- Waardering
- 1.066
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het je plezier brengt gewoon doen. Die lui zullen er ook wel respect voor hebben dat je er alsnog staat ondanks je situatie.
Zoals WLB al zegt zeker doen, altijd een leuke ervaring, spreekt mensen met dezelfde interesses etc. en de hype voor je lifts is heerlijk
Neem de gok gewoon en doe mee.
Het is een leuke ervaring en je zal ook leuke aanspraak vaak krijgen. Denk ook dat je best heel veel positieve steun bij zo een groep kan krijgen.
Bedankt allemaal! Heb er ook even over nagedacht en over gehad met een paar mensen: ga het gewoon doen. Heb niks te verliezen want ik heb de meet nu ook niet gedaan. Ik ga nu SBD weer introduceren en kijken hoe dat gaat, verder niet veel veranderen. Let's gooooo 🚀Ik deed mijn eerste gewichthefwedstrijd mee na pas twee maanden liften. Op advies van onze coach, maar ik had alsnog twijfels. Achteraf volkomen onnodig. Mijn medelifters hielpen me enorm, moedigden me aan en vonden het alleen maar tof.
Dus als je weet hoe de lifts gaan, wat de cues zijn en de richtlijnen en de meet is ook voor beginners bedoeld: niet twijfelen maar gewoon meedoen.
En anders vraag je het de organisatoren gewoon eerlijk. Zeker als het voor alle niveaus is, weten de meeste lifters ook nog wel hoe zij ooit begonnen, of hoe andere lifters begonnen zijn. Bovendien is de powerlift community zoals ik hem tegen gekomen ben enorm sportief en behulpzaam.
Half juli; maar ik train liever 6 keer per week iets korter, dan 3 keer per week langerWanneer is de wedstrijd überhaupt en hoeveel trainingen heb je tot die tijd?
@tymboo ?![]()
Ik heb nu dit: zou iemand met een powerlifting achtergrond hier een blik op kunnen werpen?
Thanks! Ik ga waarschijnlijk ook binnenkort beginnen met een coach om naar de meet toe te werken. Nu is het eigenlijk vooral weer 'wennen' aan de bewegingen en accessoires blijven pushen.Uhh ja ik kan er wel wat van zeggen maar weet te weinig van TS verder.
Zou persoonlijk niet met RPE's gaan werken als je nog zulke relatieve beginners krachtstats hebt maar dat moet je zelf weten. Ik weet ook niet hoe de progressie in dit schema er verder uit ziet.
Verder natuurlijk tof dat je een pl meet gaat doen!
Alleen als dit ook echt spiermassa is, of bij bijv een bench de massa zo veel is dat je door een dikke (vette)chest of buik je ROM vermindertDit weekend volledig rust, zodat we maandag weer kunnen knallen, maar het grootste wat ik deze week geleerd heb, is dat massa echt massa verplaatst. Ondanks dat ik SBD ruim een halfjaar niet had gedaan, voelde m'n toenmalige 1RM's nu als een RPE 5/6 op werksets van 6-8 reps. Bizar eigenlijk.
Al met al: heel blij. Geniet van jullie weekend!