Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Depp vs. Heard 2.0

Pop Corn GIF by WWE

Ik vond het wel bijzonder vreemd dat de beste man zichzelf vertolkte in de serie.

Sowieso, maar leuker want Scottishhhhh.
Had Depp vs Heard ook gekeken.

Wel bijzonder inderdaad, vreemd mwah. Hij heeft het geschreven, gedirigeerd en gespeeld. Best knap.

Had Depp vs Heard ook gekeken.
De documentaire op Netflix? Die vond ik niet zo goed. Het proces volgen via Youtube was wel lachen bij momenten.

Dit had ik echt nog nooit van mijn leven gezien:

During cross-examination of Ben King, Amber Heard's attorney objected to his own question, claiming hearsay. King was visibility confused about the objection and the judge stated "wait, you asked the question."

:hahaha:

De documentaire op Netflix? Die vond ik niet zo goed. Het proces volgen via Youtube was wel lachen bij momenten.

Dit had ik echt nog nooit van mijn leven gezien:

During cross-examination of Ben King, Amber Heard's attorney objected to his own question, claiming hearsay. King was visibility confused about the objection and the judge stated "wait, you asked the question."

:hahaha:

Nee ik bedoelde het proces op youtube, vond docu op Netflix ook maar matig.

En ja, dat moment was geniaal hahaha

vond m erg goed.

:popcorn:

Nonkels

Vond er niks aan wanneer ik reclame zag enzo maar ne gezien en ja, ik lust het wel

Ze zoeken het te ver in mijn ogen. Het grote aanbod aan én op streamingdiensten veranderde alles. Ik weet nog ten tijde van The Dark Knight dat mensen knettergek werden maanden of voorhand. Tegenwoordig is dat gewoon niet meer zo. Een grote filmster is ook niet per se één van de beste acteurs in Hollywood.

Laatst bewerkt:
Het meeste van dat grote aanbod en z'n acteurs is ook wel erg slappe hap, zelfs aftreksels van aftreksels. En goede films vallen inderdaad ook zo in het consumptie ritueel van de diensten.

Moet ze - tenminste zo is het hier - ook niet in de bios meer willen zien, dat verpest het eerder dan dat het thuis op de bank overtreft.

Streamingdiensten doen te weinig moeite om topregisseurs exclusief vast te leggen. Zou Tarantino ooit benaderd zijn na het Weinstein fiasco? Scorsese ging ook niet verder met Netflix na The Irishman. :thinking:

Terug
Naar boven