Fitness Seller

abs kweken voor de zomer

sinds ik me abs niet train ....

Heb de mijne ook zo gekregen alleen gebruik ik andere merk pindakaas : Skippy is smeuiger

wat je ook kan doen is : smeer 2 x per dag zoutwater op je abs,laat dit goed intrekken
doe dit 3 weken lang 2 x per dag,
savonds voor het slapen meer je dettol op je schuine abs,dit zal zorgen voor de mooie schuine abs,

doe meteen na de Dettol folie om je abs heen,
dit wist je natuurlijk al

gr

lol.

dit plaatje is van een prof bodybuilder toen hij klein was, de meeste zijn toen van jongs af aan begonnen met pindakaas op het lichaam smeren. Vaak zonder dat ze wisten dat je hiervan gespierd kan worden. Dus je kunt niet vroeg genoeg beginnen!!

418-ugh_stomach_cramps_thinking.jpg

ben trouwens de naam van die bodybuilder op de foto vergeten, weet iemand hem zo de meese kennen hem wel kan er even niet op komen ;)

Hahah nice 13.600 posts :P

dit plaatje is van een prof bodybuilder toen hij klein was, de meeste zijn toen van jongs af aan begonnen met pindakaas op het lichaam smeren. Vaak zonder dat ze wisten dat je hiervan gespierd kan worden. Dus je kunt niet vroeg genoeg beginnen!!
hahahah welke bb is het?

ronnie ??

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle reacties. Ik heb me vanochtend helemaal ingesmeerd met pindakaas en daarna folie er omheen gewikkeld. Op school durfde niemand in mijn buurt te komen. Blijkbaar werd ik meteen buffer.

Dat is Kai Greene, als je goed kijkt zie je dat hij niet z'n hele gezicht heeft bedekt, daar krijg je een gut van.

schijnt dat dreft ook goed is tegen hardnekkig vet, ben er nu meer bezig in men nieuwe kuurlog.
Schrob elke ochtend 2x en het werkt perfect !!!

Pindakaas is voor homo's

:roflol::haha: Lmao

hij moet wel goed overal insmeren , anders is zijn figuur niet meer symmetries !

Wat pindakaas voor je abs doet, doet chocopasta voor je biceps.
Gewoon even je biceps (en triceps, maar dat kan varieren per persoon) insmeren en dit enkele weekjes volhouden.

GunZ voor tha biatch3s bra !1¿¡¡11!O11!MG

ik heb weer zon zin om hier wat leuke reacties neer te zetten maar men inspiratie werkt niet mee

Als iemand hier nou eens een logje zou over maken , ik zou zen resultaten eens willen zien na 6 maand pindakaas.

Anders proberen mensen iets origineels te verzinnen en liften ze niet allemaal mee op het pindakaas verhaal. Boring c**ts!

Terug
Naar boven