AndroidHealthClinic

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Streamingdiensten doen te weinig moeite om topregisseurs exclusief vast te leggen. Zou Tarantino ooit benaderd zijn na het Weinstein fiasco? Scorsese ging ook niet verder met Netflix na The Irishman. :thinking:
Ohja Netflix heeft ook best niet onaardige exclusieve films geregeld.

Over een gezin waarbij de 9-jarige zoon vermist raakt, weer eens wat anders.

Maar was die imaginaire vriend echt nodig? :thinking:

Ik zag dat Captive Audience nu op Disney+ staat. Een vrij bizar verhaal waarin de moord op Jerry Stayner, als ik het me goed herinner, zelfs niet aan bod komt. Er zat wel veel meer in de reeks, en 'k zou het op een andere manier gemaakt hebben, maar voor de liefhebbers een kijkje waard.

Delbert Stayner Jerry Stayner, broer, vermoord, Carey Stayner verdacht

→ Steven Stayner, zoon, 7 jaar vastgehouden door een pedofiel, verongelukt @ 24j
→ Cary Stayner, zoon, seriemoordenaar, doodstraf

Confused Always Sunny GIF by It's Always Sunny in Philadelphia

Ben trouwens benieuwd of de Netflix documentaire over de gebroeders Menéndez met nieuwe dingen zal komen. Van meuk in een nieuw jasje zoals de documentaire over Richard Ramirez, waarbij ze ook nog eens veel weglieten, krijg ik het op m'n heupen. Dat was veruit hun slechtste tot nu toe.

Ik zag dat Captive Audience nu op Disney+ staat. Een vrij bizar verhaal waarin de moord op Jerry Stayner, als ik het me goed herinner, zelfs niet aan bod komt. Er zat wel veel meer in de reeks, en 'k zou het op een andere manier gemaakt hebben, maar voor de liefhebbers een kijkje waard.

Delbert Stayner Jerry Stayner, broer, vermoord, Carey Stayner verdacht

→ Steven Stayner, zoon, 7 jaar vastgehouden door een pedofiel, verongelukt @ 24j
→ Cary Stayner, zoon, seriemoordenaar, doodstraf

Confused Always Sunny GIF by It's Always Sunny in Philadelphia's Always Sunny in Philadelphia

Nee, maar zal het binnenkort kijken :D ben niet bekend met het verhaal eigenlijk :o

Ben trouwens benieuwd of de Netflix documentaire over de gebroeders Menéndez met nieuwe dingen zal komen. Van meuk in een nieuw jasje zoals de documentaire over Richard Ramirez, waarbij ze ook nog eens veel weglieten, krijg ik het op m'n heupen. Dat was veruit hun slechtste tot nu toe.

Richard Ramirez, is dat de nightstalker? Wat lieten ze weg? Heb een en ander gezien op YouTube voor de Netflix docu maar weet het zo niet meer haha

Heerlijke komedie. Vooral dat gedoe in Kenia.

Laatst bewerkt:
Lekkere wazige film, Babylon. Wel vermakelijk

Met de meest overroepen acteur van Hollywood in de hoofdrol. :emo:

Is het al iemand gelukt om doorheen The Exorcist: Believer te komen? Na 5+ pogingen ben ik gestopt, want ik viel telkens in slaap. 🤣

Gelukkig zag ik voorbij komen dat Mike Flanagan aan een remake/reboot werkt.

Ik zou iedereen aanraden om eerst wat oude interviews, beelden v.d. rechtszaak en reportages over beide heren te bekijken. Allemaal op de Youtubez te vinden.

Is het al iemand gelukt om doorheen The Exorcist: Believer te komen? Na 5+ pogingen ben ik gestopt, want ik viel telkens in slaap. 🤣

Gelukkig zag ik voorbij komen dat Mike Flanagan aan een remake/reboot werkt.

Waar? Wat is 't?

Ik zou iedereen aanraden om eerst wat oude interviews, beelden v.d. rechtszaak en reportages over beide heren te bekijken. Allemaal op de Youtubez te vinden.

Ohhhhh interestingggg!

Terug
Naar boven