XXL Nutrition

aankomen!!!

spaantje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
63kg
Hallo ik ben 22 jaar en ik wil graag aankomen en het liefst gister nog maar waar moet ik mee beginnen?
Ik ben al heel mijn leven mager en heb er onderhand een beetje genoeg van, en ik eet tog genoeg.
wie kan mij helpen met me vraag hoor het graag

:rolleyes:
...
post is wat je op een dag eet
en lees de stickys maar dat was je vast al van plan

Nog meer eten.. lijkt me vrij logisch he

Eten buffelen & luieren (buiten het buffelen).

vretuh!!!

en sticky's lezen

Waarom zet je dit bij oefeningen:fuu:
OT: Eet 4000kcal per dag en kijk dn of je nog niet bijkomt

Laatst bewerkt:
Minder lintwormen eten

Duidelijk. Meer eten dus. Een lees de sticky's. en zoek het forum door. Deze vraag is al honderden keren gesteld.

Mijn Probleem!

Hallo iederen
mijn lengte is 1.88 en ben 18 jaar, mijn gewicht is 60 kg .. volgens de huisarts mag ik 80 kg wegen! maar omdat ik nieuwe mediactie heb: concerta 36mg ben ik in anderhalve week 10 kg afgevallen, ook ben ik snel misselijk...! ik heb geen eetlust.. en als ik datwel heb kan ik maar een half bord eten op...

omdat ik de lichaamsbouw van mijn varder heb kom ik niet snel aan, ik kon vroeger 2 flessen frisdrank op zonder ook maar een kg aan te komen.. als ik elke dag bij mc donalds zou eten kom ik misschien 2 kg aan...

dit is erg frustrerend.. en moet er zsm. minimaal 15 kg erbij hebben ,, anders kan het fataal worden... de medicatie die ik noemde is voor mijn Adhd... en werkt goed! ik kan me eigen goed focusen op waar ik mee bezig ben!.. alleen het afvallen is een probleem!..

iemand suggesties? (ik zie het als een nood situatie)

Hallo iederen
mijn lengte is 1.88 en ben 18 jaar, mijn gewicht is 60 kg .. volgens de huisarts mag ik 80 kg wegen! maar omdat ik nieuwe mediactie heb: concerta 36mg ben ik in anderhalve week 10 kg afgevallen, ook ben ik snel misselijk...! ik heb geen eetlust.. en als ik datwel heb kan ik maar een half bord eten op...

omdat ik de lichaamsbouw van mijn varder heb kom ik niet snel aan, ik kon vroeger 2 flessen frisdrank op zonder ook maar een kg aan te komen.. als ik elke dag bij mc donalds zou eten kom ik misschien 2 kg aan...

dit is erg frustrerend.. en moet er zsm. minimaal 15 kg erbij hebben ,, anders kan het fataal worden... de medicatie die ik noemde is voor mijn Adhd... en werkt goed! ik kan me eigen goed focusen op waar ik mee bezig ben!.. alleen het afvallen is een probleem!..

het is simpel: meer kcal opnemen dan je nodig hebt en je zal aankomen. Dus, zolang je niet aankomt, zal je nog meer moeten eten :)

Hallo iederen

Ja bij de huisarts ander middel vragen. (misselijk en eetlust weg is niet goed, is slechte bijwerking, dus ander middel nodig)
Verder, dat zwaarder worden komt wel als je ouder wordt.

iig iedereen kan aankomen/zwaarder worden, de meesten die zeggen dat dat niet lukt die eten niets of gewoon veel te weinig.
Net als mensen die dik worden en zeggen dat ze niets eten, allemaal bull.

Ook jij als je 1000cal boven onderhoud zit zal dikker worden. En dikkerds die op of onder onderhoud gaan zullen afvallen, zo simpel is het.

die k*t medicatie links laten liggen je bent zoals je bent :) heb ook nooit pillen gehad voor me adhd

die k*t medicatie links laten liggen je bent zoals je bent :) heb ook nooit pillen gehad voor me adhd

Kon dat maar.. als ik die medicatie niet inneem.. .. dat maak ik alles om me heen kapot!... dat loopt uit tot dwang tot inrichting!..

ik heb tot nu al verschillende medics gehad.. zoals zoloft risperdal ritalin clonidine en nu concerta!..

Dikke denken dat ze niets eten en toch aankomen.
Magere denken dat ze alles eten en niets aankomen.

Gewoon geen idee van wat voeding inhoud. Weeg en tel en kom dan met vragen.

nee, je eet niet genoeg, je DENKT dat je veel eet maar dat is niet zo, als ik jou was zou ik de stickies over voeding ed eens goed doorlezen

good luck!

Terug
Naar boven