- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Maar dan groeit hij niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij overschat je wat je eet aan kcals. Meer eten jongen.
Ik eet dit
Ontbijt: brinta,2 eieren , 4 boterhammen , eiwitshake en weight gainer mammoth, heel veel water
Middag:tussen 12en1 2 boterhammen en dan later middag als ik thuis ben brood,fruit,vis
Avond eten: aardappels of rijst met kip en groente eiwitshake voor na het trainen
Later in de avond : snacken,weight gainer mammoth
Ik wil aan de 78 kilo komen die richting want ik wil nadat ik mijn opkeiding heb behaalt duus over 2,5 jaar wil ik bij het korpsmariniers maarja ik train laatste tijd weinig omdat ik met school/rijlessen /werk zit
Ik eet dit
Ontbijt: brinta,2 eieren , 4 boterhammen , eiwitshake en weight gainer mammoth, heel veel water
Middag:tussen 12en1 2 boterhammen en dan later middag als ik thuis ben brood,fruit,vis
Avond eten: aardappels of rijst met kip en groente eiwitshake voor na het trainen
Later in de avond : snacken,weight gainer mammoth
Ik wil aan de 78 kilo komen die richting want ik wil nadat ik mijn opkeiding heb behaalt duus over 2,5 jaar wil ik bij het korpsmariniers maarja ik train laatste tijd weinig omdat ik met school/rijlessen /werk zit
Onze defensie is toch al ruk, dus hij wordt vast aangenomen
Helemaal rot behalve KM, BSB, KCT en LMB idd.Onze defensie is toch al ruk, dus hij wordt vast aangenomen
Ik train juist elke dagAls je ri korps marinier wilt en je hebt geen tijd om te trainen gaat er ergens al iets fout. Kweek de disipline en zorg gewoon dat je traind. Dan slaap je maar wat minder wen je daar ook gelijk aan.
Vooral sit-ups, een van de betere oefeningen voor buik iddLekker concentreren op je compound en aanvullen met push up/dips/pull ups en sit ups.

Ga je wel ohne ende doen bij het korps..Vooral sit-ups, een van de betere oefeningen voor buik idd![]()
Sit ups zijn zwaar waardeloos voor ke buik, maar aangezien je die in de opleiding veel gaat doen is het slim als hij ze wel oefendVooral sit-ups, een van de betere oefeningen voor buik idd![]()
Dan wordt het ook een keer tijd voor verandering daar

Eens
Kcal in vs kcal out. Heb nog nooit iemand gezien waarbij niet al het voedsel verteerd wordt en er dus in de zelfde vorm/toestand terug uitkomt.
Zelfde geld imo voor excusses als ziektes waardoor je sneller aankomt, aankomen komt door een overschot aan kcal (energie). Het is niet dat je lichaam in eens zuurstof omzet in energie en dat gebruikt. Je input is dan gewoon groter dan je output.
Leg uit? Ik begrijp niet wat je bedoelt.Maar hoeveel calorieen je daadwerkelijk tot je neemt kan echt enorm verschillen.
Kcal in=niet zelfde kcal in voor iedereen.