AndroidHealthClinic

Aanpassing trainingsschema?

Wesley402

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
92kg
Beste mensen,

Over iets meer dan een week begin ik met een kuurtje winstrol tabs van 6 weken.
Nu weet ik dat tijdens een kuur de spieren een stuk sneller zullen herstellen dan normaal.
Nu train ik op het moment alle spiergroepen éénmaal in de week volgens volgend schema:

m: Rug
d: Borst
w: rust
d: Benen
v: schouders
z: Armen
z: rust

Daarbij train ik tweemaal per week buik erbij en driemaal 30 minuten cardio na de training.

Mijn vraag is nu, zal ik dit trainingsschema aanhouden (wat naar mijn idee de meesten doen) of moet ik zorgen dat ik alle groepen tweemaal per week aan bod laat komen om het maximale uit mijn kuur te halen? Wat vinden jullie?

Je spieren gaan echt niet een stuk sneller herstellen dan normaal met een winstrol only kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Dus wat zeg jij, houden zo?

Ja ik train altijd alles maar 1 keer in de week of ik nu on ben of niet.

Zou groepen geen 2 maal per week gaan pakken. Los daarvan zou je huidige schema ook niet werken wat armen & blessues betreft, maar dat is persoonlijk.

Als je 4 of 6 keer per week traint kan dit wel. Doe het nu momenteel ook al zit ik wel in een andere kuur :)

Zou groepen geen 2 maal per week gaan pakken. Los daarvan zou je huidige schema ook niet werken wat armen & blessues betreft, maar dat is persoonlijk.

Kun je me uitleggen waarom dit volgens jou niet werkt? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "armen & blessures".

Ik train 5-6x pw. zonder te kuren.
Werkt prima. 179cm 90kg @ 9%.
Ik gooi wel variatie in de oefeningen, dus day 1 ziet er niet precies uit zoals day 5.

1 Borst, schouders, bi
2 Benen, traps
3 Rug, kuiten, schouders
4 rust
5 Herhaal vanaf dag 1.

Spieren krijgen genoeg rust, heb altijd energie en ben erg tevreden over de resultaten..
Misschien heb je er iets aan :)

Ik gooi wel variatie in de oefeningen, dus day 1 ziet er niet precies uit zoals day 5.

1 Borst, schouders, bi
2 Benen, traps
3 Rug, kuiten, schouders
4 rust
5 Herhaal vanaf dag 1.

Spieren krijgen genoeg rust, heb altijd energie en ben erg tevreden over de resultaten..

En triceps?

Laatst bewerkt:

Wat zijn dat?

Excuses ging te snel, wilde TS gewoon wat ideeën geven.

Hier komt het op neer:
Ik doe Tri & Bi zowel bij rug als borst dag.
Wanneer ik borst train pak ik zwaar biceps en zal ik vooral ''iso'' oefeningen doen voor tricep.
Wanneer ik rug doe juist andersom.

Wat zijn dat?

Excuses ging te snel, wilde TS gewoon wat ideeën geven.

Hier komt het op neer:
Ik doe Tri & Bi zowel bij rug als borst dag.
Wanneer ik borst train pak ik zwaar biceps en zal ik vooral ''iso'' oefeningen doen voor tricep.
Wanneer ik rug doe juist andersom.

Ga ik ook eens proberen.wanneer doe je schouders?

1 Borst, schouders, bi
2 Benen, traps
3 Rug, kuiten, schouders
4 rust
5 Herhaal vanaf dag 1.

Bedankt, maar ik neem aan dat je in dit schema niet squat en deadlift de dag na elkaar doet? Ik pak deadlift in mijn rugtraining en squat bij benen.

Bedankt, maar ik neem aan dat je in dit schema niet squat en deadlift de dag na elkaar doet? Ik pak deadlift in mijn rugtraining en squat bij benen.

Je wil alles 2 keer per week doen,ga je dan 2 keer per week squatte en deadliften?
Dan kan je
1 rug
2 borst
3 benen
4 rust
5 terug van begin

Terug
Naar boven