Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mensen, het spijt me dat ik m'n log de afgelopen dagen niet heb bijgehouden. Heb er inmiddels twee trainingen opzitten sinds laatste update; 1) benen & buik 2) (bovenkant) borst & biceps.
Helaas kan ik nu ook niet updaten. Mijn ogen zijn op dit moment zeer gevoelig voor licht, aangezien oogdruppels mijn pupil hebben verwijdt. Morgen worden namelijk mijn ogen behandeld door refractieve oogchirurgie (laseren). Dus ook de komende dagen zal ik weinig/niet updaten en posten')
Zo. M'n ogen zijn precies een week geleden behandeld. Gelukkig heb ik maar één training gemist, dus ik heb toch vrij lekker kunnen knallen afgelopen week.
Dinsdag: Rug, schouders, triceps
- Deadlift
- Seated row
- BOR
- Side raises
- Shoulder press
- Bent-over side raises
- Cable pushdown
Donderdag: (bovenkant) borts en biceps
- Incline bench
- DB flyes
- Incline DB press
- Barbell curls
- Hammer curls
Gewicht, herhalingen en setjes weet ik niet meer precies, dus volgende week zal ik deze erbij zetten. Ik heb er trouwens een paar nieuwe oefeningen doorheen gejast, omdat ik de bovenkant van mijn borst extra wil aanpakken en mijn biceps een nieuwe impuls wil geven.
Deze week dus enkel een been & buik sessie gemist, maar dat wordt volgende week verrekend
Nou jongens, mijn ogen zijn toch minder snel herstellende dan verwacht, maar dit zal de komende weken wel goed komen. Het zicht varieert enorm, periodes van 100+ % zicht wisselen af met wazige periodes. Ook het licht is nog af en toe vervelend.
Zal even de trainingen updaten van de afgelopen dagen:
Zondag: Borst en biceps
- Benchpress
- DB flyes
- Seated DB curls
- Cable curls
Dinsdag: Rug en schouders (triceps pak ik donderdag)
- Deadlift
- Seated row
- BOR
- Side raises
- Shoulder press
- Bent-over side raises
Tot zover een beknopt overzicht van de afgelopen dagen. Mijn beentraining ben ik trouwens vergeten te vermelden.