MuscleMeat

Adrenaline

Bouwpakketje

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m91
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met adrenaline oid? Het lijkt mij dat als testosteron je lichaam die groei en energiestoot geeft, adrenaline je geest en lichaam de boel nog eens extra aanstuurt. We hebben vast allemaal weleens de verhalen gehoord van mensen die tijdens een noodsituatie bovenmenselijke (voor hun doen dan) krachten kregen. Het verplaatsen of optillen van een (deel van) kleine auto met de blote handen bijvoorbeeld. Lijkt mij dat dat bij bijvoorbeeld de sterkste man -mannen een heel verschil kan maken op de wedstrijdmomenten. Vriend van me heeft een pinda allergie en die krijgt.... geen adrenaline maar een soortgelijke stof, ben even de naam kwijt, maar geloof wel dat het lichaam dat direct omzet in adrenaline. Epinefrine oid? En hoewel het echt maar hele lage doseringen zijn (bij bloedtesten denk ik niet dat ze erop checken) is het spul superefficient. Kans op hartfalen zal bij veel gebruik of hoge doseringen wel erg hoog worden, maar ben gewoon benieuwd of er hier mensen zijn met ervaring met het spul. Misschien zelfs wel mensen die zelf een bepaalde allergie hebben waar ze het ooit eens voor nodig gehad hebben.

Epinefrine is adrenaline ;)

• Topic Starter Topic Starter
LOL, kijk... dat verklaart de snelle omzetting ook meteen :D
Maarreh... niemand ervaring mee? Lijkt mij dat je vlak voor de wedstrijd toch echt een mega boost kan krijgen van het spul.

*let voortaan extra goed op als hij sterktste man kijkt* ;)

halfleven van 2 minuten.

good luck met dat net voor elk event te injecteren.

Er is ook een docu van een vechtsporter die het toegedient krijgt.
Hij moet dan zichzelf 1 x opjutten, en hij krijgt een injectie vlak voordat hij tegen een dummy moet slaan.
Maar met de adrenaline genereerde hij minder kracht dan wanneer hij zichzelf pushde.
Heb het een x op tv gezien dus k heb geen link of dergelijk

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Terug
Naar boven