MuscleMeat

aas en 3 daags trainingsschema

fileserver

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik zie dat sommige ervoor kiezen om aas te gebruiken en hun alledaagse training routine van 3 maal p/w blijven hanteren.
Heeft dit zin?

Kortom wat verander jij gedurende je kuur in je trainingsschema voor maximaal effect? en wat erna?

Groeten

Ik ga gewoon een stuk zwaarder. Nu train ik al normaal 5-6 op 7 dus voor mij is dit ideaal. Nu vindt ik 3 maal toch wel te weinig hoor. Dan zit je op 4 dagen rust per 7. Probeer toch wel je spieren zoveel mogelijk te belasten.

Grootste onzin...3 dagen per week trainen kan genoeg zijn. Sterker nog, hou minimaal 3 dagen rust per week. Je hoeft echt niet 5 dagen in de sportschool te zitten om te groeien.

Grootste onzin...3 dagen per week trainen kan genoeg zijn. Sterker nog, hou minimaal 3 dagen rust per week. Je hoeft echt niet 5 dagen in de sportschool te zitten om te groeien.

eens! trainen/rust/dieet moet in balans zijn..hoeveel rust je nodig hebt verschilt ook per persoon.

5x5 zou wellicht een optie voor je kunnen zijn!

train lekker om de dag. Ideale verhouding tussen belasting en rust

train gewoon niet, misschien zal je dan ook groter worden :-)

ik train ook meer tijdens een kuur omdat mijn lichaam het dan gewoon aan kan. Maar ik zal niet meer dan 5 keer per week gaan trainen of ik nou kuur of niet.

Met 3 keer in de week hou ik alles bij maar tijdens een kuur ga ik zelf echt wel op 5 zitten. Ben het helemaal eens met dat je moet rusten en heb mijn schema ook zo aangepast dat elk getraind lichaamsdeel aan z`n rust komt.

Ik werd bij 3 x / week toch minder vol... Wel is het makkelijk voor me om dan massa aan te zetten, maar die tijden zijn helaas over:(

Al die meer is beter gasten snappen toch echt niet wat er nodig is om groter te worden. Bekijk het eens zo...mensen die 5x per week trainen trainen elke spiergroep maar 1x per week, dus ook maar 1x een groeimoment. Je kan met drie keer per week ook elke spiergroep elke 4 dagen belasten, zijn dus meer groeimomenten per jaar + voldoende rust om te groeien. ;)

Kwaliteit van training is wat anders dan kwantiteit...

Tijdens een kuur kun je wel 1 keer vaker trainen denk ik. Je hersteld een stuk sneller, + je hebt toch enorm veel zin:D

Ik train binnen en buiten een kuur 4 keer / week..

een dag trainen één dag rust een dag trainen één dag rust enz....

werkt het beste voor mij

3 keer per week trainen kan best, totaal onafhankelijk gezien van je aas gebruik.

3 keer per week trainen kan best, totaal onafhankelijk gezien van je aas gebruik.

Idd, ik persoonlijk probeer het op 3 keer te houden tijdens een AAS kuur.
Ondanks het feit dat ik wel sneller herstel en meer kan trainen, hou ik het toch op 3 keer per week trainen.
Met 3 oefeningen per spiergroep van 3 sets van max 10 reps.
Lekker zwaar.
Het is allang geen geheim meer jongens, je spieren groeien juist in de rustfase.
OP deze manier heb ik voldoende rust.

3 keer is voor te weinig. Alsook 3 oefeningen voor rug of borst vindt ik te weinig.

Voor brute massa is het perfect.
Gewoon super zwaar gaan, dan prikkel je de spier het best, + veel tijd om te herstellen.

Terug
Naar boven