Ik kan me niet voorstellen dat iemand een moreel bezwaar heeft tegen de Nederlandse TV behalve die SBS pauperzooi (SBS-Veronica-net5).
Wat denk jij wat zij van ons taalgebruik, drugsgebruik, alcoholgebruik, h**ren op de wallen vinden ? Ik heb ook niets met drugsgebruik, (overdreven) alcohol gebruik en h**ren op de wallen. Moet ik nu het land uit?
Leest altijd lekker weg, die posts van Navy.
Dat viel mij ook op. Heel verdacht. Deel je geheim.
Staan westerlingen+ kinderen daarvan op de straat te juichen als een vliegtuig in het WTC ramt?
Moslim zijn is nou eenmaal een zeer extreem en haatdragend geloof.
Ik heb de Koran gedeeltelijk gelezen uit interesse en sommige passages die ik ben tegengekomen zijn gewoon extraam haatdragend naar andere geloven. Zoiets ben ik niet tegengekomen bij het lezen van de Bijbel of de Tora. Dat kan je niet ontkennen........
De Koran net als de Bijbel en dergelijke is geschreven in de geest van de tijd. Get the hint?
Niks moslims zwartmaken, allochtonen die zich niet kunnen gedragen verdienen het gewoon om hun lever lekker voor te zetten waar ze thuishoren. Als je Nederland echt zo k*t vindt, waarom zit je hier dan nog? Ga lekker terug naar marokko dan? bouw daar lekker verder met je leventje? als alle meisjes hier zich toch gedragen als sletjes? wat houdt je tegen, waarom ga je niet gewoon terug?
Heb niks tegen immigranten maar lijkt me wel zo normaal om je een beetje aan te passen aan de levensstijl waar je zo graag wilt wonen, als westerse vrouwen naar islamitische landen gaan moeten ze toch ook een hoofddoek op ondanks dat ze westers zijn en dus helemaal niet in die islam geloven?
Even oprotten naar hun eigen land is simpel gezegd. Geld is niet het enige probleem. Hun kinderen en dergelijke spreken veelal de taal niet of hebben niet de binding met het land van hun ouders. Daarnaast zijn de regeringen van de meeste van die landen niet zo happig op hun oude vriendjes. Verder is er in die landen veelal een slechtere economische situatie als hier, ze hebben het hier gewoon beter. Ze zouden overigens in hun eigen land waarschijnlijk vervallen in de werkeloosheid (zonder SZ) of in de verborgen werkloosheid.
Straks hebben wij niets meer om over te discussiëren Eric, ben het steeds vaker met je eens
Ik begin me inderdaad zorgen te maken, het gaat helemaal de verkeerde kant op met ons Ericje.
Wat is er Eric, Was Femke niet genoeg? Ben je gezwicht voor de charmes van Fleur Agema?
Rustig maar marokkaantjes van Nederland, HUPHUP zal jullie nooit in de steeklaten hoe goed Hero Brinkman ook kan bloemschikken.