Fitness Seller

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

Wat een topactie!
Ging net weightgainer en proteïneshake bestellen (bij concurrentie =)) maar door deze actie wacht ik toch nog even. Als de smaak even goed of beter is bestel ik bij jullie.
Deze acties moeten immers aangemoedigd worden!

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Stickie?:D

Hele mooie actie! :D
Zou graag eens wat willen proberen, vooral de vruchtensmaken (bos-aardbei etc.) lijken me lekker :)

Gave actie en een leuke manier om eens wat nieuwe smaken uit te proberen! :)
PM verstuurd!

Trouwens echt respect voor dit soort acties, herinner me dat Sportfood ook eens zoiets deed.

Goeie actie, bestel normaal altijd bij xxl, maar wie weet worden jullie voortaan wel mijn vaste "dealer".

Heb ook een berichtje gestuurd , ben benieuwd :)

Hele mooie actie! Mijn Pm is onderweg!

Top! Goede manier om kennis te maken met jullie producten.PM komt eraan!

Mooie actie!

Was sowieso al van plan om whey en creatine bij in de toekomst bij jullie te bestellen door de eerlijke informatie en prijzen. Maar dit is wel een erg mooie manier om kennis te maken met jullie producten!

PM is onderweg:)

Gedurfde actie hoor :) :thumbup:

zeker mooie actie ben benieuwd naar de smaken/snelheid levering:p

Lijken mij zeer interesante smaken! PM'd! :D

pm gaat verzonden worden... ben beniewd!!

Super.. ! ga ik ook even doen! Top actie!

Mooie actie :) PM verstuurd hopelijk geen probleem voor shipping naar Belgieuuuu :D

Superactie!

:thumbs: jee ik hou van gratis dingen

Ga lekker veel smaken proeven maar ook de whey naturel. Vooral naar die ben ik erg benieuwd. Samplesize houd ik wel van een smaakje maar in bulkverpakking denk ik liever naturel te willen. Ben erg benieuwd.

Super actie !

ps. sorry voor de dubbele pm, titel 5 samples

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven