MuscleMeat

Acne op mijn rug en schouders !!!

Daarom moet je ook onderzoeken wat de oorzaak van je acne is. Als je de bron niet wegneemt, dan blijft het terugkomen. Net zoals van die mensen die jojoen met hun dieet. Eerst zo'n hip dieet doen, afvallen, en dan terugvallen omdat ze van het dieet afstappen. Logisch dat je dan weer aan gaat komen.
Ik heb er ook nog steeds last van na 2 roa kuren. Ik vermoed melkproducten als bron in mijn geval. Moet nog laten onderzoeken, maar melkproducten zijn zo handig met fitness.

Hier al 6 jaar helemaal clean door 1 ROA-kuur :cool:

Voeding doet wel wat, maar in welke mate zijn artsen nog niet eens. Iig, dit kan niet zijn door voeding alleen, of je moest een abo hebben bij McDo over je fitness... En zweten doet ook verergeren, bij mij toch, maar het betert uit zichzelf wel, met het ouder worden. :)

Voeding doet wel wat, maar in welke mate zijn artsen nog niet eens. Iig, dit kan niet zijn door voeding alleen, of je moest een abo hebben bij McDo over je fitness... En zweten doet ook verergeren, bij mij toch, maar het betert uit zichzelf wel, met het ouder worden. :)
Combinatie voeding + puberteit (i.e. testosteronstijging) ligt dan ook het meest voor de hand, al is het meeste bewijs m.b.t. voeding toch wel indirect. Komt er doorgaans op neer dat insuline-pieken door voeding moeten worden vermeden (i.e. 'snelle' koolhydraten evt. met dierlijk eiwit) en meer omega-3-vetzuren moeten worden genomen. Met name de potentiele diabeten, waarbij het glucosegehalte nog wel normaal is maar de insuline-afgifte inmiddels verhoogd, zouden nog weleens baat kunnen hebben bij een voedingsinterventie.

Wordt bij de meesten langzaam aan wel beter met het ouder worden; maar zo rond m'n 18e was ik er toch wel helemaal klaar mee.

Combinatie voeding + puberteit (i.e. testosteronstijging) ligt dan ook het meest voor de hand, al is het meeste bewijs m.b.t. voeding toch wel indirect.
Akkoord
Komt er doorgaans op neer dat insuline-pieken door voeding moeten worden vermeden (i.e. 'snelle' koolhydraten evt. met dierlijk eiwit) en meer omega-3-vetzuren moeten worden genomen.
Wetenschappelijke bron?
Met name de potentiele diabeten, waarbij het glucosegehalte nog wel normaal is maar de insuline-afgifte inmiddels verhoogd, zouden nog weleens baat kunnen hebben bij een voedingsinterventie.
IFG-patiënten bedoel je? Die hebben sowieso baat bij voedselinterventies natuurlijk, aspecifiek voor acné.
Is er misschien dan ook een verband met leptinedeficientie?
Wordt bij de meesten langzaam aan wel beter met het ouder worden; maar zo rond m'n 18e was ik er toch wel helemaal klaar mee.
:sd:

Akkoord

Wetenschappelijke bron?
Heb deze niet gelezen, maar aan het abstract te zien behandelt ie zo'n beetje wat ik me ook meen te herinneren:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26203267

IFG-patiënten bedoel je? Die hebben sowieso baat bij voedselinterventies natuurlijk, aspecifiek voor acné.
Is er misschien dan ook een verband met leptinedeficientie?
Niet eens noodzakelijk IFG-patiënten, glucose kan letterlijk nog volstrekt normaal zijn, terwijl de insuline-afgifte dit al niet meer is.

Of een verband is met leptinedeficiëntie weet ik niet, waarom zou je dat verwachten?

Daarom moet je ook onderzoeken wat de oorzaak van je acne is. Als je de bron niet wegneemt, dan blijft het terugkomen. Net zoals van die mensen die jojoen met hun dieet. Eerst zo'n hip dieet doen, afvallen, en dan terugvallen omdat ze van het dieet afstappen. Logisch dat je dan weer aan gaat komen.
Ik heb er ook nog steeds last van na 2 roa kuren. Ik vermoed melkproducten als bron in mijn geval. Moet nog laten onderzoeken, maar melkproducten zijn zo handig met fitness.

Gezien deze post, waar ik het opzich wel mee eens ben, heb ik toch een vraag. Hoe zit het dan als je puisten krijgt van AAS die niet meer weg blijken te gaan? Of in ieder geval niet binnen een paar maanden na gestopt te zijn? Heeft het dan zin om roa te gebruiken of komt het dan bij je volgende kuur net zo hard terug?

• Topic Starter Topic Starter
Mensen ik gebruik nu al ongeveer 1 week antibiotica van de huisarts

100mg per dag

Dit het resultaat, begint gelukkig te verminderen!!

2n9b96r.jpg

Terug
Naar boven