Rijstewafel
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 5%
Balen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balen
hahah nee die shit gebruik ik niet neeHeroïne. Damn wij worden dus geen drugs matties. Maar rook soms ook wit man.
Heroïne. Damn wij worden dus geen drugs matties. Maar rook soms ook wit man.
Alleen pep, maar krijg teveel klachten door die shit man [emoji23]
En alleen op hardcore hardstyle feesten [emoji109]Alleen pep, maar krijg teveel klachten door die shit man [emoji23]
welke onzin?Heb al spijt van m'n eerdere serieuze antwoord, ga lekker verder met speed snuiven en ga je onzin uiten op een forum wat bedoelt is voor die onzin van je.
Ok, zal je niet meer storen als je tekenfilmpjes aan het kijken bent [emoji6] [emoji5]Elk woord van je tot op heden in dit topic.
Maar leef je uit, ik heb hier al teveel woorden aan verspilt.
Ok, zal je niet meer storen als je tekenfilmpjes aan het kijken bent [emoji6] [emoji5]
Ja heb me net toch een lijn gesnoven, goed spul [emoji103] [emoji102]Zie je ze weer vliegen? Maak eens pics van je lul. No homo
Heb ik nu ook gemerkt hahah, toch bedankt!
Okeoke klinkt wel lekker inderdaadAls je speed gebruikt, gewoon een beetje bruin erbij zetten. Vaak krijg je dan geen acne ivm de oestrogeen huishouding in je lichaam.
Als je speed gebruikt, gewoon een beetje bruin erbij zetten. Vaak krijg je dan geen acne ivm de oestrogeen huishouding in je lichaam.