Fitness Seller

AAS en voetbal

polotraxx

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2.522
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hoi DBB

Sinds een tijdje ben ik terug beginnen voetballen op degelijk niveau. Nu heb ik vroeger altijd wel op hoog (eigenlijk het hoogste) niveau gevoetbald en was zeker niet de slechtste speler van mijn ploeg. Nu ben ik in een iets lagere reeks terug begonnen. Tegen alle verwachtingen in gaat het me beter af dan verwacht :p Nu hebben andere ploegen het te horen gekregen dat ik terug ben beginnen voetballen (oa mijn ex-club) en er zijn al verschillende gesprekken gevoerd. Uit één van de gesprekken, waarin een contract werd voorgelegd waar grote getallen opstonden (;)), is er gezegd geweest dat ik nog enkele kilo's zal moeten aankomen en lichtjes dalen in vp... Blijkbaar is het niet zo abnormaal dat een speler in een lagere divisie testosteron-injecties krijgt om oa in kracht en explosiviteit te winnen, en na een jaar naar een grotere club te gaan. Nu is dit mij ook voorgesteld...
Ik heb al eenmaal gekuurd en had gezegd tegen mezelf dat ik het niet meer ging doen. Maar aangezien het om serieuze bedragen gaat, ben ik toch aan het twijfelen..
Het zou gaan om 10weken 250mg test-e e5d.
Maar kan dit idd bijdragen aan meer snelheid, kracht en explosiviteit bij voetbal? Aangezien ik dan 3maal per week voetbal en dan nog eens 3maal per week KT ga doen, verwacht ik dat er geen groot verschil zal zijn, of wel? Daarom vraag ik jullie, zou het de moeite zijn om dat te doen (het zou beginnen op 27januari), of gaat het me niet veel brengen (op voetbalvlak dan)

grts

Sorry hoor maar kuren voor voetbal ?!
ik heb daar niet veel van gehoord het lijkt mij persoonlijk ook zonde...

wat noem je groot bedrag?

Want? Niet alleen bodybuilders kuren. Ook voor voetbal heeft het zin. Sprinters, wielrenners pakken het ook allemaal.

Blijf dat maar geloven.

Ziet er goed uit bro, ik moedig je zeker aan on te gaan voor geld bedragen + verdere carrière.
Hebben zij niet een voorstel + vergoeden zij dit?

Ik zou je aanraden op test only te gaan, afhankelijk wat je situatie is dat je zwaarder moet worden zou ik deca aanraden , zo krijgen je gewrichten ook wat hulp.

Ik kan je de dose niet echt aanraden denk test/deca rond 250/500 , maar als je echt hoog wilt spelen denk ik dat je vaker on zult gaan icm peps om herstel/ blessures te bevorderen (test deca hgh)

Ik zou het doen, je krijgt geld voor 2 dingen die je graag doet: voetbal en krachttraining/bodybuilding.
Niet veel mensen kunnen dit zeggen. Plus je krijgt ook je roids van hun neem ik aan?

Het lijkt me sterk dat een coach testosteron aanraadt om beter te worden in voetbal aangezien de effecten (op toename van spiermassa na) na verloop van tijd weer zullen afnemen waarbij er ook nog een kans van een post cycle crash is. Waar test in sport wel veel wordt gebruikt is om snel te herstellen na een sessie maar voor 3x per week een potje voetbal lijkt me dat compleet onnodig.

Blijf dat maar geloven.

Ziet er goed uit bro, ik moedig je zeker aan on te gaan voor geld bedragen + verdere carrière.
Hebben zij niet een voorstel + vergoeden zij dit?

Ik zou je aanraden op test only te gaan, afhankelijk wat je situatie is dat je zwaarder moet worden zou ik deca aanraden , zo krijgen je gewrichten ook wat hulp.

Ik kan je de dose niet echt aanraden denk test/deca rond 250/500 , maar als je echt hoog wilt spelen denk ik dat je vaker on zult gaan icm peps om herstel/ blessures te bevorderen (test deca hgh)

Deca in een sport waar doping verboden is?

