- Waardering
- 2.522
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoi DBB
Sinds een tijdje ben ik terug beginnen voetballen op degelijk niveau. Nu heb ik vroeger altijd wel op hoog (eigenlijk het hoogste) niveau gevoetbald en was zeker niet de slechtste speler van mijn ploeg. Nu ben ik in een iets lagere reeks terug begonnen. Tegen alle verwachtingen in gaat het me beter af dan verwacht
Nu hebben andere ploegen het te horen gekregen dat ik terug ben beginnen voetballen (oa mijn ex-club) en er zijn al verschillende gesprekken gevoerd. Uit één van de gesprekken, waarin een contract werd voorgelegd waar grote getallen opstonden (
), is er gezegd geweest dat ik nog enkele kilo's zal moeten aankomen en lichtjes dalen in vp... Blijkbaar is het niet zo abnormaal dat een speler in een lagere divisie testosteron-injecties krijgt om oa in kracht en explosiviteit te winnen, en na een jaar naar een grotere club te gaan. Nu is dit mij ook voorgesteld...
Ik heb al eenmaal gekuurd en had gezegd tegen mezelf dat ik het niet meer ging doen. Maar aangezien het om serieuze bedragen gaat, ben ik toch aan het twijfelen..
Het zou gaan om 10weken 250mg test-e e5d.
Maar kan dit idd bijdragen aan meer snelheid, kracht en explosiviteit bij voetbal? Aangezien ik dan 3maal per week voetbal en dan nog eens 3maal per week KT ga doen, verwacht ik dat er geen groot verschil zal zijn, of wel? Daarom vraag ik jullie, zou het de moeite zijn om dat te doen (het zou beginnen op 27januari), of gaat het me niet veel brengen (op voetbalvlak dan)
grts
Sinds een tijdje ben ik terug beginnen voetballen op degelijk niveau. Nu heb ik vroeger altijd wel op hoog (eigenlijk het hoogste) niveau gevoetbald en was zeker niet de slechtste speler van mijn ploeg. Nu ben ik in een iets lagere reeks terug begonnen. Tegen alle verwachtingen in gaat het me beter af dan verwacht
Nu hebben andere ploegen het te horen gekregen dat ik terug ben beginnen voetballen (oa mijn ex-club) en er zijn al verschillende gesprekken gevoerd. Uit één van de gesprekken, waarin een contract werd voorgelegd waar grote getallen opstonden (
), is er gezegd geweest dat ik nog enkele kilo's zal moeten aankomen en lichtjes dalen in vp... Blijkbaar is het niet zo abnormaal dat een speler in een lagere divisie testosteron-injecties krijgt om oa in kracht en explosiviteit te winnen, en na een jaar naar een grotere club te gaan. Nu is dit mij ook voorgesteld... Ik heb al eenmaal gekuurd en had gezegd tegen mezelf dat ik het niet meer ging doen. Maar aangezien het om serieuze bedragen gaat, ben ik toch aan het twijfelen..
Het zou gaan om 10weken 250mg test-e e5d.
Maar kan dit idd bijdragen aan meer snelheid, kracht en explosiviteit bij voetbal? Aangezien ik dan 3maal per week voetbal en dan nog eens 3maal per week KT ga doen, verwacht ik dat er geen groot verschil zal zijn, of wel? Daarom vraag ik jullie, zou het de moeite zijn om dat te doen (het zou beginnen op 27januari), of gaat het me niet veel brengen (op voetbalvlak dan)
grts

ook.