Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Jammer dat die Hijack enkel op apple tv is precies. Had ik wel willen zien

Als je het binged binnen 7 dagen dan kun je het gratis kijken;

1691995825267.png

Iemand al PainKiller gezien?

Gisteren avond begonnen 4 afleveringen op rij gekeken...

De naam zegt me zo niets, maar zijn foto is wel een herkenbaar gezicht op te zien. Alleen geen idee waar ik hem dan echt van ken. Volgens zijn wiki is hij ook niet heel actief meer in de filmindustrie.

De naam zegt me zo niets, maar zijn foto is wel een herkenbaar gezicht op te zien. Alleen geen idee waar ik hem dan echt van ken. Volgens zijn wiki is hij ook niet heel actief meer in de filmindustrie.
Ferris Bueller's day off lijkt me het meest plausibel.

Hoe oud denk je dat ik ben man :roflol:

Toen was ik 3 ofzo :haha:

Geen idee :p Ik kan elk jaar alle films opnieuw kijken zonder dat ik echt doorheb dat ik het al gezien heb de eerste 15 minuten van de film. Daarna begint het te dagen, maar details van films kan ik sowieso niet benoemen, hooguit de grote lijnen.

Ik zit Dopesick te kijken. Gaat over de oxycodon epidemie in Amerika. Hoe die tot stand is gekomen, de gevolgen ervan, etc.
Het is gespeeld, geen docu.

Ben nu 1 aflevering verder (van de 6) en moet zeggen dat het tot nu toe goed in elkaar zit. Kijkt goed weg, is pakkend.

Aanrader

Ik zit Dopesick te kijken. Gaat over de oxycodon epidemie in Amerika. Hoe die tot stand is gekomen, de gevolgen ervan, etc.
Het is gespeeld, geen docu.

Ben nu 1 aflevering verder (van de 6) en moet zeggen dat het tot nu toe goed in elkaar zit. Kijkt goed weg, is pakkend.

Aanrader
Is dat niet painkiller, waar @IRONic Pumper het ook over had?

Is dat niet painkiller, waar @IRONic Pumper het ook over had?
Nope.

Blijkbaar is painkiller een soortgelijke serie die later uitkwam. Die zag ik voorbij komen op netflix. Volgens de IMDB recensies is het een slap aftreksel van Dopesick. Dus ben ik die gaan kijken en moet zeggen deze is goed.

Of painkiller daadwerkelijk een slap aftreksel is weet ik niet, kheb die nog niet gezien.
Imdb score
Painkiller: 7,5
Dopesick: 8,6

Geen idee :p Ik kan elk jaar alle films opnieuw kijken zonder dat ik echt doorheb dat ik het al gezien heb de eerste 15 minuten van de film. Daarna begint het te dagen, maar details van films kan ik sowieso niet benoemen, hooguit de grote lijnen.
Matrix 1 ken ik inmiddels vrijwel het hele script van.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Nope.

Blijkbaar is painkiller een soortgelijke serie die later uitkwam. Die zag ik voorbij komen op netflix. Volgens de IMDB recensies is het een slap aftreksel van Dopesick. Dus ben ik die gaan kijken en moet zeggen deze is goed.

Of painkiller daadwerkelijk een slap aftreksel is weet ik niet, kheb die nog niet gezien.
Imdb score
Painkiller: 7,5
Dopesick: 8,6

Deze toch? Ontzettend veel overeenkomsten. Ziet er goed uit. Ik zet hem in mijn lijst. Als ik hem nu ga kijken, ga ik alleen maar vergelijken. Bedankt voor de tip 😉

Voor de dino liefhebbers zoals @chrisk :)
Ben pas halverwege, kijk dit tijdens mijn cardio. Maar kijkt wel lekker weg. Trailer doet de film een beetje tekort

Ook net gezien en was best een aardige film. Simpel plot en geforceerd einde, maar voor een horror/actie film met dinos wel netjes.

Viel ook mee dat de CGI niet slecht was voor een film met geen enorm budget. (kuch JW4) Denk een moment met animatronic dino gezien te hebben of het leek er op.

Moet er niet in gaan met hoge verwachtingen denk ik maar ze hebben het serieus genomen en hun best gedaan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.100
Half jaar terug nog in bios gezien ^^

Terug
Naar boven