Fitness Seller

Active-Life Winstrol depot

Bravo2

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hoi ik heb een vraagje wat is de activelife van winstrol depot(inject) want bij sommige website's zie ik 8 uur staan en bij andere 24 en zelfs 48 uur plus legt het je eigen productie plat want bij sommige website's zie ik staan Decrease HPTA function: Low maar volgens mij onderdruk het dus eigenlijk wel veel??

Winstrol (stanozolol) 8 uren.
Dit is wat ik het meeste tegenkom maar ik denk dat onze bronnen ongeveer dezelfde zijn.

onderdrukking kan niet veel zijn bij winstrol, vermits ik iemand ken die drie weken na zijn winstrolonlykuur zijn testosteronwaarden in zijn bloed laten meten heeft, en die waren normaal. en die gast was een jaar jonger dan mij. als het bij iemand van die leeftijd al na drie weken normaal is, zal het bij jonge gasten ook geen probleem mogen zijn. en die gast had geen nakuur gedaan. ik heb vroeger ook geen nakuur gedaan na een winstrol only en heb daar ook niets van gevoeld achteraf. trainen bleef goed gaan en mijn vriendin had ook niet te klagen. volgens mij zijn echte dht produkten zoals winstrol en proviron geen onderdrukkers. je leest altijd tegenstrijdige onderzoeken hierover. ik heb geen libidoverlies achteraf en dat is hetgeen wat telt. ik ga op mijn gevoel af en ga niet voor niets nakuren.

ik spreek wel over winstroltabs.

Terug
Naar boven