AndroidHealthClinic

Advie0s: Droger worden

dbhoekhan

Cool Novice
Waardering
0
hallo,

kan iemand mij advies geven hoe ik droger kan worden

ik train 3 a 4 x in de week.

dag1 borst triceps 20 min cardio
dag2 rug , biceps 20 min cardio
dag3 schouders, benen 20 min cardio

Voedingsschema aanpassen, minder rust tussen sets en oefeningen o.a

Search gebruiken.

Je moet onder je kcal onderhoud zitten om te kunnen afvallen.
Ga er 500kcal onderzitten.
Dus uit zoeken hoeveel je ong je kcal onderhoud is, daar 500kcal van afhalen en kijken hoe het gaat perweek

succes er mee dude

Jopie

Idd en evt cardio erbij doen.

denk dat 20 minuten cardio te weinig is.... heb wel eens gehoord dat je pas vet begint te verbranden na 30 minuten.... dus een uurtje cardio zou het meest effectief zijn als je droog wil worden

Vetverbranding vind pas echt plaats na je training, de hoeveelheid vet die je tijdens een training kan verbranden is te verwaarlozen. Als je dat al wilt, want dan moet je dus eerst je glycogeen reserves volledig hebben aangesproken, met als resultaat een terugval in prestaties.

Vetverbranding gaat omhoog als je intens traint en daardoor je metabolisme opschroeft, totale duur voor cardio kan onder de 30 minuten liggen zo lang je maar intens traint. Zelf houd ik daarbij 80% - 90% van mijn maximale hartslag aan.

Dus mijn advies, train intens. Scheelt je ook nog eens tijd in de sportschool of buiten.

Ik had een vraag over droger en lichter worden.

Ik ben een vrouw van 18 jaar, 161 cm hoog, 52,7 kilo.

Mijn eetschema is:

9.00: 85 gr brinta met 300 ml water en 100 ml magere melk.
1 eetlepel lijzaadolie

12.30: 3 volkoren boterhamen besmeerd met twenty four boter (20% vet) met appelstroop,komkommer,mager vleesbeleg.

15.00: banaan

18.00: 65 gr rijst (ongekookt) of 3 a 4 aardappels, met 200 gr groente en 100 gr mager vlees gebakken in 2 eetleppels olijfolie.

21.00: appel en volkorenboterham met twentyfour boter met appelstroop.

23.00: meestal knort mijn maag verschikkelijk en eet ik een bak groente met magere yoghurtdresing of nog een boterham met appelstroop

Ik drink 2 liter per dag.

Mijn trainingsschema:

3 sets van 8-12 reps (behalve benen doe ik licht gewicht met 3x 25 reps) van alle spiergroepen 3 oefeningen (behalve buik 2 oefeningen) en na elke training 20 min joggen op de loopband en 2 keer in de week 20 min buiten joggen voor mijn ontbijt.

dinsdag

borst,triceps buik.

donderdag:

1 uur pilates.

zaterdag:

benen,schouders,buik

zondag:

rug,biceps

Is dit goed genoeg om droog te worden want ik heb mijn eiwitten op lichaam afgesteld zodat mijn benen slinken want die hebben 1,5 jaar geleden een flinke groeispeurd gemaakt van maat 34 naar maat 38 en toen trainde ik ze ook erg zwaar en at ik 150 gr eiwitten per dag.

Met vriendelijke groet,

Samantha

keepmagic zei:

Mijn eetschema is:

1 eetlepel lijzaadolie

12.30: 3 volkoren boterhamen besmeerd met twenty four boter (20% vet) met appelstroop,komkommer,mager vleesbeleg.

18.00: 65 gr rijst (ongekookt) of 3 a 4 aardappels, met 200 gr groente en 100 gr mager vlees gebakken in 2 eetleppels olijfolie.

23.00: meestal knort mijn maag verschikkelijk en eet ik een bak groente met magere yoghurtdresing of nog een boterham met appelstroop

Mijn trainingsschema:

3 sets van 8-12 reps (behalve benen doe ik licht gewicht met 3x 25 reps) van alle spiergroepen 3 oefeningen (behalve buik 2 oefeningen) en na elke training 20 min joggen op de loopband en 2 keer in de week 20 min buiten joggen voor mijn ontbijt.

dinsdag

borst,triceps buik.

donderdag:

1 uur pilates.

zaterdag:

benen,schouders,buik

zondag:

rug,biceps

Is dit goed genoeg om droog te worden want ik heb mijn eiwitten op lichaam afgesteld zodat mijn benen slinken want die hebben 1,5 jaar geleden een flinke groeispeurd gemaakt van maat 34 naar maat 38 en toen trainde ik ze ook erg zwaar en at ik 150 gr eiwitten per dag.

Met vriendelijke groet,

Samantha

Hee Samantha, welkom!

Je kan beter even zelf een nieuw topic openen als je een vraag hebt, anders gaat alles door elkaar heen lopen.

Maar om je vraag te beantwoorden:
Je trainingsschema ziet er heel goed uit vind ik. Je eetschema is wat onduidelijk, reken anders ff voor wat je totale caloriën inname is en de e/k/v verhouding. Die appelstroop zou ik in ieder geval niet doen.

dbhoekhan zei:
hallo,

kan iemand mij advies geven hoe ik droger kan worden

ik train 3 a 4 x in de week.

dag1 borst triceps 20 min cardio
dag2 rug , biceps 20 min cardio
dag3 schouders, benen 20 min cardio

Als je bedoelt dat je met dit trainingsschema niet droger wordt, zou ik vooral gaan kijken naar je voeding, en eventueel wat meer cardio doen.

keepmagic zei:

Mijn eetschema is:

1 eetlepel lijzaadolie

Mijn trainingsschema:

dinsdag

borst,triceps buik.

donderdag:

1 uur pilates.

zaterdag:

benen,schouders,buik

zondag:

rug,biceps

Met vriendelijke groet,

Samantha

klein commentaar hierop. Eetschema ziet er niet naar behoren uit. Ik weet niet wat twentyfour boter is, maar boter moet je zo en zo vermijden. Daarnaast appelstroop ook aangezien dit boordevol suiker zit. En zo te zien, zijn je verhoudingen kh/eiwit en vet niet in orde. Maak zelf een ander topic zodat we meer in detail je eetschema kunnen beoordelen.

geen boterhammen (koolhydraten) na 18:00u, behalve als je na 18:00u traint

Vet verbranden ga je pas na 20 minuten. Dit komt door de verschillende energieniveaus, tenminste is mij verteld. De eerste minuut haal je energie vanuit je creatine-voorraad, de volgende 19 minuten is anaerobe energie, vanaf de twintigste minuut ga je aerobisch aan het werk. Dus alles wat je aan beweging doet, langer dan 20 minuten is aerobisch, dus voor de verbranding van je vet.
Mocht ik nu compleet uit me nek lullen, laat iemand me aub verbeteren, maar ik denk dat het ik het zo ongeveer uitgelegd heb, zoals ik het begrepen heb. :D
Groet Robert

Terug
Naar boven