MuscleMeat

Aankomen

Xavier1994

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
64kg
Vetpercentage
7%
Hallo mensen!

Het zal geen onbekend fenomeen voor jullie zijn, maar jullie zijn er dus op geattendeerd dat ik wil aankomen.

Op dit moment ben ik 17 jaar, weeg 64 kilo en ben 1.79. Ik heb het ecto lichaamstype ( jaja, het iritantste )

Op de andere topics heb ik gelezen dat je dan te weinig eet, ook al denk je dat je teveel eet. Nu wil ik graag van mensen weten, hoe pak je dat aan? Hoe kan je meer eten dan je lichaam aankan? Moet je dat opbouwen? Kan ik aan de shake, van weightgainer voor extra calorieeën? Momenteel doe ik thuisoefeningen, aangezien ik nog niet naar de sportschool wil voordat ik massa erbij heb.

Wat ik op een dag eet:

Ochtend: 4 broodjes Pindakaas, Kipfilet, 1x brinta
Om 12 uur: 4 broodjes Pindakaas, Kipfilet, 1x brinta. Banaan 2x
Om 4 uur, na school: 4 broodjes Pindakaas, Kipfilet. 1x brinta. Banaan 1x.
Avondeten: Wat de pot schaft, sowieso vlees en salade.
Tussendoortjes: Melkproducten zoals yoghurt en melk zelf. Naar de tijd toe, dat ik ga slapen, neem ik ook chips enzovoorts.

Avondeten: Wat de pot schaft, maar ik schep op totdat ik niet meer kan.

Jullie begrijpen mijn probleem hoop ik: Ik wil dus aankomen, maar hoe kan ik dat het best aanpakken en heeft het nut om bij het thuistrainen aan de weightgainer te gaan?

Ik zeg, je kan beter naar een sportschool gaan aangezien de meeste (en ik denk jij ook niet) niet alle oefeningen hebben klaar liggen die je in een sportschool wel kan doen. (Voor massa)

neem er een pot kwark bij.. voor het slapen. ipv ships.. dan kom je al heel ver lijkt me.. je zou iig dan wel wat moeten aankomen..

Als je thuis aardig wat gewichten en een bankje heb, kan je best een tijdje thuis trainen. Maar ik heb geen idee, wat je allemaal thuis kan doen .... Het is totaal overbodig dat je nu al een weightgainer of dergelijke zou kopen. Het beste kan je gewoon je voeding opbouwen. Handje noten, paar eieren, stuk fruit, glas melk extra. Dit zijn al dingen die vlot binnengaan en die er voorzorgen dat je toch aardig wat extra cal. binnenkrijgt. Spek + eieren = heaven.

Veel (volle) melk, chocomel, noten, pindakaas etc eten. Boterhammen dik beleggen, en een bak kwark voor je gaat slapen (kan je ook verdelen over de dag als je het niet in 1x weg krijgt).

Verder zwaar trainen, als je thuis niet genoeg materiaal hebt gelijk naar de sportschool. Je kan beter goed beginnen. En zware compounds doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg, je kan beter naar een sportschool gaan aangezien de meeste (en ik denk jij ook niet) niet alle oefeningen hebben klaar liggen die je in een sportschool wel kan doen. (Voor massa)

Ik snap je, maar ik durf nog niet eerlijk gezegd. Ik woon een half uur van de stad, zit in mijn examenjaar en heb een bijbaantje, er zit nog een sportschool in de wijk, maar daar zitten bekenden op. Het is voor mij pschygisch beter als ik het thuis doe, maar maakt het echt heel veel verschil uit? Ik haal oefeningen van het internet.

Hoezo durf je niet? Zo vreselijk dun ben je ook weer niet met 64kg hoor. Ik was 57kg en voelde me niet eens klein eerder t mannetje lol

Ik snap je, maar ik durf nog niet eerlijk gezegd. Ik woon een half uur van de stad, zit in mijn examenjaar en heb een bijbaantje, er zit nog een sportschool in de wijk, maar daar zitten bekenden op. Het is voor mij pschygisch beter als ik het thuis doe, maar maakt het echt heel veel verschil uit? Ik haal oefeningen van het internet.

Thuis trainen is vrij nutteloos, voor het echte werk moet je naar de sportschool. Waarom zou je je schamen? Natuurlijk lopen daar gespierde macho's rond maar ook genoeg vadsige huisvrouwen, graatmagere jochies en dikzakken.

GEWOON GAAN! Ik zag er in het begin ook iets tegenop maar is nergens voor nodig.

Hoezo durf je niet? Zo vreselijk dun ben je ook weer niet met 64kg hoor. Ik was 57kg en voelde me niet eens klein eerder t mannetje lol

Hmmm, het zit in mijn hoofd weet je, vandaar. Ik voel me nog niet op mijn gemak om daar heen te gaan... echt vervelend ..???

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 19:55 ----------

Als ik zo de reacties lees dan moet ik gewoon naar de sportschool, naja, f*ck it, dan ga ik daar ook heen; )

Hebben jullie ook tips voor mijn voedingschema? Nog meer tenminste?

hoe je eruit ziet in de sportschool maakt niet zoveel uit. Wat je er doet... dat is wat telt.
Ga echt serieus aan het trainen, en niemand heeft reden om te lachen1

+1

En ze lachen je heus niet uit hoor... en doen ze dat wel zien, zie je ze over 1 jaar nog wel dan kan je hun uitlachen want meeste weten niks over voeding en trainen ;)

ik heb juist respect voor zulke mannetjes die net beginnen en ook gwn knallen..

iedereen begint zo..

het word steeds leuker ;).. dus zsm beginnen !!

ik begon zelf ook onder de 50 kg.. toevallig hadden wij op de sportschool een boven en een onderverdieping.. boven was vrijwel nooit iemand.., dus het kwam er eigelijk op neer dat ik het eerste jaar uit schaamte lekker in m'n eentje boven trainde :P...en nu kom ik er vrijwel nooit meer..

ecto is juis thet beste, je moet wel veel eten maar je word niet zo snel een vet varken.

Fijn dat jullie zo behulpzaam zijn, ik heb al een afspraak gepland voor de sportschool hier dichtbij! Wel duur in mijn ogen, 50 euro !

Maar mijn voeding is dus goed? Of moet er nog wat bij?

Terug
Naar boven