- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heyyyyy dietser, account wissel ?2 wtc torens hebben ze laten instorten door eplosieven. Een derde is uit zichzelf ingestort. Pentagon is niet door een vliegtuig geraakt, blijkt uit beelden.
Ze komen hier gewoon mee weg.
Zelfde is met de aanslagen in Parijs aan de gang. Check youtube.
Vluchtelingencrisis, ebola, financiele crisis, war on terrorism... allemaal uit dezelfde koker.
2 wtc torens hebben ze laten instorten door eplosieven. Een derde is uit zichzelf ingestort. Pentagon is niet door een vliegtuig geraakt, blijkt uit beelden.
Vluchtelingencrisis, ebola, financiele crisis, war on terrorism... allemaal uit dezelfde koker.

Want dat stukje metaal van 2 centimer breed is even dik als metaal van wtc?
En hij zegt zelf dat hij werkt met 1800 graden hitte. Terwijl kerosine een hitte van 1400 graden kan bereiken.
Bovendien heeft hij geen antwoord op building 3 dat 7 uur later na de eerste 2 torens is ingestort.
Ben je moslim ofzo?
*jewtube het is allemaal de schuld van de joden die alle bedrijven in handen hebben waaronder google en dus jewtube
Zou het dus kunnen dat ze bewust die filmpjes manipuleren om gekkies, gekker te laten lijken?
2 wtc torens hebben ze laten instorten door eplosieven. Een derde is uit zichzelf ingestort. Pentagon is niet door een vliegtuig geraakt, blijkt uit beelden.

Nee ik maak tientallen miljarden euro's over naar Griekenland. Vind ik allemaal wel best. Jij toch ook?Loop jij thuis rond met een piramide hoed van aluminium folie op je hoofd?![]()
daar gaat het topic helemaal niet over!!Nee ik maak tientallen miljarden euro's over naar Griekenland. Vind ik allemaal wel best. Jij toch ook?
Nee ik maak tientallen miljarden euro's over naar Griekenland. Vind ik allemaal wel best. Jij toch ook?
doe maar 

Heb in Parijs toch het gevoel dat ik in Turkije zit hoor.