- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup, dat kloptGoede actie, pm verstuurd
Dit is de tegenactie. XXL deelt al langer samples uit van hun eigen merk. Volgens mij waren hun de eerste in NL met eigen samples. Ik krijg in ieder geval regelmatig een sample van whey delicious of unleash bij m'n bestelling.![]()
heb samples van whey aardbei, vanille en cappuccino van XXL Nutrion
maar nu krijg je er natuurlijk 5 in 1 keer eh, zonder een andere bestelling 
Goede actie, pm verstuurd
Dit is de tegenactie. XXL deelt al langer samples uit van hun eigen merk. Volgens mij waren hun de eerste in NL met eigen samples. Ik krijg in ieder geval regelmatig een sample van whey delicious of unleash bij m'n bestelling.![]()

Dit is gewoon een superactie en ik denk dat je het nog aardig druk krijgt met deze sample actie.
iddSamples met bestellingen meesturen is natuurlijk al zo oud als de weg naar Rome. Vrijblijvend op grote schaal samples toesturen zonder bestelling is een ander verhaal..![]()
oh nu ik eraan denkNee en Nee.
Ik zei dat XXL de eerste was met samples van eigen merk. Ik heb het in ieder gaval nog nooit eerder gezien bij een NL shop. Dus zover ik weet zijn jullie die tweede die met eigen samples komen.
Vrijblijvend op grote schaal samples weggeven zonder bestelling gebeurd natuurlijk ook wel vaker. Denk oa aan TNHC (voorheen hier ook sponsor) die op grote schaal gratis RPM en DRIVE samples verstuurde zonder bestelling en vrijblijvend
Maar je hoort me zeker niet klagen hoor.. gratis samples is altijd goed!!![]()
ik bestelde jaar geleden m'n producten nog van muscle2muscle; mee moeten stoppen omdat ze gewoon niet snel genoeg waren, maar daar kreeg ik ook wel samples van RPM en DRIVE 
Inderdaad.. wegens de enorme belangstelling hebben we drie mededelingen:
1) Door het grote aantal PM's kan het even duren voordat we een reactie op je PM kunnen geven indien daar een vraag bij zit!
2) Deze actie geldt helaas alléén voor DBB-ers die lid zijn geworden tot en met 10 februari.
3) Hou er rekening mee dat het een paar dagen kan duren voordat de samples bij je in de bus liggen!
Jaap

Helpt mij persoonlijk voor het aanschaffen van grotere porties.
Good job!

maar goed toch zeker handig om nu vijf smaken in één keer te proberen.Ik ben zeer benieuwd naar alle smaken en of het een beetje dik word dat vind ik wel erg lekker als de shake dik is![]()

kerelHelpt mij persoonlijk voor het aanschaffen van grotere porties.
Good job!
... aangemeld in 2005, 4 posts waarvan de eerste in dit topic...Sommige shakes bevatten ruime hoeveelheden verdikkingsmiddel. Dat is bij onze shakes niet het geval.
De enige shake die wat dikker wordt is de micellaire caseine shake. Het is de natuurlijke eigenschap van dit eiwit om de shake een iets 'vollere' structuur te geven.
Kris![]()

Oh daar heb ik er eentje van gekozen dacht ik. Want die vullen namelijk beter dan de dunnere![]()