Fitness Seller

Aankomen met 8000kcal per dag

Pfff ik ben echt geen troll mensen maar jullie snappen mij denk ik niet.
Ik ben bijna 2 meter lang bij 85kg, een sprietje dus.
Ik kan toch nog wel 10kg vet gebruiken en dan vanuit daar spieren onder de vetmassa opbouwen?
Als ik 95kg ben bij 1,95 ben ik echt geen vetz*k hoor...

je hebt gelijk man. Niet luisteren naar de haters. Vreten!!

fat.jpg

Goals.

85 kg, 10 kg vet aanzetten, om daarna te gaan trainen en van 95 kg naar (lets say) 110~ te gaan, spiermassa + vet, dan weeg je 110 en denk je, hmm heb nu toch wel 'n beetje veel vet, let's lose some pounds, en ga je dus die 10 kilo die je eerst 'for the fun' erbij hebt gegeten op 8000 kcal per dag nu moeten gaan kwijt raken in een cut. Waarom niet gewoon rustig gaan bulken op een normale manier naar 95/100/whatever u want, ja zal wat langzamer gaan maar zult aan het eind vd rit niet 15-20 kilo vet eraf moeten gaan cutten (hoe langer je cut hoe groter de kans op verlies spiermassa aka jo-jo effect).

Zie het zo voor me bij 'n collega op het werk ofzo, elke ochtend met een dikkere kop op werk komen tot je na 3 weken diabetes hebt, +1

8 k toch niet veel :o

Show photo please

Niet geloven wat zeggen.
Ze gunnen je geen gains.

Ik zou nog 4 weken op 8000kcal zitten om vervolgens de boel te uppen naar 9 en 10k

Succes en ben erg benieuwd naar die foto

Des te meer er goddelijk pindakaas gegeten kan worden. Lekker potten leeg lepelen. :D:D

Hoeveel moet je eten om aan 8000 Kcal te komen? Denk dat de TS er een beetje naast zit over hoeveel hij nou echt eet..

1 april...?

Nee, het is 2 April vandaag..

Terug
Naar boven