- Waardering
- 1

Toch maar eens een logje beginnen. Dit om mijn motivatie een boost te geven en om alles een beetje bij te houden.
Train nu 2 jaar, begonnen op ca. 55-60 kg bij 1.80 m. Na 2 jaar bloed, zweet en tranen zit ik nu op de 100-105 kg bij 1,90 m. Zeker tevreden over mijn gains tot nu toe, wil nu langzaam toewerken naar 100 kg @ 8-10 %. Mijn BF zal nu rond de 18% liggen.
Mijn uiteindelijke doel is om de krachtsport volledig te gaan combineren met een baan bij Defensie. Aangezien ik van vrij weinig mensen ervaringen heb kunnen opdoen inzake de combinatie van KT en Defensie weet ik niet precies wat realistisch is. Toch ga ik er van uit dat met veel inzet en kennis een mooi evenwicht bereikt kan worden. Mijn genen zullen daarin ook een rol in gaan spelen, aangezien ik makkelijk massa aanzet en nog makkelijker vasthoud.
Dit logje zal ik regelmatig updaten en zal daarbij niet altijd de standaard oefeningen met setjes x herhalingen geven, maar bijvoorbeeld mijn eigen ervaring en vooruitgang.
Momenteel train ik aan de hand van een 3-daagse split (heerlijk
), waar ik meestal een lichte FB-training aan toevoeg (vind ik lekker): Dag 1: Rug, schouders, triceps
Dag 2: Buik en benen
Dag 3: Borst en biceps
Dag 4: lichte FB workout
Voedingsschema spreekt voor zich, al moet ik zeggen dat ik nu rond de 2500 kcal zit en daarmee zeer lichtjes afval. Terwijl mijn kracht nog steeds langzaam toeneemt. Mijn ambities liggen niet bij het kuren en ik gebruik momenteel geen supplementen (nooit gedaan ook). Binnenkort ga ik wel whey in mijn schema doen om na mijn training te nemen (wellicht i.c.m. dextrosine).
Nu nog hopen dat mijn log een beetje bezocht wordt

)

Back extension is niet echt een massabouwer lijkt me.
Zal m'n best doen om mijn log up-to-date te houden