Want? Niet alleen bodybuilders kuren. Ook voor voetbal heeft het zin. Sprinters, wielrenners pakken het ook allemaal.
Geen zin hier op in te gaan , arrogante reply....
:rolleyes: ook.
In elk competitie/wedstrijd word wel roids gebruikt
Zonde van het spul...

Maar goed, gelukkig heb ik weinig verstand van AAS...
DONE..

persoonlijk als dit niet prof is vind ik dit dom...

ik zie het zo een pro bodybuilder heeft genetics om heel ver naturel te komen.
crapy genetics gaan goede fysiek hebben maar net niet genoeg voor pro.

prof voetballers hebben veel aangeboren talent en raken zonder deze hulpmiddel ook al zeer ver
met hulpmiddelen heeel ver dus.

mindere klasse voetballer raken ook ver door presterende middelen maar niet zo ver als de gene met veel natuurtalen en gebruik.

dus om er juist niet te raken is het dat dan waart gewoon om wat te voetballen?

is een eigen keus. ik zou het niet doen maar ga er niet verder op in want voetbal boeit me echt niets.. grt

persoonlijk als dit niet prof is vind ik dit dom...

ik zie het zo een pro bodybuilder heeft genetics om heel ver naturel te komen.
crapy genetics gaan goede fysiek hebben maar net niet genoeg voor pro.

prof voetballers hebben veel aangeboren talent en raken zonder deze hulpmiddel ook al zeer ver
met hulpmiddelen heeel ver dus.

mindere klasse voetballer raken ook ver door presterende middelen maar niet zo ver als de gene met veel natuurtalen en gebruik.

dus om er juist niet te raken is het dat dan waart gewoon om wat te voetballen?

is een eigen keus. ik zou het niet doen maar ga er niet verder op in want voetbal boeit me echt niets.. grt

Ik ken een gast die in 2de klasse speelt en die vertelde verhalen van AAS gebruik zelfs in 3de en 4de klasse.

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 19:33 ----------

K*t ik was eigenlijk klaar hier.
dat bedoelde ik ook niet.......

Ok, wat bedoelde je dan wel.

Ik ken een gast die in 2de klasse speelt en die vertelde verhalen van AAS gebruik zelfs in 3de en 4de klasse.

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 19:33 ----------

Ok, wat bedoelde je dan wel.

ja maar kan je dat dan niet vergelijken met 100kilo en je eerste kuurtje of eerste kuurtje op 60kilo om iets rap te willen bereiken?

mss is het maar mijn gedacht.want weet echt niets over voetbal:D

ja maar kan je dat dan niet vergelijken met 100kilo en je eerste kuurtje of eerste kuurtje op 60kilo om iets rap te willen bereiken?

mss is het maar mijn gedacht.want weet echt niets over voetbal:D

Ze doen het voornamelijk niet om zoveel extra spieren aan te zetten maar omdat ze sneller herstellen en dus meer en langer kunnen trainen.(om beter te worden in voetbal, niet per se om er goed uit te zien)

Ze doen het voornamelijk niet om zoveel extra spieren aan te zetten maar omdat ze sneller herstellen en dus meer en langer kunnen trainen.

ja dit kan ik dan verstaan in wiel rennen meer kracht in benen enzo.

oke voor voetbal moet je ook veel lopen en uithouding hebben.

maar ik bedoel die tactieken voor een bal simpel gezegt goed te schopen.en zo rond je voet en weet ik veel te laten draaien als lopent.moet je toch ook veel natuurlijk talent hebben? maar mss heeft ts dit wel:)

test e

en winny en later provion

zou ook nog beetje primo kunnen

deca zou ik niet doen word je vochtig van en je moest ook vp dalen

tren zou kunnen maar verdoet voor die weken wel je conditie

test e 250a500mg
primo 500mg of 600mg
tren e 250mg of 500mg zou beter voor de conditie op 250mg houden

als je oral er bij neemt zou ik in dit geval winny nemen

Terug
Naar boven