Ik heb vorige week een aantal supplementen gekocht naar aanleiding van de stickies op dit forum, maar ben er niet zeker van of het helemaal in orde is..
Het schema dat ik gebruik:
20-30 min. before exercise
0.2 g/kg whey
Directly before exercise
0.4 g/kg Vitargo
15 g Xtend
Immediately following exercise
0.4 g/kg vitargo
15 g Xtend
20-30 min. following exercise
0.2 g/kg whey
20-30 min later volledige maaltijd
Mijn stats:
Lengte 180
Gewicht 80
Vetpercentage +- 12%
Mijn vraag was of het verstandig is voor de trainig vitargo te nemen en of Xtend het juiste product is voor de nodige bcaa's.
Daarnaast vroeg ik me af of het verstandig is om wanneer je op staat snelle suikers ( vitargo ) te nemen in combinatie met whey of alleen whey en iets later je volledige ontbijt.
Ook vroeg ik me af of het verstandig is om snachts als ik wakker word om naar het toilet te gaan een dosering Xtend te nemen ( ik eet voor het slapen een bak kwark of een casseine shake )
Ik wil mijn vetpercentage iets verlagen en zit met mijn voedingsschema net iets onder mijn behoefte inclusief trainen etc.
Alvast bedankt!!
Het schema dat ik gebruik:
20-30 min. before exercise
0.2 g/kg whey
Directly before exercise
0.4 g/kg Vitargo
15 g Xtend
Immediately following exercise
0.4 g/kg vitargo
15 g Xtend
20-30 min. following exercise
0.2 g/kg whey
20-30 min later volledige maaltijd
Mijn stats:
Lengte 180
Gewicht 80
Vetpercentage +- 12%
Mijn vraag was of het verstandig is voor de trainig vitargo te nemen en of Xtend het juiste product is voor de nodige bcaa's.
Daarnaast vroeg ik me af of het verstandig is om wanneer je op staat snelle suikers ( vitargo ) te nemen in combinatie met whey of alleen whey en iets later je volledige ontbijt.
Ook vroeg ik me af of het verstandig is om snachts als ik wakker word om naar het toilet te gaan een dosering Xtend te nemen ( ik eet voor het slapen een bak kwark of een casseine shake )
Ik wil mijn vetpercentage iets verlagen en zit met mijn voedingsschema net iets onder mijn behoefte inclusief trainen etc.
Alvast bedankt!!