AndroidHealthClinic

Absolution's Road to Perfection

• Topic Starter Topic Starter
Sterke Row! Succes met je road to perfection;)

Thanx;)

Mensen, het spijt me dat ik m'n log de afgelopen dagen niet heb bijgehouden. Heb er inmiddels twee trainingen opzitten sinds laatste update; 1) benen & buik 2) (bovenkant) borst & biceps.

Helaas kan ik nu ook niet updaten. Mijn ogen zijn op dit moment zeer gevoelig voor licht, aangezien oogdruppels mijn pupil hebben verwijdt. Morgen worden namelijk mijn ogen behandeld door refractieve oogchirurgie (laseren). Dus ook de komende dagen zal ik weinig/niet updaten en posten')

Groetjes:)

"Why do my eyes hurt?"
"You've never used them before."

Zo. M'n ogen zijn precies een week geleden behandeld. Gelukkig heb ik maar één training gemist, dus ik heb toch vrij lekker kunnen knallen afgelopen week.

Dinsdag: Rug, schouders, triceps
- Deadlift
- Seated row
- BOR
- Side raises
- Shoulder press
- Bent-over side raises
- Cable pushdown

Donderdag: (bovenkant) borts en biceps
- Incline bench
- DB flyes
- Incline DB press
- Barbell curls
- Hammer curls

Gewicht, herhalingen en setjes weet ik niet meer precies, dus volgende week zal ik deze erbij zetten. Ik heb er trouwens een paar nieuwe oefeningen doorheen gejast, omdat ik de bovenkant van mijn borst extra wil aanpakken en mijn biceps een nieuwe impuls wil geven.

Deze week dus enkel een been & buik sessie gemist, maar dat wordt volgende week verrekend:devil::D

sooow netjes gegaind voor 2 jaar man! respect!
Ziet er goed uit!

Lekker door buffelen!

sooow netjes gegaind voor 2 jaar man! respect!
Ziet er goed uit!

Lekker door buffelen!

Bedankt:)

Nou jongens, mijn ogen zijn toch minder snel herstellende dan verwacht, maar dit zal de komende weken wel goed komen. Het zicht varieert enorm, periodes van 100+ % zicht wisselen af met wazige periodes. Ook het licht is nog af en toe vervelend.

Zal even de trainingen updaten van de afgelopen dagen:

Zondag: Borst en biceps
- Benchpress
- DB flyes
- Seated DB curls
- Cable curls

Dinsdag: Rug en schouders (triceps pak ik donderdag)
- Deadlift
- Seated row
- BOR
- Side raises
- Shoulder press
- Bent-over side raises

Tot zover een beknopt overzicht van de afgelopen dagen. Mijn beentraining ben ik trouwens vergeten te vermelden.

Benen:
- Squat
:cool:

Wordt er nog getraind?

Hup, hup..!

Terug
Naar boven