johhnyquid
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat als je zeer snel hersteld je jezelf tekort doet als je niet vaker traint. Sowieso een ''spiergroep'' een keer per week trainen vind ik al erg weinig.
Squats en benchpresses ed kun je al makkelijk natural 2 a 3 keer per week doen. Laat staan als je on bent.
2 a 3 keer per week? Dan moet je toch wel echt goed herstellen of niet optimaal trainen. Red ik never nooit niet man. Of train je dan verder niets?
Voor bodybuilders is het redelijk normaal om 65 setjes te doen van plat bankdrukken tot schuin, dumbell flys, incline fly's incline cable fly's, dumbell press, dips etc.
Je kan ook gewoon 7 setjes zwaar banken en wat tricep isolatie doen? En 3 sessies halen per week?
Huh? You serious?? 2/3 keer per week borst en dan 65 setjes doen?
Nee gewoon een aantal setjes zwaar banken en dat meermaals per week. In tegenstelling tot 1 dag per week 65 setjes doen en een week herstellen.

Nee gewoon een aantal setjes zwaar banken en dat meermaals per week. In tegenstelling tot 1 dag per week 65 setjes doen en een week herstellen.
Ik verander niets aan de frequentie, train hooguit een keer extra per week als ik er zin/tijd voor heb.
Wel verhoog ik de intensiteit en het volume vaak. Dit werkt erg goed voor mij.
Bijvoorbeeld dus 4x10 ipv 3x10. En lekker extra gewicht blijven pakken elke week.