helboy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss moet je de post boven die van mij lezen ik gaf een antwoord en malden ging gewoon verder waar mijn post stopteTandpasta verandert de pH-waarde van je huid en zorgt voor beschadiging.tandpasta is het beste dat je kan gebruiken, daarmee word de acne uitgedroogd en is niet duur als die andere troep
ik raad je ook Roaccutane aan maar zeg er ook bij dat het de eerste maanden echt k*t is en je gewoon moet volhouden je acne zal erger worden en je zult droge huid krijgen.
Wat bij mij gebeurt is dat vooral mijn wangen droog en ruw worden.
ohja en als je acne hebt kun je beter niet scrubben en zodra je roa gebruikt niet meer zonnebanke word alleen maar erger anders
Probeer eens weg te blijven van alle melk eiwitten. Ja dit is heel k*t, omdat betekend geen melk, kaas, kwark, whey en caseine shakes en je je eiwitten uit duurdere bronnen moet halen.
Maar als je alles geprobeerd hebt behalve roa is het in ieder geval het proberen waard.
Overigens beweer ik niet dat dit zeker gaat helpen, ik ben zelf ook benieuwt, al is het natuurlijk niet op niets gebaseerd.
idd krijg ook acne van melk waardoor ik melk heb moeten beperken.
Volgens 3xl ligt het trouwens niet aan de eiwitten in melk maar aan de lactose die een glucose piek veroorzaken waardoor je acné krijgt.
Insuline kan via een omweg de talgproductie stimuleren wat acne kan veroorzaken(Cordain’s theorie), maar ook een plotse verhoging van je eiwitinname kan acne geven

tandpasta is het beste dat je kan gebruiken, daarmee word de acne uitgedroogd en is niet duur als die andere troep

Je bedoelt deze post van hem?
Hierbij zou ik graag het woordje 'mogelijk' toevoegen tussen insuline en kan.
Maar whey is ook erg insulinogenic (alle eiwitten in min of meerdere mate) dus het is niet puur de lactose in melk. Bovendien is de omweg waar hij het over heeft IGF-1, en het andere melk eiwit caseine stimuleert dat direct. Oftwel als de insuline hypothese waar is, is de eiwitfractie een no go en dus ook shakes en kwark enzo.
Echter in hetzelfde werk van Cordain wordt een andere pathway beschreven hoe melk tot acne kan leiden die ik meer plausibel vind (een combinatie kan ook kloppen uiteraard).
Bottem line: we hebben een eental mensen nodig op de site die nu melkproducten gebruiken en deze systematisch uit hun voedingspatroon willen schrappen om te resulten te bekijken. En als ik dan toch bezig ben met verzoeken zou het ook mooi zijn als ze elke 2 weken fotos kunnen maken en een redelijk consistent eetpatroon hebben (niet perse van dag tot dag, en iig geen grote verandering van bulken naar cutten etc).
Bij voorbaat dank voor en hopelijk is het een win-win situatie voor iederen!![]()
roa word door de arts voorgeschreven man ik pakte ze al op 16 jarige leeftijd ... veel mensen trouwens als je niks van het product kent moet je ook nie zomaar quoten om aan post te komenmss moet je de post boven die van mij lezen ik gaf een antwoord en malden ging gewoon verder waar mijn post stopte
?