MuscleMeat

AbiRaihan Testosteron 250 kuurtje, HOE??

rockyrocky

Novice
Waardering
0
Halloo mensen, aller eerst, dit is een top forum, heb er veel van geleerd, nu ik er wat tussen heb gekeken, veel dingen geleerd die ik nog niet wist, alleen vraag ik het toch aan de wat meer ervaren mensen hier, voor alle zekerheid.. Who Doesnt Ask, Never gets an Answer :P

Mijn vraag.., ik kom net terug van vakantie uit Iran, Ik heb bij een vriend van mijn vader die Apotheker is, een bestelling gedaan van 10 doosjes Aburaihan testosterone 250, ( in elk doosje zitten 10 van die flesjes waarop staat 1ml/250 mg ) en ik heb dus 10 doosjes, dus 100 van die flesjes,alleen hebben jullie mischien een programma voor mij,als ik het voor 10 weken wil gebruiken, en dan bedoel ik natuurlijk niet alles, want dat is misschien teveel denk ik :P ),
Ook heb ik 5 doosjes met Deca Durabolin 50, in elk doosje zitten 3 flesjes ( 3 x 1ml/50mg )
en die vriend van mijn vader heeft me ook 5 doosjes gegeven met van die lever pillen, die heten LIV52,om die er ook bij te gebruiken,zijn jullie daar bekend mee?, Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie me wat informatie zou kunnen geven over een kuurtje voor mij.. Alvast bedankt.

P.s. ik heb in het verleden een maand of 6 geleden een kuurtje gehad, samen met vrienden, van Winstrol, om de 2 dagen 1 ml gezet, in het bovenbeen, dat heb ik gedaan voor 8 weken. daarna heb ik niks meer gedaan, en ik wou dus nu een kuurtje Testosterone gaan doen.

Wachtend Op jullie reacties...

Welkom op dit Forum.

Je hebt intussen een kuurdagboek aangemaakt.

Als jij dat bent op je avatar heb je (naturel) nog veel te gainen.

geef is wat meer info over je trainingservaring etc.

heb het gevoel dat je nog maar weinig weet van bb, laatstaan anabolica.

• Topic Starter Topic Starter
Welkom op dit Forum.

Je hebt intussen een kuurdagboek aangemaakt.

Als jij dat bent op je avatar heb je (naturel) nog veel te gainen.

geef is wat meer info over je trainingservaring etc.

heb het gevoel dat je nog maar weinig weet van bb, laatstaan anabolica.

Hey Porterhouse, idd je hebt gelijk, dat ben ik op de avater, en nee,ik heb nog niet zoveel ervaring,een kennis van mij heeft een fitness school, je zou dan zeggen, vraag het hem, maar hij is een hele oude man, met wat centjes die een fitness club heeft gekocht, en ik weet de oefeningen enzoo wel, maar wat is BB?? en je gevoel klopt, want Veel weet ik niet, daarom ben ik ook hier .. Hoop dat je me uiteindelijk wel kan helpen, en trouwens, voor de rest heb ik niet veel trainings achtergrond, dan alleen die winstrol, en shake wat ik er naast gebruik, waight gainer van Mamoet, voor de rest, ben ik meer een straat vechter, kickboxer, die uit is op een mooi en strak lichaam, blokjes, dikke armen, en wat flinke borst spiere( wat bij mij heel langzaam groeit ), dus meerendeels het bovenlichaam dan het onderlichaam, zie er best mager uit, kracht zit er heel erg in, ik doe makkelijk 10x 80kilo bankdrukken, eet heel gezond, meer dan fruit, rijst, kip, groente, water en melk gaat er bij mij niet echt in..

mocht jullie wat meer willen weten, vraag het dan gerust, ben echt een rooky, maar ik ben een vechter, als ik een doel voor ogen zie, doe ik er hard me best voor, alleen die waightgainers helpen me nu niet echt. ik kom maar niet aan, ik word sterker, maar de spieren groeien niet.. :(

Verkoop dat spul voor een mooi prijsje en koop met dat geld een voorraad kipfilet/vis/havermout/pasta/rijst/melk/groenten en begin eens te eten als een beest (nee je eet nu niet veel).

Vergeet je weightgainer en begin eens echt te eten.

