AndroidHealthClinic

acceptabel BF in bulk?

Ja maar je gewicht daalt dus wel alleen hoef je daar niet echt waarde aan te hechten.

dat klinkt alweer wat positiever....:D

ik blijf gewoon doortrainen KT, eten maar niet te veel zodat mn bf omlaag gaat maar ik geen spieren kwijtraak maar juist mn buikspieren enigszins tevoorschijn komen!

ps. in februari had ik een paar foto's op mn profiel geplaats....check die als je wilt. ziet dat eruit als 20%?

Ik vind 13 procent denk ik wel de max, dat is ook waarop ik nu sta denk ik.

dat klinkt alweer wat positiever....:D

ik blijf gewoon doortrainen KT, eten maar niet te veel zodat mn bf omlaag gaat maar ik geen spieren kwijtraak maar juist mn buikspieren enigszins tevoorschijn komen!

ps. in februari had ik een paar foto's op mn profiel geplaats....check die als je wilt. ziet dat eruit als 20%?

Ik zou het wel wat lager schatten dan 20%.

Ik zou het wel wat lager schatten dan 20%.

binnenkort maar eens een goede huidplooimeter ofzo kopen....en toch voorlopig maar eens doorgaan met veel cardio en gezonder eten.

denk je dat het helpt als ik wat extra water zou drinken ipv 1 fles coca cola per dag??? :o:D

• Topic Starter Topic Starter
ik denk, dat voor de meesten geldt, dat wanneer je eenmaal met redelijke massa flink droog bent geweest (onder de 8%) je je BF niet meer te hoog wilt laten oplopen.

en toch....als ik goed blijf eten, verlies ik als het goed is geen spiermassa.....je zou dus ook kunnen denken dat mn spieren dan eerder zichtbaar worden waardoor je gespierder overkomt dan voorheen....

anyway, thanks voor de feedback!

Ben je natural? zo ja, ik ken geen enkele natural die in de cut geen spiermassa kwijt raakt.

Ben je natural? zo ja, ik ken geen enkele natural die in de cut geen spiermassa kwijt raakt.

yep...
toch raar....had uitgevogeld door mijn bf% naar beneden te brengen (wat nu best aan de hoge kant is) komen je onderliggende getrainde spieren beter naar voren, waardoor je er afgetrainder uit komt te zien?!
maar wat voor nut heeft het dan om mn bf naar beneden te brengen als daardoor ook mijn spiermassa (die niet zo heel groot is, check mn fotos :p) gaat verdwijnen......****ing dilemma wat te doen.....???

yep...
toch raar....had uitgevogeld door mijn bf% naar beneden te brengen (wat nu best aan de hoge kant is) komen je onderliggende getrainde spieren beter naar voren, waardoor je er afgetrainder uit komt te zien?!
maar wat voor nut heeft het dan om mn bf naar beneden te brengen als daardoor ook mijn spiermassa (die niet zo heel groot is, check mn fotos :p) gaat verdwijnen......****ing dilemma wat te doen.....???

Overdreven gedoe. Je raakt wel wat kwijt maar als je goed cut verdwijnt lang niet alles wat je extra had. Gewoon cutten tot lager bf en het daarna niet meer zo hoog laten oplopen dan

Ik ben bezig met mijn eerste cut, sta nu op 12 %, kom van de 21.5 % af, is het zo dat je bench press stats meer achteruit gaan dan de andere 2 grote (squat + deadlift) of verschilt dit per persoon..

Deadlift is bij mij helemaal niet achteruit gegaan, squat maar 5 kilo, maar bench press + dumbbell press wel flink achteruit..

Eerst drukte ik bijv. men laatste set met 28 kg dumbbells 8-9 reps, nu kan ik in men laatste set alleen nog maar 24 kg dumbbells 6-7 reps drukken.. Woog eerst 80 kilo, nu weeg ik 70 kilo..

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben bezig met mijn eerste cut, sta nu op 12 %, kom van de 21.5 % af, is het zo dat je bench press stats meer achteruit gaan dan de andere 2 grote (squat + deadlift) of verschilt dit per persoon..

Deadlift is bij mij helemaal niet achteruit gegaan, squat maar 5 kilo, maar bench press + dumbbell press wel flink achteruit..

Eerst drukte ik bijv. men laatste set met 28 kg dumbbells 8-9 reps, nu kan ik in men laatste set alleen nog maar 24 kg dumbbells 6-7 reps drukken.. Woog eerst 80 kilo, nu weeg ik 70 kilo..

daar kun je allemaal weinig zinnigs over zeggen imo...hangt ook helemaal af van welk niveau je komt, misschien is je techniek verbetert...hangt van zoveel dingen af..

maar normaal, minder massa is minder kracht.

Terug
Naar boven