- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Jammer dat die Hijack enkel op apple tv is precies. Had ik wel willen zien
Als je het binged binnen 7 dagen dan kun je het gratis kijken;
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat die Hijack enkel op apple tv is precies. Had ik wel willen zien
Iemand al PainKiller gezien?
Gisteren avond begonnen 4 afleveringen op rij gekeken...
Ja.
Leuk om Matthew Broderick nog eens terug te zien.
Ferris Bueller's day off lijkt me het meest plausibel.De naam zegt me zo niets, maar zijn foto is wel een herkenbaar gezicht op te zien. Alleen geen idee waar ik hem dan echt van ken. Volgens zijn wiki is hij ook niet heel actief meer in de filmindustrie.
Hier bij de laatste aflevering. Kijkt lekker weg!Iemand al PainKiller gezien?
Gisteren avond begonnen 4 afleveringen op rij gekeken...
Nooit gezien?
Ik kan elk jaar alle films opnieuw kijken zonder dat ik echt doorheb dat ik het al gezien heb de eerste 15 minuten van de film. Daarna begint het te dagen, maar details van films kan ik sowieso niet benoemen, hooguit de grote lijnen.Is dat niet painkiller, waar @IRONic Pumper het ook over had?Ik zit Dopesick te kijken. Gaat over de oxycodon epidemie in Amerika. Hoe die tot stand is gekomen, de gevolgen ervan, etc.
Het is gespeeld, geen docu.
Ben nu 1 aflevering verder (van de 6) en moet zeggen dat het tot nu toe goed in elkaar zit. Kijkt goed weg, is pakkend.
Aanrader
Nope.Is dat niet painkiller, waar @IRONic Pumper het ook over had?
Matrix 1 ken ik inmiddels vrijwel het hele script van.Geen ideeIk kan elk jaar alle films opnieuw kijken zonder dat ik echt doorheb dat ik het al gezien heb de eerste 15 minuten van de film. Daarna begint het te dagen, maar details van films kan ik sowieso niet benoemen, hooguit de grote lijnen.
Nope.
Blijkbaar is painkiller een soortgelijke serie die later uitkwam. Die zag ik voorbij komen op netflix. Volgens de IMDB recensies is het een slap aftreksel van Dopesick. Dus ben ik die gaan kijken en moet zeggen deze is goed.
Of painkiller daadwerkelijk een slap aftreksel is weet ik niet, kheb die nog niet gezien.
Imdb score
Painkiller: 7,5
Dopesick: 8,6