MuscleMeat

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

Daarom is het mijn favo webshop. :P Geweldige actie en goeie marketing. ;)
Karma is meteen onderweg. Ik schrok al, had van de week 2 potten whey besteld dus hoe ik de titel las dacht ik: k*t, iets te vroeg besteld. :P

• Topic Starter Topic Starter
super!

kun je die weightgainer ook als maaltijdsvervanger gebruiken in plaats van post-workout shake of zal je dat niet aanbevelen?

Wij zijn van mening dat shakes nooit een volwaardige vervanging kunnen zijn van normale (goede) voeding. Veel bedrijven brengen het wel op die manier, maar op langere termijn is het weglaten van maaltijden niet gezond.

Een supplement moet je echt zien voor wat het is: een aanvulling op de normale voeding.

We adviseren de supreme gainer daarom alleen als post-workout shake of als gewichtstoename supplement (innemen na een maaltijd).

Kris :)

P.S. Iedereen bedankt voor alle positieve reacties!! :cool: :)

Ben vooral benieuwd naar de smaak van miscellar casein , is voor het slapen gaan net als night protein van xxl?

Kan niet wachten, ook maar een PM gestuurd, en ben benieuwd naar de smaken kokos etc etc ;)

Power supllements for life!

Erg goede actie! Ben erg benieuwd naar de smaak en oplosbaarheid van de isolate

Hele leuke aktie, pm verzonden

• Topic Starter Topic Starter
Ben vooral benieuwd naar de smaak van miscellar casein , is voor het slapen gaan net als night protein van xxl?

Klopt, de micellar casein is bij uitstek geschikt voor het slapen maar kan ook op andere momenten genomen worden. Gezien de langzame afgifte is het ook geschikt in een eiwitdieet, het remt langere tijd het hongergevoel.

Ik ben zeer benieuwd naar alle smaken en of het een beetje dik word dat vind ik wel erg lekker als de shake dik is :)

super actie, mijn pm is verstuurd!

Mooie actie! :thumb:

per schep 30 kwaliteit eiwitten dit zie je nergens top powersupplements

Wow, zzer mooie actie, ben ik blij dat ik pas lid geworden ben. Komt goed uit want ik ben op zoek naar goede proteine, wil het eens gaan proberen.

Leuke actie, pik ik als nieuw lid gelijk even mee.

Hehe sommige mensen melden zich zelfs speciaal aan! :p

Was ik sowieso al van plan ;)

Tijd om de Casein smaken uit te testen :rolleyes:

goeie actie!
ben benieuwd of de andere sponsors met een tegenactie komen:)

Wat een super actie;
pm gestuurd ;)

Terug
Naar boven