Hey Porterhouse, idd je hebt gelijk, dat ben ik op de avater, en nee,ik heb nog niet zoveel ervaring,een kennis van mij heeft een fitness school, je zou dan zeggen, vraag het hem, maar hij is een hele oude man, met wat centjes die een fitness club heeft gekocht, en ik weet de oefeningen enzoo wel, maar wat is BB?? en je gevoel klopt, want Veel weet ik niet, daarom ben ik ook hier .. Hoop dat je me uiteindelijk wel kan helpen, en trouwens, voor de rest heb ik niet veel trainings achtergrond, dan alleen die winstrol, en shake wat ik er naast gebruik, waight gainer van Mamoet, voor de rest, ben ik meer een straat vechter, kickboxer, die uit is op een mooi en strak lichaam, blokjes, dikke armen, en wat flinke borst spiere( wat bij mij heel langzaam groeit ), dus meerendeels het bovenlichaam dan het onderlichaam, zie er best mager uit, kracht zit er heel erg in, ik doe makkelijk 10x 80kilo bankdrukken, eet heel gezond, meer dan fruit, rijst, kip, groente, water en melk gaat er bij mij niet echt in..

mocht jullie wat meer willen weten, vraag het dan gerust, ben echt een rooky, maar ik ben een vechter, als ik een doel voor ogen zie, doe ik er hard me best voor, alleen die waightgainers helpen me nu niet echt. ik kom maar niet aan, ik word sterker, maar de spieren groeien niet.. :(

als jij een doel voor ogen heb dan moet je dit op een normale manier halen.
NIet ff snel een paar spuiten in je kont douwen en proberen snel breed te worden. Dat is de weg van de minste weerstand.
Als jij denk dat het aan je shakes licht dat je niet aan komt heb je het al mis.

Wel eens van en voedings schema gehoord zo nee kijk hier wat in het rondte.

En begin hier meer dat is mijn advies, anabolen kan je altijd nog gebruiken wanneer je zelf een beetje verstand er van heb. en zelf een kuur schema kan op stellen.

En als je denk wat een onzin typt die den_bb

1-12 test E 250mg
1-10 deca 200mg

week 14 start na kuur

Abiraihan:D
Is het niet Aburaihan:rolleyes:
Ben mee eens met den_bb, ga eens wat flink lezen in de materie. En begin eerst met een voedingsschema op te stellen en hierzo posten.

Ik heb bij een vriend van mijn vader die Apotheker is, een bestelling gedaan van 10 doosjes Aburaihan testosterone 250, ( in elk doosje zitten 10 van die flesjes waarop staat 1ml/250 mg ) en ik heb dus 10 doosjes, dus 100 van die flesjes,alleen hebben jullie mischien een programma voor mij,als ik het voor 10 weken wil gebruiken, en dan bedoel ik natuurlijk niet alles, want dat is misschien teveel denk ik :P ),
Ook heb ik 5 doosjes met Deca Durabolin 50, in elk doosje zitten 3 flesjes ( 3 x 1ml/50mg )

ten eerste welkom

ten tweede, ik vind je avatar wel goed hoor, met een kuurtje wordt je beslist een beest!

ten derde: je hebt veel teveel gear voor 1 kuur! (in mijn ogen goed voor 5 kuren)

ik zou de volgende kuur doen:
gewoon 10 weken testosteron op 500mg per week
m.a.w. 2 flesjes per week van 1ml, dus zal je 2 doosjes of 20 flesjes nodig hebben.
de deca zou ik achterwege laten (verkopen) omdat die veel te licht gedoseerd is. je zou er al 5 in 1 keer moeten van zetten om goed te zijn.
Maar die 5 injecties van 50mg (=250mg) gaan nooit zo goed zijn als 1 inject van 250mg. Dus gewoon een test only kuurtje, en je zal aardig vooruitgaan!

vergeet wel je nakuur niet! ;)

succes

En koop idd Nolvadex vóór je aan je kuur begint. Verder ga ik akkoord met den bb.

Succes ermee!

Verkoop dat spul voor een mooi prijsje en koop met dat geld een voorraad kipfilet/vis/havermout/pasta/rijst/melk/groenten en begin eens te eten als een beest (nee je eet nu niet veel).

Vergeet je weightgainer en begin eens echt te eten.

+1

kerel ga je eerst eens verdiepen in voeding etc etc.

hmmm ik zou eerst eens een maandje of twee goed gaan eten en dan die test only doen die vanSpieregem zegt .

Spullen in de kast kerel!

Ga maar een mooi eet en trainingsschema maken!
Je kan naturel nog genoeg massa winnen en dat is alleen maar gunstig voor als je later een kuurtje wil beginnen.

Succes! :)

Terug
Naar boven