MuscleMeat

Acne op mijn rug en schouders !!!

• Topic Starter Topic Starter
He peeps

Ik heb mogen een afspraak bij mijn huisarts. Ik heb gehoord dat je niet makkelijk gestuurd word naar een dermaloog en roa krijgt.. Klopt dat?

Zou ik in aanmerking kunnen komen in mijn situatie

3130v1t.jpg

Ja, en laat je niet zomaar wegsturen maat. Gewoon die rommel eisen. Heftige zooi op je rug..

Ja, en laat je niet zomaar wegsturen maat. Gewoon die rommel eisen. Heftige zooi op je rug..

Thanks ik zal het proberen.

Heb ik er recht op? Of alleen als de dokter dat vindt

---------- Toegevoegd 28 July 2015 om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst 27 July 2015 om 22:48 ----------

Up

Vraag aan je huisarts voor een doorverwijzing naar een dermatoloog. Die shit moet genezen worden man..

Succes morgen zou ik zeggen. Acne is gewoon klote.. Hoop voor je dat t goed uitpakt.

hoorde dat 10gram de dosis is? ik heb pillen die met 250mg gedoseerd zijn en dit is volgens de apotheekster al hoog ???

Hoog? Die van mij bevatten 1 gram per tablet.

---------- Toegevoegd om 05:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:28 ----------

Thanks ik zal het proberen. Heb ik er recht op? Of alleen als de dokter dat vindt ---------- Toegevoegd 28 July 2015 om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst 27 July 2015 om 22:48 ---------- Up

Waarschijnlijk krijg je eerst wat andere behandelingen. Hormonenzalf, antibiotica.. etc.

Als dat niet aanslaat dan moet je bloed laten prikken ivm leverwaardes, als die goed zijn dan mag de huisarts je roa voorschrijven(tot een bepaalde dosis). Hiervoor hoef je niet naar een dermatoloog. Mocht dit niet aanslaan dan word je doorverwezen naar de dermatoloog.

Hoog? Die van mij bevatten 1 gram per tablet. ---------- Toegevoegd om 05:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:28 ---------- Waarschijnlijk krijg je eerst wat andere behandelingen. Hormonenzalf, antibiotica.. etc. Als dat niet aanslaat dan moet je bloed laten prikken ivm leverwaardes, als die goed zijn dan mag de huisarts je roa voorschrijven(tot een bepaalde dosis). Hiervoor hoef je niet naar een dermatoloog. Mocht dit niet aanslaan dan word je doorverwezen naar de dermatoloog.
Zoals ik al zei... geldklopperij... zelfde industrie steekts waarschijnlijk valiums in je eten die ervoor zorgen dat je acne krijgt waardoor je 10 keer naar de arts loopt. DOM... mij hebben ze ook elke keer zo liggen. Als er iets is dan weten ze het niet en dan zeggen we proberen dit wel eens en dat... die gasten weten goed genoeg wat het meestal is. Ga men mond echt niet houden omdat ik elke keer SLECHT geholpen wordt hoor.

Zoals ik al zei... geldklopperij... zelfde industrie steekts waarschijnlijk valiums in je eten die ervoor zorgen dat je acne krijgt waardoor je 10 keer naar de arts loopt. DOM... mij hebben ze ook elke keer zo liggen. Als er iets is dan weten ze het niet en dan zeggen we proberen dit wel eens en dat... die gasten weten goed genoeg wat het meestal is. Ga men mond echt niet houden omdat ik elke keer SLECHT geholpen wordt hoor.

Huh.. heb je de juiste comment gequoteerd?

Huh.. heb je de juiste comment gequoteerd?

Jaa hij denkt dat je beter klei kan smeren als medicijnen nemen die ertegen gemaakt zijn

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Ja heb TS starter gezegd dat die niet naar de arts moet lopen voor zoiets omdat die daar lekker misbruik van maken.

Waarom pas je je post aan.
Dat ze bij jou niet weten wat het is betekend niet dat artsen niks kunnen.
Misschien had je niks ergs? Is ook nog een mogenlijkheid
Valium in je eten om aan je te kunnen verdienen? Ben je niet goed Ofzo?

Thanks ik zal het proberen.

Heb ik er recht op? Of alleen als de dokter dat vindt

Het criterium is of dat je acne blijvende schade (littekens) kan veroorzaken. Ten minste, toen ik 16 ofzo was was dat zo, en kreeg ik het vergoed om die reden (basisverzekering had ik toen lijkt me). Jij hebt wel wat wondjes enzo, dus ik denk wel dat dat bij jou van toepassing is. Je kan het volgens mij sowieso krijgen, maar of het verzekerd is ligt aan dat criterium.

Peeps ik ben net langs de huisarts geweest.
Die mafkees vond dat roa alleen bij ernstige acne nodig is, en heeft mij Minocyline antibiotica gegeven

Nu maar hopen dat het werkt

Niet zomaar laten wegsturen... dit is ernstige acne. Je huisarts is gewoon een r*tard.

zinc bij xxl nutriotion en b5 van stopacne.nl Pak die pillen van 1 gram.

Is toch veel te duur om B5 in pil vorm te bestellen? Gewoon 500gr poeder pakken, bespaar je 30 a 40%. Hebben ze overal voor ongeveer dezelfde prijs, stopacne.nl bulkpowders of myprotein.

Die mafkees vond dat roa alleen bij ernstige acne nodig is, en heeft mij Minocyline antibiotica gegeven

Huisarts loopt gewoon een standaard protocol af. Roa is redelijk paardenmiddel. Zou vrij idioot zijn om dan meteen ROA te nemen zonder eerst de minder zware medicatie een tijd geprobeerd te hebben.

Ik heb het hele traject destijds afgelopen; benzoylperoxide -> dalacin-T (antiobiotica-depper) -> tretinoine -> doxycycline -> doorverwijzing dermatoloog (en toen pas isotretinoine voorgeschreven gekregen).

De zalfjes hadden me bespaard mogen blijven, maar orale antibiotica is altijd het proberen waard. Doxycycline geniet echter de voorkeur.
Huisarts loopt gewoon een standaard protocol af. Roa is redelijk paardenmiddel. Zou vrij idioot zijn om dan meteen ROA te nemen zonder eerst de minder zware medicatie een tijd geprobeerd te hebben.
Eens.

Hheb acne gehad tot het ergerlijke aan.

Ikzelf heb in totaal 4 "roa"-kuren gekregen, ben nu 24 jaar en ben er nog steeds niet vanaf.
Ik doe zelf geneeskunde, en mijn prof zei toen dat bij mannen "acné juvenalis" de jeugdpuistjes tot 30 jaar kunnen blijven bestaan.
Ik denk echter dat het meer acné conglobata is, al hoop ik het niet voor jou.

Weet je ondertussen meer?

Voor verschillende vormen:
http://www.annaisclear.com/nl/acne-vulgaris/vormen-van-acne/

Terug
Naar boven